Maar het is nou eenmaal onzin. Natuurlijk, er lopen figuren rond als Barroso en Verhofstadt die compleet van het padje zijn. Die mannen hebben hun zinnen gezet op een federaal Europa en willen hun doel koste wat kost bereiken.quote:Op maandag 21 april 2014 15:35 schreef Lyrebird het volgende:
We kunnen ook op iedere bijdrage van onze grote vriend reageren met "dit is baarlijke hysterische onzin". Vooral niet verder toelichten. Kijken of dat helpt. Van de moderatie hoeven we in deze niet veel te verwachten.
Dat klopt, ik vind het voornamelijk lachwekkend dat al de mensen van het zogenaamde vrije woord hier aan het huilen zijn over de manier van discussiëren en oproepen tot ingrijpen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:35 schreef Lyrebird het volgende:
We kunnen ook op iedere bijdrage van onze grote vriend reageren met "dit is baarlijke hysterische onzin". Vooral niet verder toelichten. Kijken of dat helpt. Van de moderatie hoeven we in deze niet veel te verwachten.
Artikel50 (liberaal) of PvdD (links/groen).quote:Op maandag 21 april 2014 15:59 schreef MouzurX het volgende:
Op welke partij moet ik dan stemmen om geen federaal europa(met alle landen tot aan de russische grens) te krijgen in de komende 30 jaar?
SP en PVV dus nagelaten.
Exact, dat was me ook opgevallen dat je dat doet. Lijkt mij de juiste weg, toch?quote:Op maandag 21 april 2014 16:00 schreef El_Matador het volgende:
Tem, ik heb niet verzocht in te grijpen. Ik negeer die oninhoudelijke bullshit voortaan inderdaad gewoon.
Het gaat ook niet om gelijkgestemden, juist niet. Forummers die inhoudelijk reageren, krijgen reactie.
Oftewel uit Europa of een partij die dieren boven mensen stelt.quote:Op maandag 21 april 2014 16:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Artikel50 (liberaal) of PvdD (links/groen).
Dan kun je op vrijwel alle andere partijen stemmen. Er gaan geen stemmen op voor een federaal Europa. Niet op het moment althans.quote:Op maandag 21 april 2014 15:59 schreef MouzurX het volgende:
Op welke partij moet ik dan stemmen om geen federaal europa(met alle landen tot aan de russische grens) te krijgen in de komende 30 jaar?
SP en PVV dus nagelaten.
Nee, niet vlak voor de verkiezingen. Ze kijken wel uitquote:Op maandag 21 april 2014 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan kun je op vrijwel alle andere partijen stemmen. Er gaan geen stemmen op voor een federaal Europa. Niet op het moment althans.
Nee natuurlijk wordt dat niet openlijk gezegd, maar langzaamaan ga je wel die richting op natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan kun je op vrijwel alle andere partijen stemmen. Er gaan geen stemmen op voor een federaal Europa. Niet op het moment althans.
Voorlopig niet. Temeer omdat in andere lidstaten ook voldoende critici rondlopen. De EU is er nog niet klaar voor.quote:Op maandag 21 april 2014 16:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee natuurlijk wordt dat niet openlijk gezegd, maar langzaamaan ga je wel die richting op natuurlijk.
Dank je dat je het hiermee impliciet toegeeftquote:Op maandag 21 april 2014 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Temeer omdat in andere lidstaten ook voldoende critici rondlopen. De EU is er nog niet klaar voor.
In kleine stapjes die op zich onschuldig lijken wordt de vrijheid die we eens hadden van ons afgenomen. Net zolang tot we als bijen in de korf zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 16:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee natuurlijk wordt dat niet openlijk gezegd, maar langzaamaan ga je wel die richting op natuurlijk.
Kikkers in een pan waterquote:Op maandag 21 april 2014 16:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In kleine stapjes die op zich onschuldig lijken wordt de vrijheid die we eens hadden van ons afgenomen. Net zolang tot we als bijen in de korf zijn.
De EU zal op den duur wel een federatie worden ja.quote:Op maandag 21 april 2014 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dank je dat je het hiermee impliciet toegeeft
En afscheid genomen van de natiestaat, precies zoals Farage zegtquote:Op maandag 21 april 2014 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De EU zal op den duur wel een federatie worden ja.
Zeker weten. We worden er gewoon langzaam ingerommeld, met z'n allen. Net zoals het tot nu toe met elk verdrag gegaan is.quote:Op maandag 21 april 2014 16:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er zijn zelfs referenda geweest die de EU naast zich neer heeft gelegd. Wat men wil doet er niet veel toe. De trein rijdt, en er is geen teken dat de trein gestopt kan worden.quote:Op maandag 21 april 2014 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist. Als die aapjes die weigeren de banaan bovenaan de ladder te grijpen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In kleine stapjes die op zich onschuldig lijken wordt de vrijheid die we eens hadden van ons afgenomen. Net zolang tot we als bijen in de korf zijn.
De enige mogelijkheid om die trein ooit nog tot stilstand te brengen, is met een crash.quote:Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Er zijn zelfs referenda geweest die de EU naast zich neer heeft gelegd. Wat men wil doet er niet veel toe. De trein rijdt, en er is geen teken dat de trein gets opt kan worden.
Maar dat duurt nog tientallen jaren. Als het überhaupt gebeurt. Sowieso voorlopig gaan de handen niet voor elkaar voor een federale EU.quote:Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En afscheid genomen van de natiestaat, precies zoals Farage zegt
Tuurlijk wel. Die handen zijn allang op elkaar, achter de schermen. De vraag is allang niet meer óf, de vraag is vooral hoe, en per wanneer.quote:Op maandag 21 april 2014 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat duurt nog tientallen jaren. Als het überhaupt gebeurt. Sowieso voorlopig gaan de handen niet voor elkaar voor een federale EU.
Na jouw gelul hierboven vraag ik me eigenlijk wat je hier nog doet. Je wilt toch helemaal geen discussie? Je wilt dat gelijkgestemden je gelijk geven.quote:Op maandag 21 april 2014 16:18 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Er zijn zelfs referenda geweest die de EU naast zich neer heeft gelegd. Wat men wil doet er niet veel toe. De trein rijdt, en er is geen teken dat de trein gestopt kan worden.
"Voorthands is er geen enkele reden om werkelijk ongerust te moeten zijn"quote:Op maandag 21 april 2014 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat duurt nog tientallen jaren. Als het überhaupt gebeurt. Sowieso voorlopig gaan de handen niet voor elkaar voor een federale EU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |