abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139111118
We kunnen ook op iedere bijdrage van onze grote vriend reageren met "dit is baarlijke hysterische onzin". Vooral niet verder toelichten. Kijken of dat helpt. Van de moderatie hoeven we in deze niet veel te verwachten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_139111252
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 15:35 schreef Lyrebird het volgende:
We kunnen ook op iedere bijdrage van onze grote vriend reageren met "dit is baarlijke hysterische onzin". Vooral niet verder toelichten. Kijken of dat helpt. Van de moderatie hoeven we in deze niet veel te verwachten.
Maar het is nou eenmaal onzin. Natuurlijk, er lopen figuren rond als Barroso en Verhofstadt die compleet van het padje zijn. Die mannen hebben hun zinnen gezet op een federaal Europa en willen hun doel koste wat kost bereiken.

Dat is echter geen heersende opvatting. De steun voor een federaal Europa is op dit moment minimaal.

Voor wat betreft de critici. Die zijn er zat en worden allerminst verketterd. Ja, als je op domme wijze ageert tegen de EU, zoals een Wilders doet, krijg je flinke kritiek te verduren.

Figuren als Martin Sommer en Ewald Engelen krijgen echter gewoon een platform en er wordt ook naar hen geluisterd. Zelfs Baudet krijgt voldoende aandacht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_139111428
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 15:35 schreef Lyrebird het volgende:
Dat klopt, ik vind het voornamelijk lachwekkend dat al de mensen van het zogenaamde vrije woord hier aan het huilen zijn over de manier van discussiëren en oproepen tot ingrijpen.

Als je het niet bevalt negeer je het toch gewoon? Wat wil je dat we doen dan? Zijn posts verwijderen? Gaan vertellen hoe hij moet reageren op jullie? Als je alleen maar gelijkgestemden wil kan je beter een WhatsApp clubje oprichten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2014 16:30:28 ]
  maandag 21 april 2014 @ 15:59:07 #179
181126 MouzurX
Misschien?
pi_139111812
Op welke partij moet ik dan stemmen om geen federaal europa(met alle landen tot aan de russische grens) te krijgen in de komende 30 jaar?

SP en PVV dus nagelaten.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_139111866
Tem, ik heb niet verzocht in te grijpen. Ik negeer die oninhoudelijke bullshit voortaan inderdaad gewoon.
Het gaat ook niet om gelijkgestemden, juist niet. Forummers die inhoudelijk reageren, krijgen reactie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139111904
quote:
7s.gif Op maandag 21 april 2014 15:59 schreef MouzurX het volgende:
Op welke partij moet ik dan stemmen om geen federaal europa(met alle landen tot aan de russische grens) te krijgen in de komende 30 jaar?

SP en PVV dus nagelaten.
Artikel50 (liberaal) of PvdD (links/groen).
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_139111908
quote:
18s.gif Op maandag 21 april 2014 16:00 schreef El_Matador het volgende:
Tem, ik heb niet verzocht in te grijpen. Ik negeer die oninhoudelijke bullshit voortaan inderdaad gewoon.
Het gaat ook niet om gelijkgestemden, juist niet. Forummers die inhoudelijk reageren, krijgen reactie.
Exact, dat was me ook opgevallen dat je dat doet. Lijkt mij de juiste weg, toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2014 16:02:12 ]
  maandag 21 april 2014 @ 16:06:42 #183
181126 MouzurX
Misschien?
pi_139112098
quote:
12s.gif Op maandag 21 april 2014 16:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Artikel50 (liberaal) of PvdD (links/groen).
Oftewel uit Europa of een partij die dieren boven mensen stelt.
Geen andere opties dus, óf een federaal europa óf weer terug naar vroeger.

Ik krijg een beetje het idee alsof het EU project net als de Islam is. Het grootste deel van de mensen/partijen is apathisch, waardoor de extremisten het voor het zeggen hebben. En mensen die dat pro-federaal Europa extremisme niet zo zien zitten worden verketterd.
pi_139112163
quote:
7s.gif Op maandag 21 april 2014 15:59 schreef MouzurX het volgende:

SP en PVV dus nagelaten.
Dan kun je op vrijwel alle andere partijen stemmen. Er gaan geen stemmen op voor een federaal Europa. Niet op het moment althans.
  maandag 21 april 2014 @ 16:09:43 #185
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139112195
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 16:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan kun je op vrijwel alle andere partijen stemmen. Er gaan geen stemmen op voor een federaal Europa. Niet op het moment althans.
Nee, niet vlak voor de verkiezingen. Ze kijken wel uit
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 21 april 2014 @ 16:09:50 #186
181126 MouzurX
Misschien?
pi_139112198
quote:

[..]

Nee natuurlijk wordt dat niet openlijk gezegd, maar langzaamaan ga je wel die richting op natuurlijk.
pi_139112324
quote:
2s.gif Op maandag 21 april 2014 16:09 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Nee natuurlijk wordt dat niet openlijk gezegd, maar langzaamaan ga je wel die richting op natuurlijk.
Voorlopig niet. Temeer omdat in andere lidstaten ook voldoende critici rondlopen. De EU is er nog niet klaar voor.
  maandag 21 april 2014 @ 16:14:08 #188
45206 Pietverdriet
pi_139112356
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 16:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Voorlopig niet. Temeer omdat in andere lidstaten ook voldoende critici rondlopen. De EU is er nog niet klaar voor.
Dank je dat je het hiermee impliciet toegeeft
  maandag 21 april 2014 @ 16:14:31 #189
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_139112374
quote:

[..]

In kleine stapjes die op zich onschuldig lijken wordt de vrijheid die we eens hadden van ons afgenomen. Net zolang tot we als bijen in de korf zijn.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  maandag 21 april 2014 @ 16:16:00 #190
45206 Pietverdriet
pi_139112451
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 16:14 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

In kleine stapjes die op zich onschuldig lijken wordt de vrijheid die we eens hadden van ons afgenomen. Net zolang tot we als bijen in de korf zijn.
Kikkers in een pan water
pi_139112478
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dank je dat je het hiermee impliciet toegeeft
De EU zal op den duur wel een federatie worden ja.
  maandag 21 april 2014 @ 16:18:02 #192
45206 Pietverdriet
pi_139112531
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 16:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De EU zal op den duur wel een federatie worden ja.
En afscheid genomen van de natiestaat, precies zoals Farage zegt
pi_139112554
quote:

[..]

Zeker weten. We worden er gewoon langzaam ingerommeld, met z'n allen. Net zoals het tot nu toe met elk verdrag gegaan is.

Nooit vraagt men het volk expliciet om toestemming. Nouja, nooit, één keer heeft men dat wel gedaan, maar dat had niet het gehoopte resultaat. En dus blijft men lekker doorrommelen, liegen en bedriegen.
pi_139112560
quote:

[..]

Er zijn zelfs referenda geweest die de EU naast zich neer heeft gelegd. Wat men wil doet er niet veel toe. De trein rijdt, en er is geen teken dat de trein gestopt kan worden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_139112610
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 16:14 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Juist. Als die aapjes die weigeren de banaan bovenaan de ladder te grijpen.

pi_139112633
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Er zijn zelfs referenda geweest die de EU naast zich neer heeft gelegd. Wat men wil doet er niet veel toe. De trein rijdt, en er is geen teken dat de trein gets opt kan worden.
De enige mogelijkheid om die trein ooit nog tot stilstand te brengen, is met een crash.
pi_139112636
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En afscheid genomen van de natiestaat, precies zoals Farage zegt
Maar dat duurt nog tientallen jaren. Als het überhaupt gebeurt. Sowieso voorlopig gaan de handen niet voor elkaar voor een federale EU.
pi_139112672
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 16:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar dat duurt nog tientallen jaren. Als het überhaupt gebeurt. Sowieso voorlopig gaan de handen niet voor elkaar voor een federale EU.
Tuurlijk wel. Die handen zijn allang op elkaar, achter de schermen. De vraag is allang niet meer óf, de vraag is vooral hoe, en per wanneer.
pi_139112676
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Er zijn zelfs referenda geweest die de EU naast zich neer heeft gelegd. Wat men wil doet er niet veel toe. De trein rijdt, en er is geen teken dat de trein gestopt kan worden.
Na jouw gelul hierboven vraag ik me eigenlijk wat je hier nog doet. Je wilt toch helemaal geen discussie? Je wilt dat gelijkgestemden je gelijk geven.
  maandag 21 april 2014 @ 16:22:32 #200
45206 Pietverdriet
pi_139112699
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 16:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

"Voorthands is er geen enkele reden om werkelijk ongerust te moeten zijn"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')