Met een spin in Q3 en hoe het nu gaat denk ik wel dat die buzz voorbij isquote:Op zondag 20 april 2014 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch heeft ie er z'n eerste overwinning behaald
hij geeft het handmatig doorquote:Op zondag 20 april 2014 10:14 schreef Zorro het volgende:
Wacht ff.... Geen telemetrie bij Mercedes en op het scherm zie ik Rosbergs brandstofgegevens net staan![]()
![]()
Je was me voorquote:Op zondag 20 april 2014 10:14 schreef Karstman het volgende:
Hoe kan het dat Rosberg geen telemrtie heeft en we wel dit grafiekje op het scherm krijgen...
O, ze luisteren mee en voeren het dan in. Slimquote:
Ja denk dat de engineer het invoert en dat zij over dezelfde gegevens beschikken.quote:Op zondag 20 april 2014 10:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
O, ze luisteren mee en voeren het dan in. Slim
Ik hoop op een gifjequote:Op zondag 20 april 2014 10:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Gewoon omdat het nog kan, en er toch niets gebeurt nu![]()
[ afbeelding ]
Mercedes snapt het zelf ook niet, vertelde Ted netquote:Op zondag 20 april 2014 10:14 schreef Zorro het volgende:
Wacht ff.... Geen telemetrie bij Mercedes en op het scherm zie ik Rosbergs brandstofgegevens net staan![]()
![]()
Ik hoop dat Perez dat plaatsje pakt. Verder ben ik tevreden met de uitslag zo.quote:Op zondag 20 april 2014 10:22 schreef LWD-Godius het volgende:
Raikkonen vs. Perez kan ook misschien nog een strijd worden.
Tsja, zo tijdens de race is het niet echt verstandig om eventjes een alt-ctrl-del te doenquote:Op zondag 20 april 2014 10:20 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
Mercedes snapt het zelf ook niet, vertelde Ted net
FI in je manager?quote:Op zondag 20 april 2014 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Perez dat plaatsje pakt. Verder ben ik tevreden met de uitslag zo.
En Perez zelf.quote:
Ah..dubbele motivatiequote:Op zondag 20 april 2014 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Perez zelf.
Daarnaast staat Raikkonen op 9 in mijn F1 Prediction
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |