Dat dus.quote:Op zondag 20 april 2014 10:06 schreef Cheiron het volgende:
Ik had eigenlijk niet verwacht dat een Caterham met goede banden een Red Bull met slechte banden in zou kunnen halen.
Koba rijdt tijden van 1:43...quote:Op zondag 20 april 2014 10:06 schreef Cheiron het volgende:
Ik had eigenlijk niet verwacht dat een Caterham met goede banden een Red Bull met slechte banden in zou kunnen halen.
Caterham heeft er ook een Renault in liggen, dus dit boeit geen klote.quote:Op zondag 20 april 2014 10:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat dus.
Die motor van Renault is abominabel
Not too shabbyquote:Op zondag 20 april 2014 10:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Koba rijdt tijden van 1:43...
Ojaquote:Op zondag 20 april 2014 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Caterham heeft er ook een Renault in liggen, dus dit boeit geen klote.
Toch heeft ie er z'n eerste overwinning behaaldquote:
Das ondertussen alweer over, Maldonado is er al langs.....quote:
Met een spin in Q3 en hoe het nu gaat denk ik wel dat die buzz voorbij isquote:Op zondag 20 april 2014 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch heeft ie er z'n eerste overwinning behaald
hij geeft het handmatig doorquote:Op zondag 20 april 2014 10:14 schreef Zorro het volgende:
Wacht ff.... Geen telemetrie bij Mercedes en op het scherm zie ik Rosbergs brandstofgegevens net staan![]()
![]()
Je was me voorquote:Op zondag 20 april 2014 10:14 schreef Karstman het volgende:
Hoe kan het dat Rosberg geen telemrtie heeft en we wel dit grafiekje op het scherm krijgen...
O, ze luisteren mee en voeren het dan in. Slimquote:
Ja denk dat de engineer het invoert en dat zij over dezelfde gegevens beschikken.quote:Op zondag 20 april 2014 10:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
O, ze luisteren mee en voeren het dan in. Slim
Ik hoop op een gifjequote:Op zondag 20 april 2014 10:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Gewoon omdat het nog kan, en er toch niets gebeurt nu![]()
[ afbeelding ]
Mercedes snapt het zelf ook niet, vertelde Ted netquote:Op zondag 20 april 2014 10:14 schreef Zorro het volgende:
Wacht ff.... Geen telemetrie bij Mercedes en op het scherm zie ik Rosbergs brandstofgegevens net staan![]()
![]()
Ik hoop dat Perez dat plaatsje pakt. Verder ben ik tevreden met de uitslag zo.quote:Op zondag 20 april 2014 10:22 schreef LWD-Godius het volgende:
Raikkonen vs. Perez kan ook misschien nog een strijd worden.
Tsja, zo tijdens de race is het niet echt verstandig om eventjes een alt-ctrl-del te doenquote:Op zondag 20 april 2014 10:20 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
Mercedes snapt het zelf ook niet, vertelde Ted net
FI in je manager?quote:Op zondag 20 april 2014 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Perez dat plaatsje pakt. Verder ben ik tevreden met de uitslag zo.
En Perez zelf.quote:
Ah..dubbele motivatiequote:Op zondag 20 april 2014 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Perez zelf.
Daarnaast staat Raikkonen op 9 in mijn F1 Prediction
Breekt zo af.quote:Op zondag 20 april 2014 10:27 schreef Karstman het volgende:
Zo wat wappert die achtervleugel in de slowmotion.
Dus dat feitje van Olav klopt niet dat Lewis telkens WC werd nadat ie 3 races op rij gewonnen had.quote:
Wat ben je toch allemaal aan het edittenquote:Op zondag 20 april 2014 10:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dus dat feitje van Olav klopt niet dat Lewis telkens WC werd nadat ie 3 races op rij gewonnen had.
Ja man. Ik dacht dat ie zei de eerste 3 maar dat klopt soberzo al niet want de eerste won ie nietquote:Op zondag 20 april 2014 10:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat ben je toch allemaal aan het editten
Chickie van Alonso bedoel je?quote:
Inderdaadquote:
Wel een leuk koppie, lichaam is wel een beetje dun..quote:
mijn ideequote:
"I just saw the chequered flag!"quote:Op zondag 20 april 2014 10:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Vroeg Hamilton nu waar de geblokte vlag was![]()
Ik dacht dat ie zei: ''where was the chequered flag?quote:Op zondag 20 april 2014 10:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
"I just saw the chequered flag!"
Er was iemand die met een zwart-wit geblokte vlag wapperde op start-finish.quote:Op zondag 20 april 2014 10:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie zei: ''where was the chequered flag?
Nope ... één of andere Chinees die claimt dat 'ie goed Engels kan werd naarboven gestuurd en zwaaide meteen de vlag, lijkt me. Was iig een ronde te vroeg.quote:Op zondag 20 april 2014 10:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie zei: ''where was the chequered flag?
Hij experimenteert met kapsels om z'n terugtrekkende haarlijn te compenseren. Kijk naar z'n pa!quote:
Da's toch geen haar, dat is baby-fluffquote:Op zondag 20 april 2014 10:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij experimenteert met kapsels om z'n terugtrekkende haarlijn te compenseren. Kijk naar z'n pa!
Vanaf dat hij z'n helm af doet is hij dit jaar bezig met z'n onzekere haar. Niet opgevallen?
Leuk voor chinees fonduequote:
Daar zit volgens mij hele gezonde sportieve concurrentie maar ik heb het idee dat ze elkaar als "collega" wel mogen.quote:Op zondag 20 april 2014 10:53 schreef Googolplexian het volgende:
Ik vind ROS nog erg sportief maar ik heb zo'n gevoel dat het dit jaar een epische strijd wordt tussen die twee.
Mclaren faalt hard nu, en de Williamsen waren anoniem deze race. Dat zijn 2 Mercedes aangedreven teams die de eerste race(s) voor hen zaten.quote:Op zondag 20 april 2014 10:51 schreef Peterselieman het volgende:
Saaie race, maar Ferrari lijkt toch weer wat te hebben gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |