Ik rijd überhaupt niet als ik semi-onwel word.quote:Op zondag 20 april 2014 17:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Wat gelukkig niet kon op die snelweg.
Jullie zijn echt het type wat 80 rijd op de snelweg, doorknalt met 80 de woonwijk in, en dan rustig en veilig rijden.![]()
Veilig autorijden is risico's verminderen. Dat was ik dit risico's verminderde.
Maar laten we stoppen met de wel / niet snelweg discussie en focussen op wat wat er gebeurd had kunnen zijn.
Ik wist op dat moment niet dat ik onwel aan het worden was.quote:Op zondag 20 april 2014 17:31 schreef Blindboy het volgende:
Risico's vermijden doe je niet door naar een weg te gaan waar je nog harder moet gaan rijden. Als je onwel wordt zet je je auto aan de kant op een plek waar het veilig is en kijk je dan verder.
Gelukkig voelde ik dat echt aankomen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:32 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik rijd überhaupt niet als ik semi-onwel word.
Tussen de 70 en 80, lekker zuinigquote:Op zondag 20 april 2014 17:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Jullie zijn echt het type wat 80 rijd op de snelweg, doorknalt met 80 de woonwijk in, en dan rustig en veilig rijden.![]()
En dan ga je de snelweg op.quote:Op zondag 20 april 2014 17:33 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Gelukkig voelde ik dat echt aankomen.
Ik merkte het pas toen ik letterlijk uit de auto viel.
quote:Op zondag 20 april 2014 12:55 schreef NieuweNier het volgende:
Ik ben vroeger, toen ik nog lange afstanden reed, vaak achter het stuur in slaap gevallen
Koop een kat.. ?quote:Op zondag 20 april 2014 17:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, laten we focussen op wat verstandig is om nu te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was de druppel... wat Mij betreft kan Fok de tiephus krijgen. (Ik kwam toch enkel voor FP maar nu zum kotsen..)
In de winter probeer ik altijd zo veel mogelijk brandstof te gebruiken de eerste 10 ofzo kilometer.quote:
En help je je motor om zeep. Maar dat boeit je niks omdat je op de kosten van een ander in die auto zit.quote:Op zondag 20 april 2014 17:38 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
In de winter probeer ik altijd zo veel mogelijk brandstof te gebruiken de eerste 10 ofzo kilometer.
Volgas optrekken, remmen voor drempels en dan weer volgas, toeren continu vlak voor het rood dus 60 in zijn twee met een diesel, zo min mogelijk anticiperen en zo lang mogelijk het gas erop houden, toeren maken in zijn vrij voor het stoplicht, alles wat elektronisch is aan, etc.
Het is een heel zuinige auto, die er heel lang over doet warm te worden omdat hij gewoon niet veel brandstof verbruikt. Op die manier wordt de auto sneller warm en zit ik korter te rillen.
Je verneukt zo echt die motor. Trek je voor de verandering hier wel iets van aan: Je doet er slecht aan om vol gas te gaan met een koude diesel puur om deze op temperatuur te krijgen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:38 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
In de winter probeer ik altijd zo veel mogelijk brandstof te gebruiken de eerste 10 ofzo kilometer.
Volgas optrekken, remmen voor drempels en dan weer volgas, toeren continu vlak voor het rood dus 60 in zijn twee met een diesel, zo min mogelijk anticiperen en zo lang mogelijk het gas erop houden, toeren maken in zijn vrij voor het stoplicht, alles wat elektronisch is aan, etc.
Het is een heel zuinige auto, die er heel lang over doet warm te worden omdat hij gewoon niet veel brandstof verbruikt. Op die manier wordt de auto sneller warm en zit ik korter te rillen.
TS heeft schijt aan zijn auto en schijt aan de mensen rond om hem heen. Go TS.. + karma puntenquote:Op zondag 20 april 2014 17:40 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
En help je je motor om zeep. Maar dat boeit je niks omdat je op de kosten van een ander in die auto zit.
Heel slim.quote:Op zondag 20 april 2014 17:38 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
In de winter probeer ik altijd zo veel mogelijk brandstof te gebruiken de eerste 10 ofzo kilometer.
Volgas optrekken, remmen voor drempels en dan weer volgas, toeren continu vlak voor het rood dus 60 in zijn twee met een diesel, zo min mogelijk anticiperen en zo lang mogelijk het gas erop houden, toeren maken in zijn vrij voor het stoplicht, alles wat elektronisch is aan, etc.
Het is een heel zuinige auto, die er heel lang over doet warm te worden omdat hij gewoon niet veel brandstof verbruikt. Op die manier wordt de auto sneller warm en zit ik korter te rillen.
Hij leent die bak, een eigen kan hij niet betalen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Je verneukt zo echt die motor. Trek je voor de verandering hier wel iets van aan: Je doet er slecht aan om vol gas te gaan met een koude diesel puur om deze op temperatuur te krijgen.
Hij doet wel stoer in PTA over welke gloednieuwe auto hij wil kopenquote:Op zondag 20 april 2014 17:43 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hij leent die bak, een eigen kan hij niet betalen.
Dat valt best mee. Synthetische oliën hoeven niet warm te zijn om goed door de motor te verspreiden.quote:Op zondag 20 april 2014 17:40 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
En help je je motor om zeep. Maar dat boeit je niks omdat je op de kosten van een ander in die auto zit.
Bij mij op het werk doen ze dat op kantoor nog echt ookquote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heel slim.
Thuis, op het werk en in de auto (hier ook de airco standaard aan) zet ik de verwarming vol aan en als het te warm is de ramen open, is goed voor de circulatie, frisse lucht en raken leidingen niet verstopt
Ik ben inderdaad bezig een auto te kopen. Nou ja zodra ik die fiesta niet meer kan lenen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:44 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Hij doet wel stoer in PTA over welke gloednieuwe auto hij wil kopen
GODVERDOMME ZEG. Verwerp wat expert's zeggen, het is jouw bak toch niet. Ongelooflijk zeg.quote:Op zondag 20 april 2014 17:47 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Synthetische oliën hoeven niet warm te zijn om goed door de motor te verspreiden.
Er is in een jaar winter alleen een dynamo kapot gegaan. En recent een lampje. Die ik op mijn kosten heb laten vervangen.
Al begint de motor de laatste tijd wel een beetje te haperen. Maar hij heeft ook echt super veel gereden.
Maar qua slijtage zal het altijd nog minder zijn dam volgas op de autobahn
Gewoon doorgaan dan, die koppaking of turbo kapt er vanzelf wel eens mee.quote:Op zondag 20 april 2014 17:47 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Synthetische oliën hoeven niet warm te zijn om goed door de motor te verspreiden.
Er is in een jaar winter alleen een dynamo kapot gegaan. En recent een lampje. Die ik op mijn kosten heb laten vervangen.
Al begint de motor de laatste tijd wel een beetje te haperen. Maar hij heeft ook echt super veel gereden.
Maar qua slijtage zal het altijd nog minder zijn dam volgas op de autobahn
Want je moet je tegenwoordig kapotschamen dat je geen nieuwe kan kopen. Stakker.quote:Op zondag 20 april 2014 17:49 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad bezig een auto te kopen. Nou ja zodra ik die fiesta niet meer kan lenen.
Een 10 jaar oude auto.
Koppaking zou een beetje duur zijn. Maar aan een nieuwe turbo wil ik best meebetalen. Zo eerlijk ben ik wel.quote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan dan, die koppaking of turbo kapt er vanzelf wel eens mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |