Truste!quote:Op zondag 20 april 2014 00:52 schreef Zaktabak het volgende:
Mevrouw Zak is thuis na avondje stappen met vriendinnen. Ze wil "cuddlen en bij elkaar in slaap vallen" ()
Dat betekent afsluiten en naar bedje toe voor mij.
Thanx bois voor de goede muziek.
En oja, laat mij morgenochtend effe weten over tijgertje.![]()
Joe!![]()
Jacco Gardner is welquote:Op zondag 20 april 2014 00:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan toch liever onze plaatsgenoot:
quote:Op zondag 20 april 2014 00:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan toch liever onze plaatsgenoot:
Jeetje. Sterkte.quote:Op zondag 20 april 2014 00:52 schreef Zaktabak het volgende:
Mevrouw Zak is thuis na avondje stappen met vriendinnen. Ze wil "cuddlen en bij elkaar in slaap vallen" ()
Joe!![]()
Ben daar een beetje op uitgekeken. Toen ze nog speelde wel diverse concerten van mee gemaakt, maar na Kloine Gertje verloor het m'n interesse wat. Hoewel het wel grappig is dat bijvoorbeeld de Stones gewoon nummers van Oôs Joôs gecovered hebbenquote:Op zondag 20 april 2014 00:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]nice ja.
Of gewoon Oôs Joôs, ook altijd goed.
Ja, nadat de Stones en andere grote bands ze gingen coveren ging het echt bergafwaartsquote:Op zondag 20 april 2014 00:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben daar een beetje op uitgekeken. Toen ze nog speelde wel diverse concerten van mee gemaakt, maar na Kloine Gertje verloor het m'n interesse wat. Hoewel het wel grappig is dat bijvoorbeeld de Stones gewoon nummers van Oôs Joôs gecovered hebben.
En Dou grend und von Velzen en de Nozem?
Zal ik nodig hebben. Soms neemt ze mij onverhoopt in een wurggreep in haar slaapquote:
* de jive danstquote:Op zondag 20 april 2014 00:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat vrolijkheid hier. De grootste held op de piano imo.
Hoe was het ook alweer? Gewoon vuistneuken?quote:Op zondag 20 april 2014 00:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zal ik nodig hebben. Soms neemt ze mij onverhoopt in een wurggreep in haar slaap
Een jongentje brengt zijn piemel in de schede van het meisje, dat gebeurt meestal als ze elkaar beide heel lief vinden. Als het jongentje lang doorgaat met het op en neer bewegen van zijn piemel in de schede van het meisje, krijgt hij steeds een fijner gevoel, net als het meisje. Dat heet 'klaarkomen' en dat voelt vaak heel fijn. Er komen dan zaadjes uit de balletjes van het jongentje. Hierdoor kan het meisjes zwanger worden. Soms wilt het meisje niet zwanger raken, en dan besluiten het meisje en het jongentje een condoom te gebruiken. Dat is een soort rubberen hoes dat om de piemel van het jongentje gaat.quote:Op zondag 20 april 2014 00:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer? Gewoon vuistneuken?
Schede, het minst seksuele woord wat bestaatquote:Op zondag 20 april 2014 01:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Een jongentje brengt zijn piemel in de schede van het meisje, dat gebeurt meestal als ze elkaar beide heel lief vinden. Als het jongentje lang doorgaat met het open en neer bewegen van zijn piemel in de schede van het meisje, krijgt hij steeds een fijner gevoel, net als het meisje. Dat heet 'klaarkomen' en dat voelt vaak heel fijn. Er komen dan zaadjes uit de balletjes van het jongentje. Hierdoor kan het meisjes zwanger worden. Soms wilt het meisje niet zwanger raken, en dan besluiten het meisje en het jongentje een condoom te gebruiken. Dat is een soort rubberen hoes dat om de piemel van het jongentje gaat.
Yoni danquote:Op zondag 20 april 2014 01:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Schede, het minst seksuele woord wat bestaat.
Neuk ze!quote:Op zondag 20 april 2014 00:52 schreef Zaktabak het volgende:
Joe!![]()
Nogchimigefixt?quote:
lo and behold,quote:
BT houdt niet van chinese meidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |