9-4quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Ajax ooit met 5 goals verschil verloren?
Die worden volgende week kampioen, PEC dat wint is toch mooi toch? vinden de ajaxsupporters helemaal niet erg als spreek ik dan voor mezelf. Spelen goed en aanvallendquote:Op zondag 20 april 2014 19:35 schreef Daywalk3r het volgende:
De arrogantie van de ajacieden de kop ingedrukt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welke wedstrijd?quote:
Liever Zwolle dan Feyenoord.quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die worden volgende week kampioen, PEC dat wint is toch mooi toch? vinden de ajaxsupporters helemaal niet erg als spreek ik dan voor mezelf. Spelen goed en aanvallendbeter dan de andere clubs in de eredivisie.
Tijdje geleden dat ik zo een club in de eredivisie aardig zag voetballen.
Afscheidswedstrijd Cruijff vergeten?quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou sterven van blijdschap.quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef FL_Freak het volgende:
ajax twee keer verliezen en feyenoord twee keer winnen en dan op doelsaldo winnen. het kan nog
Kampioen zijn van dit kutzooitje is sowieso geen feest waard hoorquote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef gelezwembroek het volgende:
Hoe kun je nu volgende week een kampioensfeest vieren na dit.
Die wedstrijd tegen Bayern ter ere van Cruijf?quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach met Veltman en Cilessen achterin gebeurt dit niet.quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef FL_Freak het volgende:
ajax twee keer verliezen en feyenoord twee keer winnen en dan op doelsaldo winnen. het kan nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |