Maar wel hartritmestoornissen, acute hyperventilatie en spieruitval.quote:Op zondag 20 april 2014 16:13 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het gezond is. Sterker nog het is echt extreem ongezond. Maar je wordt er niet dik van
Het was over de dag verspreid.quote:Op zondag 20 april 2014 16:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar wel hartritmestoornissen, acute hyperventilatie en spieruitval.Verder is het niet gevaarlijk om na 12 red bull achter het stuur te gaan zitten hoor..
Wrijf her er maar in.quote:
Toen ik de snelweg op ging, deed ik dat omdat ik weinig zag. Niet omdat ik me niet goed voelde.quote:Op zondag 20 april 2014 17:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je bent echt een tering lul van de bovenste plank als dit waar is. Je voelt je niet goed dus ga je de snelweg op
Of je kan ook even gaan parkeren, uitstappen en 15 minuten later beslissen of je wel verder moet gaan rijden.quote:Op zondag 20 april 2014 17:12 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Toen ik de snelweg op ging, deed ik dat omdat ik weinig zag. Niet omdat ik me niet goed voelde.
Daarnaast was statistisch die snelweg de perfecte oplossing. Op een verlaten snelweg moet je veel gekke shit doen om iemand te verwonden. In de bebouwde kom niet.
Want natuurlijk denk je onwel te worden wanneer je tijdelijk slechter ziet.quote:Op zondag 20 april 2014 17:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Of je kan ook even gaan parkeren, uitstappen en 15 minuten later beslissen of je wel verder moet gaan rijden.
Ook als je slecht ziet moet je niet rijden, wat is daar raar aan?quote:Op zondag 20 april 2014 17:17 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Want natuurlijk denk je onwel te worden wanneer je tijdelijk slechter ziet.
Ik dacht eerder day ik acuut een afspraak met de opticien moest maken.
Wat een mongool ben jij zeg! Je ziet slecht in de woonwijk, waar je 30-50km per uur mag, dus dan ga je de snelweg maar op zodat je met 120 km/u slecht ziet...quote:Op zondag 20 april 2014 17:12 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Toen ik de snelweg op ging, deed ik dat omdat ik weinig zag. Niet omdat ik me niet goed voelde.
Daarnaast was statistisch die snelweg de perfecte oplossing. Op een verlaten snelweg moet je veel gekke shit doen om iemand te verwonden. In de bebouwde kom niet.
Op de snelweg is alles verlicht, zijn de borden (die op 10 meter afstand staan) ontworpen zodat je er met 130 in kan rijden, etc.quote:Op zondag 20 april 2014 17:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij zeg! Je ziet slecht in de woonwijk, waar je 30-50km per uur mag, dus dan ga je de snelweg maar op zodat je met 120 km/u slecht ziet...
Stel je voor dat je even uit zou stappen en een frisse neus zou halen...
Je komt anders als een downie over.quote:Op zondag 20 april 2014 17:08 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Wrijf her er maar in.Als mijn iq 3 punten hoger was zou ik hoogbegfaafd zijn. Nu kan ik dat niet zeggen.
Fijn zo'n serieus topic.quote:Op zondag 20 april 2014 17:23 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Op de snelweg is alles verlicht, zijn de borden (die op 10 meter afstand staan) ontworpen zodat je er met 130 in kan rijden, etc.
Een fietser zonder licht in de bebouwde kom rij je snel dood. Een bord op de snelweg kan niet dood.
Jij bent hier de mongool dat je overduidelijk geen inschatting kan maken van potentiële risico's. ..
quote:Op zondag 20 april 2014 17:23 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Op de snelweg is alles verlicht, zijn de borden (die op 10 meter afstand staan) ontworpen zodat je er met 130 in kan rijden, etc.
Een fietser zonder licht in de bebouwde kom rij je snel dood. Een bord op de snelweg kan niet dood.
Jij bent hier de mongool dat je overduidelijk geen inschatting kan maken van potentiële risico's. ..
quote:Op zondag 20 april 2014 17:23 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Wat gelukkig niet kon op die snelweg.quote:Op zondag 20 april 2014 17:26 schreef spiritusbus het volgende:
[..]![]()
Vouw jezelf volgende keer om een boom.
Met een beetje mazzel parkeert ie zijn geleende wagen in de Seinequote:Op zondag 20 april 2014 17:27 schreef Lienekien het volgende:
Nier, je gaat toch niet naar Parijs, hè?
Jij ziet amper iets en besluit vervolgens de snelweg maar op te gaan, zodat het veiliger is? Deug je wel?quote:Op zondag 20 april 2014 17:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Wat gelukkig niet kon op die snelweg.
Jullie zijn echt het type wat 80 rijd op de snelweg, doorknalt met 80 de woonwijk in, en dan rustig en veilig rijden.![]()
Veilig autorijden is risico's verminderen. Dat was ik dit risico's verminderde.
Maar laten we stoppen met de wel / niet snelweg discussie en focussen op wat wat er gebeurd had kunnen zijn.
Uhm.. Wat verwacht je met zo'n topic?quote:Op zondag 20 april 2014 17:23 schreef NieuweNier het volgende:
Jij bent hier de mongool dat je overduidelijk geen inschatting kan maken van potentiële risico's.
Nee, laten we focussen op wat verstandig is om nu te doen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Wat gelukkig niet kon op die snelweg.
Jullie zijn echt het type wat 80 rijd op de snelweg, doorknalt met 80 de woonwijk in, en dan rustig en veilig rijden.![]()
Veilig autorijden is risico's verminderen. Dat was ik dit risico's verminderde.
Maar laten we stoppen met de wel / niet snelweg discussie en focussen op wat wat er gebeurd had kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |