De oude Grieken klaagden al dat de generatie na hen gedoemd wasquote:Op zondag 20 april 2014 10:35 schreef voederbietel het volgende:
Terwijl ik me afvraag waar zulke grietjes over tien jaar staan, realiseer ik mij dat voorgaande generaties geen haar beter waren.
Zou dat wel moeten dan?quote:Op zondag 20 april 2014 10:30 schreef TommyVercetti het volgende:
Bij ''opleiding'' staat meestal niets,
Als je de ambitie hebt om de rest van je leven cassière bij de Action/Lidl/Aldi te blijven niet nee.quote:
Die zijn nog lekker strak.quote:Op zondag 20 april 2014 19:54 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat is dat toch met die FOK!obsessie met 14-jarige meisjes. Laat die meisjes toch met rust
.
Neuk ze de moederquote:Op zondag 20 april 2014 23:43 schreef S4pphire het volgende:
Meisjes van 14 zijn liev en vaak getalenteerd. Nog een paar jaar wachten en je mag ze zelfs neuken.
Niet "De Ronaldo van *woonplaats* worden genoemdquote:Op zondag 20 april 2014 10:30 schreef TommyVercetti het volgende:
Nu zijn die lui naar mijn idee totaal de kijk op de realiteit kwijt. Ze geven zichzelf ''fabuleus'' namen, zoals Beyonceé Lysha, Vanity Valverdi, of Esmée Ashley Melisa van Trappenberg ofzo
#GG7quote:Op maandag 21 april 2014 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet "De Ronaldo van *woonplaats* worden genoemd
Zijn gewoon lekker g.quote:Op zondag 20 april 2014 19:54 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat is dat toch met die FOK!obsessie met 14-jarige meisjes. Laat die meisjes toch met rust
.
Het is spellingscheckerquote:
Waarom zou jequote:Op maandag 21 april 2014 00:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn gewoon lekker g.
Al zal ik daar zodra ik wat ouder ben wel anders over denken, maar toch.
quote:Op maandag 21 april 2014 00:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn gewoon lekker g.
Al zal ik daar zodra ik wat ouder ben wel anders over denken, maar toch.
Die waren nooit knap, maar destijds het beste dat je kon krijgen. 14-Jarigen daarentegen...quote:Op maandag 21 april 2014 14:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind 10-jarigen nu ook niet meer knap.
Gaat allemaal vanzelf g.
Ik zie wel hoe het loopt.quote:Op maandag 21 april 2014 15:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Die waren nooit knap, maar destijds het beste dat je kon krijgen. 14-Jarigen daarentegen...
Jij hebt wel ervaring met 14-jarigen héquote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie wel hoe het loopt.
Als het zo blijft kom ik over een jaar of tien met je fappen op 14-jarigen.
Dat zou ik heel gezellig vinden.quote:Op maandag 21 april 2014 15:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie wel hoe het loopt.
Als het zo blijft kom ik over een jaar of tien met je fappen op 14-jarigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |