Ik wil er best wel voor zorgen dat je niet hoeft te doen alsofquote:Op zondag 20 april 2014 18:07 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Misschien kan ik beter doen alsof mijn neus bloed wanneer het misgaat.
Daar geilt hij op. Hij denkt dat iedereen hem nu stoer vindt enzo. RT je bent geweldig, ga zo door!quote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je zo'n wake up call negeert, dan is het straks einde verhaal.
Ik weet ook niet zo goed hoe ik mijn leven anders zou moeten inrichten. Ik heb gewoon bepaalde verplichtingen waar ik absoluut aan moet voldoen.quote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zie dan eens onder ogen hoe je bezig bent. Je overbelast jezelf en je slikt pijnstillers en drinkt red bulls om op de been te blijven.
waarom lukt het je niet danquote:Op zondag 20 april 2014 18:17 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een auto nodig die Day automatisch doet.
Klopt. Alleen ligt verplichting op een ander vlak dan je misschien zelf vermoedtquote:Op zondag 20 april 2014 18:16 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed hoe ik mijn leven anders zou moeten inrichten. Ik heb gewoon bepaalde verplichtingen waar ik absoluut aan moet voldoen.
quote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ik wil er best wel voor zorgen dat je niet hoeft te doen alsof![]()
![]()
![]()
![]()
Zorgen dat je tijd overhoudt om te relaxen. En uren in de auto zitten voor een stedentripje is niet relaxen.quote:Op zondag 20 april 2014 18:16 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed hoe ik mijn leven anders zou moeten inrichten. Ik heb gewoon bepaalde verplichtingen waar ik absoluut aan moet voldoen.
Lol ik ben aan het werken. Dan kan ik niet slapenquote:Op zondag 20 april 2014 18:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zorgen dat je tijd overhoudt om te relaxen. En uren in de auto zitten voor een stedentripje is niet relaxen.
Uiteindelijk zijn de gevolgen voor jezelf.
In de tijd dat je dit topic zit te verbaggeren had je ook een dutje kunnen doen.
Wie mist hem?quote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zie dan eens onder ogen hoe je bezig bent. Je overbelast jezelf en je slikt pijnstillers en drinkt red bulls om op de been te blijven.
Nou, lol hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 18:30 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol ik ben aan het werken. Dan kan ik niet slapen
Kind, je bent amper 20, wat nou "vroeger"?quote:Op zondag 20 april 2014 12:55 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat was het niet. Ik ben vroeger, toen ik nog lange afstanden reed...
quote:Op zondag 20 april 2014 18:16 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Gast, je hebt een bijbaan bij een callcenterquote:Op zondag 20 april 2014 18:16 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Daar 'verdient' hij 30 per uur mee. Surequote:Op zondag 20 april 2014 20:26 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Gast, je hebt een bijbaan bij een callcenter
Nee dat is lekker veilig. Day is echt 1 van de weinige manieren waarmee je een fataal ongeluk op de snelweg kunt maken.quote:Op maandag 21 april 2014 00:05 schreef Klokov het volgende:
Alarmlampen aan en auto naast de kant is ook een optie
quote:Op maandag 21 april 2014 00:08 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee dat is lekker veilig. Day is echt 1 van de weinige manieren waarmee je een fataal ongeluk op de snelweg kunt maken.
Posten op Fok is daar niet één van.quote:Op zondag 20 april 2014 18:16 schreef NieuweNier het volgende:
Nou inderdaad, dat lijkt me een stuk gevaarlijker dan met een flauwte 130 blijven rijden.quote:Op maandag 21 april 2014 00:08 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee dat is lekker veilig. Day is echt 1 van de weinige manieren waarmee je een fataal ongeluk op de snelweg kunt maken.
Ik had letterlijk niemand gewon kunnen rijden daar. Bovendien mocht je er maar 100quote:Op maandag 21 april 2014 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat lijkt me een stuk gevaarlijker dan met een flauwte 130 blijven rijden.
slapen is voor apen. En rust is overrated.quote:Op maandag 21 april 2014 01:13 schreef NieuweNier het volgende:
Als ik vroeg genoeg op sta gaat Parijs trouwens door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |