Maar girls just wanna have fun enzo.quote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef Takaiki het volgende:
Oh spec, vrouwen die na een paar biertjes (te veel) de benen wijd doen vind ik ook matig hoor
Als ze daarna denken een relatie te hebben zijn ze gewoon sneu
Ze willen alleen een warme frikandel. Wat an sich prima is.quote:Op zondag 20 april 2014 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar girls just wanna have fun enzo.
Vrouwen die hun benen gesloten houden zijn matig.quote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef Takaiki het volgende: vrouwen die na een paar biertjes (te veel) de benen wijd doen vind ik ook matig hoor
Neu hoor, die laten de matige gasten gewoon niet toequote:Op zondag 20 april 2014 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrouwen die hun benen gesloten houden zijn matig.
Ja, maar niks mis met de benen even bij elkaar houden en zoiets niet met een dronken kop doenquote:Op zondag 20 april 2014 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar girls just wanna have fun enzo.
Met de paar tellen die we hier op aarde aanwezig zijn, gaan we niet al te moeilijk doen.quote:Op zondag 20 april 2014 18:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Neu hoor, die laten de matige gasten gewoon niet toe ;-)
Als je dronken bent is de snackbar makkelijker te vinden.quote:Op zondag 20 april 2014 18:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, maar niks mis met de benen even bij elkaar houden en zoiets niet met een dronken kop doen
Maar hoezo? Als je het een leuke man vindt en je hebt er een leuke avond mee.. Als je het veilig doet is daar niks mis mee, vind ik.quote:Op zondag 20 april 2014 18:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, maar niks mis met de benen even bij elkaar houden en zoiets niet met een dronken kop doen
Vrolijker dan denken 'mijn god wat ben ik dom geweest, had ik maar niet zo lopen sloeren'quote:Op zondag 20 april 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met de paar tellen die we hier op aarde aanwezig zijn, gaan we niet al te moeilijk doen.
Ben je straks 85 en kun je zeggen dat je altijd een good girl bent geweest. Word je ook niet vrolijk van.
Takkie haat nu alle mannen.quote:Op zondag 20 april 2014 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar hoezo? Als je het een leuke man vindt en je hebt er een leuke avond mee.. Als je het veilig doet is daar niks mis mee, vind ik.
quote:Op zondag 20 april 2014 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar hoezo? Als je het een leuke man vindt en je hebt er een leuke avond mee.. Als je het veilig doet is daar niks mis mee, vind ik.
Plezier (willen) hebben is dom?quote:Op zondag 20 april 2014 18:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vrolijker dan denken 'mijn god wat ben ik dom geweest, had ik maar niet zo lopen sloeren'
Onveilig is er ook niets mis mee.quote:Op zondag 20 april 2014 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb je niet alleen met de benen wijdquote:
Nouja als het op dat moment leuk was is het toch niet zo erg?quote:Op zondag 20 april 2014 18:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vrolijker dan denken 'mijn god wat ben ik dom geweest, had ik maar niet zo lopen sloeren'
Okee dat snap ik, maarja dat betekent niet dat vrouwen die het wel leuk vinden om nog dezelfde avond met iemand het bed in te duiken meteen een slet zijn ofzo.quote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Duurt bij mij sowieso langer, vertrouwenskwestie enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |