Jij weet het. Lees eens een paar boeken autotechniek door. Die staan vol onzin.quote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef NieuweNier het volgende:
Totaal off topic, maar auto's zijn qua mechaniek heel verwarrend.
Met een computer, camera, telefoon, en eigenlijk de meeste elektrische apparaten kan je continu 100% van het ding vragen zonder problemen. Bij een auto mag je echter nog geen eens 50% vragen zonder dat je je zorgen moet maken om slijtage.
In een auto draaien dan ook wat meer onderdelen dan in een telefoon. Maar dat is bij jouw auto niet zo.quote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef NieuweNier het volgende:
Totaal off topic, maar auto's zijn qua mechaniek heel verwarrend.
Met een computer, camera, telefoon, en eigenlijk de meeste elektrische apparaten kan je continu 100% van het ding vragen zonder problemen. Bij een auto mag je echter nog geen eens 50% vragen zonder dat je je zorgen moet maken om slijtage.
quote:Op zondag 20 april 2014 17:52 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Koppaking zou een beetje duur zijn. Maar aan een nieuwe turbo wil ik best meebetalen. Zo eerlijk ben ik wel.
Die Fiésta gaat eeuwig mee zolang RT erin rijdt. Hij weet namelijk precies wat wel en niet kan.quote:Op zondag 20 april 2014 17:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
In een auto draaien dan ook wat meer onderdelen dan in een telefoon. Maar dat is bij jouw auto niet zo.
Tuurlijk. Je leeft ongezond, slaap weinig tot niet, en bent voor alles te beroerd om een fiets te pakken. Ga zoals de meeste mensen doen op tijd naar bed, normaal eten, en laat die kutauto van je staan.quote:Op zondag 20 april 2014 17:53 schreef NieuweNier het volgende:
Dit topic is trouwens wel echt een enorme backfire geworden. En verbaggerd. Sorry daarvoor. Ik had niet zien aankomen dat we het over auto's zouden hebben.
Maar zullen we het nu weer hebben over wat er de oorzaak van kan zijn?
Een telefoon heeft meer transistoren dan een auto bewegende delen heeftquote:Op zondag 20 april 2014 17:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
In een auto draaien dan ook wat meer onderdelen dan in een telefoon. Maar dat is bij jouw auto niet zo.
Neen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:53 schreef NieuweNier het volgende:
Dit topic is trouwens wel echt een enorme backfire geworden. En verbaggerd. Sorry daarvoor. Ik had niet zien aankomen dat we het over auto's zouden hebben.
In de KLB en ONZ mag je wat mij betreft flamen. Maar als ik ergens een serieus topic open is het jammer dat die zo achteruit gaan...quote:
Gelukkig slijt een SSD geheugen niet na xxxx herschreven te zijn. Dat slijt dus ook.quote:Op zondag 20 april 2014 17:55 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Een telefoon heeft meer transistoren dan een auto bewegende delen heeft![]()
Het verschil is dat de telefoon voor het grootste gedeelte solid state is en er bij de auto allerlei dingen bewegen, en dus slijten.
Toevallig onveilig gevreeën of een gevonden naald hergebruikt?quote:Op zondag 20 april 2014 17:53 schreef NieuweNier het volgende:
Gek hèquote:Op zondag 20 april 2014 17:57 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
In de KLB en ONZ mag je wat mij betreft flamen. Maar als ik ergens een serieus topic open is het jammer dat die zo achteruit gaan...
Je snapt mijn punt wel. Oh en RAM geheugen kan je vrijwel onbeperkt herschrijvenquote:Op zondag 20 april 2014 17:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Gelukkig slijt een SSD geheugen niet na xxxx herschreven te zijn. Dat slijt dus ook.
quote:Op zondag 20 april 2014 17:53 schreef NieuweNier het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2014 17:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt wel. Oh en RAM geheugen kan je vrijwel onbeperkt herschrijven
Is dat even mooi. Druk wat geheugen in die auto van je en ga ermee pimpen dat je hem gechipt hebt.quote:Op zondag 20 april 2014 17:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt wel. Oh en RAM geheugen kan je vrijwel onbeperkt herschrijven
quote:Op zondag 20 april 2014 17:59 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Is dat even mooi. Druk wat geheugen in die auto van je en ga ermee pimpen dat je hem gechipt hebt.
het topic zelf was al off topic aangezien je in KLB al een diagnose had ontvangen, alleen je wou nog even extra stoer doen en daarom heb je dit topic aangemaakt. vreet meer koolhydraten zodat jij en je hele 85 kilo fatsoenlijk kan draaien en ga eens vaker naar buiten en zoek vrienden.quote:
Topic is in LIF en niet TRV.quote:Op zondag 20 april 2014 18:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik word steeds genegeerd. Volgens mij wil je niet on topic.
Ik durf niet zo goed naar de dokter te gaan. Ik weet niet of het verstandig is er IRL iets mee te doen. Misschien kan ik beter doen alsof mijn neus bloed wanneer het misgaat.quote:Op zondag 20 april 2014 18:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik word steeds genegeerd. Volgens mij wil je niet on topic.
mahaha...quote:Op zondag 20 april 2014 17:57 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
In de KLB en ONZ mag je wat mij betreft flamen. Maar als ik ergens een serieus topic open is het jammer dat die zo achteruit gaan...
Zie dan eens onder ogen hoe je bezig bent. Je overbelast jezelf en je slikt pijnstillers en drinkt red bulls om op de been te blijven.quote:Op zondag 20 april 2014 18:07 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed naar de dokter te gaan. Ik weet niet of het verstandig is er IRL iets mee te doen. Misschien kan ik beter doen alsof mijn neus bloed wanneer het misgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |