SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Wil deze helemaal niet openen
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Lachertje Dit Ajaxquote:Op zondag 20 april 2014 19:04 schreef Schanulleke het volgende:
Gewoon lachen dit voor Zwolle. Ben benieuwd.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Puntje of 10 in mindering in de competitie lijkt mij wel gerechtvaardigd n.a.v. van het gedrag van die gekke supporters.![]()
30!quote:Op zondag 20 april 2014 19:05 schreef Typisch het volgende:
Puntje of 10 in mindering in de competitie lijkt mij wel gerechtvaardigd n.a.v. van het gedrag van die gekke supporters.![]()
En op deze manier gaat dat ook nu niet gebeuren.quote:Het is nog niet voorgekomen dat een team in één seizoen de landstitel, de beker en de supercup won.![]()
Ah, jij wil zo kampioen worden?quote:Op zondag 20 april 2014 19:05 schreef Typisch het volgende:
Puntje of 10 in mindering in de competitie lijkt mij wel gerechtvaardigd n.a.v. van het gedrag van die gekke supporters.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Denswil eruit ajbIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Misschien over een jaar of 10.quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Moisander![]()
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Nog even geduldquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: