Wat lul je nou? Wij willen dat wel, vooral mijn vrouw en kinderen.quote:Op zondag 20 april 2014 12:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Naar de dokter wil ik inderdaad ook. Maar is er geen kans dat er dan mogelijk uitspraken gedaan worden over mijn rijvaardigheid? Dat wil ik absoluut niet...
Daar trekt Roadtrip zich niks van aan. Hij rijdt ook systematisch te hard en bepaalt zelf wat wel en niet kan in het verkeer. Eerste wat hij doet als hij botst is een stoer verhaal schrijven in de klaagbaak en dan de ander de schuld geven ofzo.quote:Op zondag 20 april 2014 12:52 schreef .Neovo. het volgende:
Ga maar langs de dokter om je te laten nakijken, levensgevaarlijk voor een ander dit.
Vroeger was twee maanden geleden.quote:Op zondag 20 april 2014 13:51 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Wat?
Je bent gewoon veel te moe.
En wat betreft 'vroeger', het is nu later en je bent gewoon niet meer fit als vroeger.
Dat hangt ervan af of je ook nog terug komt.quote:Op zondag 20 april 2014 14:45 schreef NieuweNier het volgende:
Het is een beetje, eigenlijk zou ik maandag naar Parijs gaan. Ik twijfel er alleen aan of dat nog wel een goed plan is.
Bel anders ff naar de huisartsenpost?quote:Op zondag 20 april 2014 14:45 schreef NieuweNier het volgende:
Het is een beetje, eigenlijk zou ik maandag naar Parijs gaan. Ik twijfel er alleen aan of dat nog wel een goed plan is.
ga met de trein.quote:Op zondag 20 april 2014 14:45 schreef NieuweNier het volgende:
Goh snap niet dat na 12 redbull je lijf t voor gezien houdt... mafklapperquote:Op zondag 20 april 2014 14:44 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Vroeger was twee maanden geleden.![]()
Maar inderdaad misschien was ik te moe. Ik had echt meer dan 12 red bull gedronken om me wakker te houden...
Ik kan niet met de trein. De Thalys is echt extreem duur en rijdt op onhandige tijdstippen.quote:Op zondag 20 april 2014 15:46 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ga met de trein.
12 redbull? En maar zeuren dat je 3 kg in een week aankomt.
Laat bij de huisarts meteen ook maar je bloed meten.
voor 35 euro zit je al in Parijs, en dat haal je niet met 35 euro aan benzine of diesel.quote:Op zondag 20 april 2014 16:02 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik kan niet met de trein. De Thalys is echt extreem duur en rijdt op onhandige tijdstippen.
Het is Red Bull light dus je komt er niet van aan. Waarschijnlijk val je er zelfs van af door de oppeppende werking.
quote:Op zondag 20 april 2014 16:02 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik kan niet met de trein. De Thalys is echt extreem duur en rijdt op onhandige tijdstippen.
Het is Red Bull light dus je komt er niet van aan. Waarschijnlijk val je er zelfs van af door de oppeppende werking.
Ja, nee:quote:Op zondag 20 april 2014 16:05 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
voor 35 euro zit je al in Parijs, en dat haal je niet met 35 euro aan benzine of diesel.
Blijkbaar valt er wel wat meer af bij jou op je gewicht na.
Cafeďne wordt veel gebruikt in dieetpillen. Ze claimen dat je metabolisme versneld. De zoetstoffen pis je zo uit zonder dat je ze opneemt, verteerd en ervan aankomt.quote:Op zondag 20 april 2014 16:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]_____________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, 12 redbull is inderdaad hartstikke goed voor je.quote:Op zondag 20 april 2014 16:12 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Cafeďne wordt veel gebruikt in dieetpillen. Ze claimen dat je metabolisme versneld. De zoetstoffen pis je zo uit zonder dat je ze opneemt, verteerd en ervan aankomt.
Ik zeg niet dat het gezond is. Sterker nog het is echt extreem ongezond. Maar je wordt er niet dik vanquote:Op zondag 20 april 2014 16:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, 12 redbull is inderdaad hartstikke goed voor je.
quote:Op zondag 20 april 2014 16:13 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het gezond is. Sterker nog het is echt extreem ongezond. Maar je wordt er niet dik van
Oh, had het op de radio gehoord. Dat zal dan wel.quote:Op zondag 20 april 2014 16:10 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja, nee:
[ afbeelding ]
Maak er maar het tienvoudige van. De trein is écht duur.
Haha ja de NS is weer heerlijk misleidend bezig.quote:Op zondag 20 april 2014 16:17 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Oh, had het op de radio gehoord. Dat zal dan wel.
Dan ga je maar niet als niemand het vertrouwt.
Ja inderdaad! De Fransen begrijpen autorijden.quote:Op zondag 20 april 2014 16:23 schreef .Neovo. het volgende:
Beter nog, ga en blijf daar. In Frankrijk rijden ze ook op de manier zoals jij doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |