Voor antikraak nog redelijk prijzig, maar geen onverwachte mensen ineens in je huis om je te controlerenquote:Op zondag 20 april 2014 15:15 schreef yats het volgende: [..] Dat zijn geen verkeerde prijzen. Ik had een (klein) appartementje waar ik dus al 660 per maand voor betaalde.
Dat is het enige nadeel van antikraak inderdaad, dat je niet weet hoe lang je kunt blijven. Ik kijk ook voor een koophuis rond, maar omdat ik geen vast contract heb en mijn bedrijfje pas kort bestaat krijg ik sowieso geen hypotheek ondanks enig spaargeld.quote:Op zondag 20 april 2014 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor antikraak nog redelijk prijzig, maar geen onverwachte mensen ineens in je huis om je te controlerenEn nadeel is dat je vanaf 6mnd geloof ik een brief kan krijgen dat je er met 3 mnd uit moet.
duur? een dorp verder op staat een eensgezinwoning voor 126 euro per maand. Anti kraak.quote:Op zondag 20 april 2014 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor antikraak nog redelijk prijzig, maar geen onverwachte mensen ineens in je huis om je te controlerenEn nadeel is dat je vanaf 6mnd geloof ik een brief kan krijgen dat je er met 3 mnd uit moet.
Maar er zijn zelfs bij de uni aanbiedingen voor studenten om een woning te kopenquote:Op zondag 20 april 2014 15:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het enige nadeel van antikraak inderdaad, dat je niet weet hoe lang je kunt blijven. Ik kijk ook voor een koophuis rond, maar omdat ik geen vast contract heb en mijn bedrijfje pas kort bestaat krijg ik sowieso geen hypotheek ondanks enig spaargeld.
Dat zei ik .. Vrij prijzigquote:Op zondag 20 april 2014 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
duur? een dorp verder op staat een eensgezinwoning voor 126 euro per maand. Anti kraak.
Wut? Daar heb je niet eens een kamer voor hierquote:Op zondag 20 april 2014 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
duur? een dorp verder op staat een eensgezinwoning voor 126 euro per maand. Anti kraak.
Hier in nmgn ook nietquote:Op zondag 20 april 2014 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wut? Daar heb je niet eens een kamer voor hier
Heel handig inderdaad, ik zou me bijna weer (tijdelijk) als student in gaan schrijven.quote:Op zondag 20 april 2014 15:20 schreef Fera het volgende:
Ik ga binnenkort in Arnhem maar eens iets zoeken. Ze hebben ook speciale woningen voor studenten.
Ja, was bij een vriend gisteravond, in Den Bosch.quote:
Waar dan? Ik heb daar echt nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 20 april 2014 15:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar er zijn zelfs bij de uni aanbiedingen voor studenten om een woning te kopen
Hier zijn ze alleen maar aan het bouwen om subsidie te vangen. Oplichters dat het zijn..quote:
Gaat nergens over die verschillenquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, was bij een vriend gisteravond, in Den Bosch.
Dat mag dus niet zomaar. Ze hebben als regel dat je moet studeren, dus ook aantonen dat je ingeschreven staat etc.quote:Op zondag 20 april 2014 15:23 schreef yats het volgende:
[..]
Heel handig inderdaad, ik zou me bijna weer (tijdelijk) als student in gaan schrijven.
Aan de andere kant heb ik nu een klein crappy kutflatje voor bijna 600 in de maandquote:
Is hep verhuisd?quote:Op zondag 20 april 2014 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
De goedkoopste kamer die ik tegen kwam was al 250 per maand exclusief, en dat was meer een bezemkast dan een kamer.quote:
'vriend' (faxiesmiley)quote:Op zondag 20 april 2014 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag laatst op FB dat staan. Niet verder gekeken want ik heb toch geen geld om te kopenquote:Op zondag 20 april 2014 15:24 schreef yats het volgende:
[..]
Waar dan? Ik heb daar echt nog nooit van gehoord.Al heb ik aan een andere universiteit gestudeerd.
Dat snap ik feer. Misschien had ik het sarcasme wat meer moeten benadrukken.quote:Op zondag 20 april 2014 15:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat mag dus niet zomaar. Ze hebben als regel dat je moet studeren, dus ook aantonen dat je ingeschreven staat etc.
Alsof ik geen andere vrienden heb.quote:Op zondag 20 april 2014 15:25 schreef yats het volgende:
[..]
Is hep verhuisd?
[..]
De goedkoopste kamer die ik tegen kwam was al 250 per maand exclusief, en dat was meer een bezemkast dan een kamer.
nee heb je nietquote:
Ja, dat was totaal afwezig.quote:Op zondag 20 april 2014 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik feer. Misschien had ik het sarcasme wat meer moeten benadrukken.
Zoiets is het hier ook ja. Iets hoger, 70M2quote:Op zondag 20 april 2014 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb ik nu een klein crappy kutflatje voor bijna 600 in de maand![]()
Maar dan wel 125 stookkosten en 15 water incl.
Hoe kom je er dan bij dat 126 euro pm duur is voor een eengezinswoningquote:Op zondag 20 april 2014 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb ik nu een klein crappy kutflatje voor bijna 600 in de maand![]()
Maar dan wel 125 stookkosten en 15 water incl.
In dit geval zonder bijbedoelingen. Ik ben geen zeefje.quote:
Ik had het over 395 en voor antikraakquote:Op zondag 20 april 2014 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan bij dat 126 euro pm duur is voor een eengezinswoning
Druk weekeinde.quote:Op zondag 20 april 2014 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik die 70m2 niet redquote:Op zondag 20 april 2014 15:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets is het hier ook ja. Iets hoger, 70M2
Je breekt mijn tere hartje MK.quote:
Zelfs te lui om te quotenquote:
Jij de mijne ookquote:
Ja, ik ben graag sociaal en gezellig.quote:
quote:
Dat is dat internet weer he. Of de relatieve onbekendheid van mij nog qua posten wanneer ik iets wel meen en wanneer totaal niet.quote:
Bij jou?quote:
Waar woon jij dan?quote:Op zondag 20 april 2014 15:25 schreef yats het volgende:
De goedkoopste kamer die ik tegen kwam was al 250 per maand exclusief, en dat was meer een bezemkast dan een kamer.
Ze zijn gewoon niet helemaal goed met die huren sowieso. Ben benieuwd of het weer stijgt dit jaar.quote:Op zondag 20 april 2014 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik die 70m2 niet red
Op dit moment vlakbij Arnhem. Maar met name Nijmegen is een prijzige stad qua woningen, en die kant wil ik eigenlijk wel op.quote:Op zondag 20 april 2014 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
Hier betaal je nog meer voor een opslagbox
Nee, wil ze nietquote:Op zondag 20 april 2014 15:29 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat is dat internet weer he. Of de relatieve onbekendheid van mij nog qua posten wanneer ik iets wel meen en wanneer totaal niet.
[..]
Bij jou?
ik kreeg een brief van de belastingdienst dat ze mijn inkomen over 2012 aan de verhuurder hadden verstrekt zodat ze de volgemde huurverhoging konden berekenen.quote:Op zondag 20 april 2014 15:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon niet helemaal goed met die huren sowieso. Ben benieuwd of het weer stijgt dit jaar.
hi5 sister.quote:
Hier 1,5%, buiten de inflatiecorrectie.quote:Op zondag 20 april 2014 15:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon niet helemaal goed met die huren sowieso. Ben benieuwd of het weer stijgt dit jaar.
Iedereen wil toch bij jou langs komen? Ik denk dat je eens een hartig woordje met feer moet spreken.quote:
Het spijt me, maar we kunnen niet meer zijn dan vrienden.quote:
Ja, hij is de enige inwoner.quote:
en zelfs dat wil je nietquote:Op zondag 20 april 2014 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Het spijt me, maar we kunnen niet meer zijn dan vrienden.
leuke das.quote:
Ja, zeg er wat vanquote:Op zondag 20 april 2014 15:31 schreef yats het volgende:
[..]
Iedereen wil toch bij jou langs komen? Ik denk dat je eens een hartig woordje met feer moet spreken.
Wat is deze? Jij bent een toffe chick hoor.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles buiten de Randstad is een gehucht.
Leuk dat soort dingenquote:Op zondag 20 april 2014 15:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kreeg een brief van de belastingdienst dat ze mijn inkomen over 2012 aan de verhuurder hadden verstrekt zodat ze de volgemde huurverhoging konden berekenen.
Hier pakken ze naar mijn weten gewoon de max.quote:Op zondag 20 april 2014 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier 1,5%, buiten de inflatiecorrectie.
Ze draait al bij zo te zien.quote:
Hier ook en m'n ma ook. Da's nieuw of zoquote:Op zondag 20 april 2014 15:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kreeg een brief van de belastingdienst dat ze mijn inkomen over 2012 aan de verhuurder hadden verstrekt zodat ze de volgemde huurverhoging konden berekenen.
Wat een flauwe reactie, de tering.quote:Op zondag 20 april 2014 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is het toch makkelijk als hij dat is, dus je was daar
Soms ben ik zo blij dat hier een station is.quote:
heerlijk meisquote:Op zondag 20 april 2014 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je. Wat vind je van m'n nieuwe kapsel?
quote:Op zondag 20 april 2014 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is deze? Jij bent een toffe chick hoor.
Daarom snel verhuizen. Weg uit dit dorp.quote:Op zondag 20 april 2014 15:48 schreef yats het volgende:
[..]
Soms ben ik zo blij dat hier een station is.
Dan kan ik altijd nog binnen staan.quote:Op zondag 20 april 2014 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees blij dat de zon schijnt, het had erger gekund.
Zo erg is jouw dorp toch niet? Ik was er toevallig vorige week een keer. Alleen dus busverbinding naar Nijmegen zuigt nogal.quote:Op zondag 20 april 2014 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom snel verhuizen. Weg uit dit dorp.
Er is niks te doen hoor. Waarom was je in mijn dorp? Ben je een stalker?quote:Op zondag 20 april 2014 15:51 schreef yats het volgende:
[..]
Zo erg is jouw dorp toch niet? Ik was er toevallig vorige week een keer. Alleen dus busverbinding naar Nijmegen zuigt nogal.
Haha, zo ver ik weet niet. Ik besefte me achteraf pas dat dat jouw dorp was. Ik ben er doorheen gefietst op een tocht door het land van maas en waal.quote:Op zondag 20 april 2014 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is niks te doen hoor. Waarom was je in mijn dorp? Ben je een stalker?
Mwah, echt genieten valt tegen. Het is een busstation, geen terrasje op de Waalkade.quote:Op zondag 20 april 2014 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo, dus van de zon genieten
Je weet dat je die tocht ook per scooter had kunnen maken he?quote:Op zondag 20 april 2014 15:53 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, zo ver ik weet niet. Ik besefte me achteraf pas dat dat jouw dorp was. Ik ben er doorheen gefietst op een tocht door het land van maas en waal.
Grappig wel. Hoeveel dorpen heb je bezocht?quote:Op zondag 20 april 2014 15:53 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, zo ver ik weet niet. Ik besefte me achteraf pas dat dat jouw dorp was. Ik ben er doorheen gefietst op een tocht door het land van maas en waal.
Sommige mensen bewegen graag.quote:Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet dat je die tocht ook per scooter had kunnen maken he?
Dat dan weer wel jaquote:Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, echt genieten valt tegen. Het is een busstation, geen terrasje aan op de Waalkade.
Sowieso voor de lol fietsenquote:Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uitlaatgassen.quote:Op zondag 20 april 2014 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja![]()
[..]
Sowieso voor de lol fietsen
En ook niet alleen, toch? *wink winkquote:Op zondag 20 april 2014 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik beweeg ook graag.
Maar niet op een fiets
quote:Op zondag 20 april 2014 15:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga liever een stukje toeren met de auto, want autorijden
En dit jaquote:Op zondag 20 april 2014 15:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga liever een stukje toeren met de auto, want autorijden
Dat kan, maar mijn wielrenfiets moet ook kilometers maken.quote:Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben vanuit Nijmegen via Beuningen, Ewijk, Winssen, Deest (jouw dorp toch?), Druten, Beneden-Leeuwen, Wamel, Dreumel, Appeltern, Batenburg en Wijchen terug naar Nijmegen gefietst.quote:Op zondag 20 april 2014 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Grappig wel. Hoeveel dorpen heb je bezocht?
A dirty mind is a joy forever.quote:
Dat is weer een ander soort beweging. Die stel ik ook meer op prijs dan fietsen natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2014 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik beweeg ook graag.
Maar niet op een fiets
Cool! Ook langs het dorpje waar ik opgegroeid ben.quote:Op zondag 20 april 2014 15:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan, maar mijn wielrenfiets moet ook kilometers maken.
[..]
Ik ben vanuit Nijmegen via Beuningen, Ewijk, Winssen, Deest (jouw dorp toch?), Druten, Beneden-Leeuwen, Wamel, Dreumel, Appeltern, Batenburg en Wijchen terug naar Nijmegen gefietst.
Best knap om van druten naar beneden-leeuwen te gaan en van dreumel naar appeltern, dan heb je gevlogen.quote:Op zondag 20 april 2014 15:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan, maar mijn wielrenfiets moet ook kilometers maken.
[..]
Ik ben vanuit Nijmegen via Beuningen, Ewijk, Winssen, Deest (jouw dorp toch?), Druten, Beneden-Leeuwen, Wamel, Dreumel, Appeltern, Batenburg en Wijchen terug naar Nijmegen gefietst.
Boven-Leeuwen is niet echt noemenswaardig.quote:Op zondag 20 april 2014 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Best knap om van druten naar beneden-leeuwen te gaan en van dreumel naar appeltern, dan heb je gevlogen.
quote:Op zondag 20 april 2014 16:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Boven-Leeuwen is niet echt noemenswaardig.
Er lopen gewoon wegen tussen die dorpen hoorquote:Op zondag 20 april 2014 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Best knap om van druten naar beneden-leeuwen te gaan en van dreumel naar appeltern, dan heb je gevlogen.
Yep, ik woon dus tussen druten en beneden-leeuwen in.quote:Op zondag 20 april 2014 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
Er lopen gewoon wegen tussen die dorpen hoor
Ow wacht, jij woont ook daar ergens toch?
quote:
Volgende keer kom ik wel even een biertje doen. Dan ken ik tenminste ook iemand van fok.quote:Op zondag 20 april 2014 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Yep, ik woon dus tussen druten en beneden-leeuwen in.
Waar ik nu woon is niet eens het kleinste.quote:Op zondag 20 april 2014 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
Wel eens geweest daar ja maar Fera heeft gelijk, 3 huizen
Qua oppervlakte is Boven-leeuwen niet eens zo heel klein.quote:Op zondag 20 april 2014 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
Wel eens geweest daar ja maar Fera heeft gelijk, 3 huizen
Altijd goedquote:Op zondag 20 april 2014 16:04 schreef yats het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik wel even een biertje doen. Dan ken ik tenminste ook iemand van fok.
Het zal altijd erger kunnen jaquote:Op zondag 20 april 2014 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar ik nu woon is niet eens het kleinste.
Zo groot was dat rondje erdoorheen nietquote:Op zondag 20 april 2014 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Qua oppervlakte is Boven-leeuwen niet eens zo heel klein.
Ik zal eens kijken wanneer ik weer zin heb om op de wielrenfiets te springen. Ik zat vandaag nog te twijfelen om de Veluwe op te gaan, maar schijnbaar is een flink stuk afgezet vanwege een natuurbrand.quote:
Altijd fijn. Het is dat de wielrenfiets geen bagagedrager heeft.quote:
Ik vind dat wel een tof park, maar eigenlijk is het voor kindjesquote:Op zondag 20 april 2014 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had toen straks nog aardbeien op brood
Zolang achterop een fiets trek ik niet.quote:Op zondag 20 april 2014 16:09 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd fijn. Het is dat de wielrenfiets geen bagagedrager heeft.
Dat is flink doortrappen ja. Met de bus is t al 20 a 30 minuten geloof ik, laat staan op een fiets.quote:Op zondag 20 april 2014 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Zolang achterop een fiets trek ik niet.
Maar hij is er al. Wel stikheet binnen.
Diep in ons hartje blijven we een kind.quote:Op zondag 20 april 2014 16:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een tof park, maar eigenlijk is het voor kindjes
En dat is ergquote:Op zondag 20 april 2014 16:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een tof park, maar eigenlijk is het voor kindjes
Voor mij dertig minuten. Veel te lang.quote:Op zondag 20 april 2014 16:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is flink doortrappen ja. Met de bus is t al 20 a 30 minuten geloof ik, laat staan op een fiets.
http://www.aardbeienland.nl/quote:Op zondag 20 april 2014 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Diep in ons hartje blijven we een kind.
neequote:
Hoezo?quote:
Waar faal je in?quote:
Je hoeft alleen maar te zitten!quote:
Nou danquote:Op zondag 20 april 2014 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
http://www.aardbeienland.nl/
[..]
nee
Lijkt me ergens wel grappig.quote:Op zondag 20 april 2014 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
http://www.aardbeienland.nl/
[..]
nee
Ik word snel wagenziek in de bus.quote:Op zondag 20 april 2014 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te zitten!
[..]
Nou dan
kut is datquote:
Ik zag het, maar als een gefaalde quote gaat quoten wordt het helemaal een zooi. Dus ik heb het zo gelaten.quote:
ja,jaquote:Op zondag 20 april 2014 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zag het, maar als een gefaalde quote gaat quoten wordt het helemaal een zooi. Dus ik heb het zo gelaten.
Ik doelde op achterop de fiets, dus dat scheeltquote:
Je quotte wat ik zei over de bus. Fietsen is een uur.quote:Op zondag 20 april 2014 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doelde op achterop de fiets, dus dat scheelt
----
Maar zat van dat soort parken
Vroeger wel veel heen geweest, zou alleen geen namen weten ervan
Vrouwen en techniek... Niet voor elkaar gemaakt.quote:
blablablaquote:Op zondag 20 april 2014 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen en techniek... Niet voor elkaar gemaakt.
Alles wat hier wordt gezegd is de waarheid.quote:
Ahquote:Op zondag 20 april 2014 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Je quotte wat ik zei over de bus. Fietsen is een uur.
quote:Op zondag 20 april 2014 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen en techniek... Niet voor elkaar gemaakt.
Middagquote:
Super fijn. Zoals altijd.quote:
Oh, beterquote:Op zondag 20 april 2014 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Super fijn. Zoals altijd.
Wel veek wind maar zaten tegen de duinrand dus daar was het heerlijk.
Nu onderweg naar huis. Gauw eten maken douchen en dan op naar Amsterdam![]()
Verder ben ik niet moe hoor![]()
Wij ergens tussen 20:00/20:30 denk ik. Is vroeg zat.quote:Op zondag 20 april 2014 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, beter![]()
Ik ben er niet als de zaal open gaat hoor, hoofdact begint pas om 9 uur
Abu Dhabiquote:Op zondag 20 april 2014 16:33 schreef yats het volgende:
Waar is dat moeraskat?Ik krijg zin om te gaan zwemmen.
Holy shitquote:
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 20 april 2014 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij ergens tussen 20:00/20:30 denk ik. Is vroeg zat.
Voorprogramma boeit me niet zo
Wat gaan jullie bekijken?quote:Op zondag 20 april 2014 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
Wij ergens tussen 20:00/20:30 denk ik. Is vroeg zat.
Voorprogramma boeit me niet zo
Dat is me net iets te ver zwemmen.quote:
uhm nee doe maar nietquote:Op zondag 20 april 2014 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Holy shit![]()
[..]
Dat dacht ik ook.
Zat te denken, maar dat taartding meenemen is niet echt handig he?
Het zegt mij niks, maar veel plezier in elk geval!quote:Op zondag 20 april 2014 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
AirwiN. Halestorm speelt in de Melkweg
De meesten zijn alleen een beetje hoog, het is niet dat er 829437589345 loopings in zitten of zo.quote:
inderdaad jaquote:Op zondag 20 april 2014 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De meesten zijn alleen een beetje hoog, het is niet dat er 829437589345 loopings in zitten of zo.
En nummer 1 en 2 zijn hetzelfde
quote:Op zondag 20 april 2014 17:06 schreef Faxie het volgende:
Ik wilde naar het water gaan maar was weer veels te laat wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Alleen nummer vier zou ik overslaan. Die dragster-baan en de baan in Ferrari world zou ik zo graag eens een keer doen!quote:
ik zou ze allemaal doen, ziet er niet echt eng uit.quote:Op zondag 20 april 2014 17:07 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen nummer vier zou ik overslaan. Die dragster-baan en de baan in Ferrari world zou ik zo graag eens een keer doen!
Van die simpele banen die op 1 iets extreem zijn vind ik dus echt niets... 1 Seconde leuk, en dan is het alweer klaarquote:Op zondag 20 april 2014 17:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zou ze allemaal doen, ziet er niet echt eng uit.
Dat heb ik bij die draaidingen om je alleen zo misselijk mogelijk te maken. Daar vind ik geen kont aan.quote:Op zondag 20 april 2014 17:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van die simpele banen die op 1 iets extreem zijn vind ik dus echt niets... 1 Seconde leuk, en dan is het alweer klaar![]()
Doe mij maar een enorm lange houten achtbaan ofzo
En maar gillen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van die simpele banen die op 1 iets extreem zijn vind ik dus echt niets... 1 Seconde leuk, en dan is het alweer klaar![]()
Doe mij maar een enorm lange houten achtbaan ofzo
Iddquote:Op zondag 20 april 2014 17:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heb ik bij die draaidingen om je alleen zo misselijk mogelijk te maken. Daar vind ik geen kont aan.
Eng zijn ze niet, maar ik weet uit ervaring dat ik koppijn krijg van zo'n draaiende achtbaan.quote:Op zondag 20 april 2014 17:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zou ze allemaal doen, ziet er niet echt eng uit.
ohquote:Op zondag 20 april 2014 17:14 schreef yats het volgende:
[..]
Eng zijn ze niet, maar ik weet uit ervaring dat ik koppijn krijg van zo'n draaiende achtbaan.
Tja, verder ben ik een echte pretpark-idioot hier. Ik heb eigenlijk alle parken in de Benelux al wel een keer bezocht.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 17:18 schreef Fascination het volgende:
de holle bolle gijs was vroeger awesome.
Da's Efteling toch? Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op zondag 20 april 2014 17:18 schreef Fascination het volgende:
de holle bolle gijs was vroeger awesome.
Nee, gewoon op de kermis.quote:Op zondag 20 april 2014 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's Efteling toch? Daar ben ik nog nooit geweest
daar schijn ik binnenkort een dag aan op te moeten offerenquote:Op zondag 20 april 2014 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
wat.zeg.je.quote:Op zondag 20 april 2014 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juistem.quote:
Wat een rampquote:Op zondag 20 april 2014 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar schijn ik binnenkort een dag aan op te moeten offeren
Dat ik nog nooit in de Efteling ben geweestquote:
Welke dag?quote:Op zondag 20 april 2014 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar schijn ik binnenkort een dag aan op te moeten offeren
Jij gaat de Carnaval Festival helemaal het einde vindenquote:Op zondag 20 april 2014 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juistem.
[..]
Wat een ramp
[..]
Dat ik nog nooit in de Efteling ben geweest
Best wel, moet met mn ouders en zusquote:Op zondag 20 april 2014 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juistem.
[..]
Wat een ramp
[..]
Dat ik nog nooit in de Efteling ben geweest
hetquote:Op zondag 20 april 2014 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij gaat de Carnaval Festival helemaal het einde vinden
Wat is daar erg aan? Het is een geweldig park.quote:Op zondag 20 april 2014 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Best wel, moet met mn ouders en zus
geen idee en je bent niet welkomquote:
Nouhouquote:Op zondag 20 april 2014 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee en je bent niet welkom
Ik vind daar dus geen fuck aan..quote:Op zondag 20 april 2014 17:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Het is een geweldig park.
"Ik" ga er inderdaad binnenkort naar toe ja.quote:Op zondag 20 april 2014 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij 'de' hoor![]()
Gaan we er eens naartoe? Dan kunnen we het ze vragen
Waarom niet dan?quote:Op zondag 20 april 2014 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind daar dus geen fuck aan..
Het*quote:Op zondag 20 april 2014 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij gaat de Carnaval Festival helemaal het einde vinden
Neem iemand mee waarmee je het wel gezellig hebtquote:Op zondag 20 april 2014 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat je bijna overal in de lucht hangtquote:
Niet haten op de Eftelingquote:Op zondag 20 april 2014 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind daar dus geen fuck aan..
Shootquote:Op zondag 20 april 2014 17:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
"Ik" ga er inderdaad binnenkort naar toe ja.
Niemandquote:Op zondag 20 april 2014 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het*
En het zegt me helemaal niks
[..]
Neem iemand mee waarmee je het wel gezellig hebt
Je hoeft niet in een attractie als je niet wil? Het park is verder toch leuk om te zien?quote:Op zondag 20 april 2014 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat je bijna overal in de lucht hangt
Doe ik tochquote:
Dequote:Op zondag 20 april 2014 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het*
En het zegt me helemaal niks
[..]
Neem iemand mee waarmee je het wel gezellig hebt
Ruilen? Niets mis met een dagje Eftelingquote:Op zondag 20 april 2014 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Echt nietquote:
Er is nog altijd het Sprookjesbosquote:Op zondag 20 april 2014 17:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hoeft niet in een attractie als je niet wil? Het park is verder toch leuk om te zien?Zijn vast wel dingen te doen die jij ook leuk vind toch?
Laat maar, ze gaat het toch niet leuk vindenquote:Op zondag 20 april 2014 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niemand gevraagd, niemand wil, niemand kan, niemand mag?
Klopt, en dus gezellig alleen buiten wachten. Of met moeders..quote:Op zondag 20 april 2014 17:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hoeft niet in een attractie als je niet wil? Het park is verder toch leuk om te zien?Zijn vast wel dingen te doen die jij ook leuk vind toch?
En nog meerquote:
Pretpark meet.quote:
niemand mag want gezinsuitje en ik heb geen relatie dus ook niemand die het recht heeft om erbij te horenquote:Op zondag 20 april 2014 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niemand gevraagd, niemand wil, niemand kan, niemand mag?
Als je met zo'n negative instelling gaat, gaat het vast niet leuk worden neequote:Op zondag 20 april 2014 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt, en dus gezellig alleen buiten wachten. Of met moeders..
En de rest van het park vind ik die 40 euro of wat het tegenwoordig ook kost niet waard.
En na zo'n dag wandelen heb ik grote kans dat ik savonds doodga van de pijn in mn knie.
Dan wordt het vervelenquote:Op zondag 20 april 2014 17:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niemand mag want gezinsuitje en ik heb geen relatie dus ook niemand die het recht heeft om erbij te horen
Fasquote:Op zondag 20 april 2014 17:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Het festival, maar de Carnaval Festival
Dus? Dat een reden het niet te proberen? Lijkt me best tof.quote:
Zoiets was het inderdaadquote:
Rolstoelquote:Op zondag 20 april 2014 17:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je met zo'n negative instelling gaat, gaat het vast niet leuk worden nee![]()
Het is een van de mooiste parken en het werkt altijd alles uit tot in detail. Dat wachten is inderdaad niet leuk.
Pijn in je knie ook niet. Huur een rolstoel?
ik hou gewoon niet van pretparken. Je maakt me gelukkiger met gewoon het geldquote:Op zondag 20 april 2014 17:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je met zo'n negative instelling gaat, gaat het vast niet leuk worden nee![]()
Het is een van de mooiste parken en het werkt altijd alles uit tot in detail. Dat wachten is inderdaad niet leuk.
Pijn in je knie ook niet. Huur een rolstoel?
Slechts een constatering.quote:Op zondag 20 april 2014 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus? Dat een reden het niet te proberen? Lijkt me best tof.
Kan je lachen, maar als jij ligt te janken van de pijn in je heup zou je ook graag willen zitten oidquote:Op zondag 20 april 2014 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets was het inderdaad
[..]
Rolstoel
Zouden er rolstoelen bestaan met ingebouwde massage-mogelijkheden?
Je moet per se mee?quote:Op zondag 20 april 2014 17:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou gewoon niet van pretparken. Je maakt me gelukkiger met gewoon het geld
Alleen villa volta vind ik nog wel oke.
Ik weiger om gerold te worden, ik kan prima lopen.. Zelfstandigheid ftw
Mag je wel vooraan de rijquote:Op zondag 20 april 2014 17:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou gewoon niet van pretparken. Je maakt me gelukkiger met gewoon het geld
Alleen villa volta vind ik nog wel oke.
Ik weiger om gerold te worden, ik kan prima lopen.. Zelfstandigheid ftw
Fok.rar?quote:Op zondag 20 april 2014 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus? Dat een reden het niet te proberen? Lijkt me best tof.
Mijn beste vriendin zit in een rolstoelquote:
Goed punt. Alleen ben ik dan te eigenwijs om in een rolstoel te gaan zittenquote:Op zondag 20 april 2014 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan je lachen, maar als jij ligt te janken van de pijn in je heup zou je ook graag willen zitten oid
dan ga je maar lekker kapot van de pijnquote:Op zondag 20 april 2014 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt. Alleen ben ik dan te eigenwijs om in een rolstoel te gaan zitten
Wel een nadeel want mensen kijken je dan soms nog wel eens scheef aanquote:Op zondag 20 april 2014 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin zit in een rolstoelneem haar wel eens mee naar zulke dingen of naar een concert
dan mogen we lekker vooraan zitten
profiteren van een handicap kan best tof zijn en mag best.
Doen ze sowieso als ze in een rolstoel zit. ik zwaai dan lief terug.quote:Op zondag 20 april 2014 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een nadeel want mensen kijken je dan soms nog wel eens scheef aan
Maar ja niks mis nee :p
Pijn is fijn, zeggen ze toch?quote:Op zondag 20 april 2014 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan ga je maar lekker kapot van de pijn
Ja ik herken het. Sowieso mensenquote:Op zondag 20 april 2014 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doen ze sowieso als ze in een rolstoel zit. ik zwaai dan lief terug.
Het meest irritante is dat als ik haar duw - hihaho - dat mensen via mij tegen haar praten. of dat ze een of andere mongool isquote:
Preciesquote:Op zondag 20 april 2014 17:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van een beetje pijn is nog nooit iemand doodgegaan
Dit is gelogenquote:
leuk ditquote:Op zondag 20 april 2014 17:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aan het slowchatten op Facebook denk ik
Als iemand in een rolstoel zit kan diegene ook meteen zelf niet meer pratenquote:Op zondag 20 april 2014 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het meest irritante is dat als ik haar duw - hihaho - dat mensen via mij tegen haar praten. of dat ze een of andere mongool is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 april 2014 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als iemand in een rolstoel zit kan diegene ook meteen zelf niet meer pratenHeel naar ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Is het de of het.quote:Op zondag 20 april 2014 17:59 schreef Fascination het volgende:
Fax, hoe zou jij je eigen lichaamsfiguur typeren?
Tikje chubbyquote:Op zondag 20 april 2014 17:59 schreef Fascination het volgende:
Fax, hoe zou jij je eigen lichaamsfiguur typeren?
Geen idee.quote:
Foei.quote:
lalalala laat fas het even zeggen, wil je?quote:Op zondag 20 april 2014 18:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je refereert niet naar 'festival' maar de attractieDus 'de'
Lalala Fas heeft wel wat beters te doenquote:Op zondag 20 april 2014 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lalalala laat fas het even zeggen, wil je?
Lalalaa kom vechten danquote:Op zondag 20 april 2014 18:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lalala Fas heeft wel wat beters te doen
Gebakken ben ik lekkerderquote:
Topquote:Op zondag 20 april 2014 18:23 schreef perro. het volgende:
zo. rustig mijn ballen geschoren en nu ruiken ze naar zwitsal.
Goede informatie dit.quote:Op zondag 20 april 2014 18:23 schreef perro. het volgende:
zo. rustig mijn ballen geschoren en nu ruiken ze naar zwitsal.
Als je het zo verwoord.. neem ik m'n woorden terugquote:Op zondag 20 april 2014 18:25 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ruik nu helemaal naar een baby trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |