In de grindbak bij het binnenrijden van de pitsquote:
Dat ik het niet op Hamilton betekent niet dat ik ga doen alsof hij er maar weinig van kan, ik heb hem altijd tot de allersnelsten gerekend. Dan hoef er dus ook niet van alles bij te verzinnen om zijn snelheid te verklaren wanneer hij snel blijkt. Ik verheug me nu dan ook al op je hersenkronkels waarmee je gaat verklaren hoe het komt dat Raikkonen ouderwets hard stampend Alonso niet bij kan houden.quote:Op zondag 20 april 2014 14:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Altijd mooi om die beschuldigen van andermans ''fanboyschap'' te zien als het weer eens om Vettel of Hamilton gaat
Dat gaat al erg goed he?quote:Op zondag 20 april 2014 14:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat moet jij straks ook doen als de rest van het seizoen Alfonso om ze oren gereden wordt door Kimi
quote:Op zondag 20 april 2014 21:41 schreef opreis het volgende:
Nu pas de race gezien en ik ben behoorlijk teleurgesteld. Er was gewoon geen zak aan, buiten een paar leedvermaak momentjes van Vettel misschien.
Jammer voor Massa met de pitstop, maar had waarschijnlijk ook vrij weinig uitgemaakt voor de spanning in de race.
McLaren weer diep triest. Raikonen stelt tot nog toe best teleur. De Ferrari Alonso is blijkbaar zo slecht nog niet. Ben benieuwd hoe Vettel hier mee omgaat en of hij er motivatie/kracht uit kan halen.
Ik vind het altijd maar raar hoe sommige mensen altijd maar stellen. Natuurlijk is Alonso snel. Maar het is de auto die de limiet bepaald van hoe snel een auto kan, het is aan de coureur om zo dicht mogelijk tegen die limiet aan te zitten.quote:
Dat is waar maar hij reed weer superslim en dan gaat het niet alleen om op de limiet te rijden maar een race goed te plannenquote:Op maandag 21 april 2014 12:00 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vind het altijd maar raar hoe sommige mensen altijd maar stellen. Natuurlijk is Alonso snel. Maar het is de auto die de limiet bepaald van hoe snel een auto kan, het is aan de coureur om zo dicht mogelijk tegen die limiet aan te zitten.
Hij deed een undercut. Briljant. Niets ten nadelen van de coureur Alonso hoor, maar hij heeft in mijn ogen niets spectaculairs laten zien, daar was het gewoon de race niet voor. (waar dat bij andere races wel het geval was)quote:Op maandag 21 april 2014 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar maar hij reed weer superslim en dan gaat het niet alleen om op de limiet te rijden maar een race goed te plannen
Dit dus, niet spectaculair maar wel heel slimquote:Op maandag 21 april 2014 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
Na zijn tweede stop heeft Alonso de banden bewust wat gespaard door niet meteen maximaal te gaan. Het is ook de reden dat hij Rosberg er zo makkelijk voorbij liet, want zo kon hij Ricciardo opvangen.
Ik vond het slaapverwekkend.quote:Op maandag 21 april 2014 13:26 schreef Fer het volgende:
Toch mooi om te zien dat Alonso altijd een constante factor is, ondanks andere motoren en banden. Hij blijft tactisch sterk en zeer hoge race pace aanhouden.
Ik vond het nog best een leuke race, de race van Rosberg om terug naar P2 te komen. Kijken hoe ver Riciardo kan komen.
Sinds ze van de laatste bocht een chicane hebben gemaakt, is er geen moer meer aan. Vroeger reden er nogal wat linker voorbanden op stuk, of raakte bij het uitkomen met het achterwiel langs de baan.quote:Op maandag 21 april 2014 15:41 schreef LWD-Godius het volgende:
In Barcelona zal het niet veel beter zijn, dat is een van de saaiste races die op de kalender staat. Qua uitslag zal het ook niet veel verschillen denk ik, downforce is belangrijk in Barcelona, ik verwacht daarom geen verrassingen zoals in Bahrein.
Zal ik gewoon nog een keer voorspellen dat Button volgend jaar WC gaat worden?quote:Op maandag 21 april 2014 20:43 schreef LWD-Godius het volgende:
Ron Dennis-effect heeft maar 1 GP-weekend gewerktMcLaren moet echt hard aan de slag om niet weer met beide auto's op een ronde te worden gezet.
Leuke verbouwing danquote:Op maandag 21 april 2014 21:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zal ik gewoon nog een keer voorspellen dat Button volgend jaar WC gaat worden?
Kun je ook een Alonso, Rosberg, Vettel of Hülkenberg inzetten.quote:Op maandag 21 april 2014 23:48 schreef twiFight het volgende:
Dat is een lastige. Button is inmiddels wel over zijn houdbaarheidsdatum heen, maar met een nieuwe motor kunnen ze juist wel een ervaren man gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |