Misschien heeft Nieuwe Nier er nog eentje over.quote:Op zondag 20 april 2014 13:33 schreef spiritusbus het volgende:
Sta je al op een wachtlijst voor een nieuwe lever?
Bij hem is het sowieso gunstiger om zijn organen aan anderen te geven.quote:Op zondag 20 april 2014 13:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Misschien heeft Nieuwe Nier er nog eentje over.
Niet dat ik een orgaan van hem zou willen..quote:Op zondag 20 april 2014 13:42 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Bij hem is het sowieso gunstiger om zijn organen aan anderen te geven.
Nee. Cambridge.quote:
En dan? De wet zegt dat je geen alcohol mag kopen voordat je 18 bent en geen alcohol bij je mag hebben op openbare plekken. Er staat niks in over het drinken zelf, al helemaal niet wanneer dit op een niet-openbare plek gebeurd.quote:Op zondag 20 april 2014 02:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Conform de alcoholwet ben ik genoodzaakt dit topic te melden bij betreffende instantie inclusief ip adres
quote:Op zondag 20 april 2014 16:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
En dan? De wet zegt dat je geen alcohol mag kopen voordat je 18 bent en geen alcohol bij je mag hebben op openbare plekken. Er staat niks in over het drinken zelf, al helemaal niet wanneer dit op een niet-openbare plek gebeurd.
Overigens vind ik alcohol op je 14e totaal niet verstandig maar da's een ander verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |