Britse slapstickhumor vind ik eigenlijk mooier dan Amerikaanse lachbandhumor. Ook de Britse satirische tv-quizzen (I Got Some News For You, QI, Never Mind The Buzzcocks) zijn gigantisch geinig.quote:Op zondag 20 april 2014 00:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Brits wel.
Hebben geweldige komedies, als Are You being serverd.
Sinds ik klaar ben met House of Cards kijk ik de Britse, fantastisch ook.
Ik ken ze wel, maar eigenlijk alle Amerikaanse punk-gerelateerde muziek kan ik niet zo waarderen.quote:Op zondag 20 april 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Live zijn ze nogal briljant, heeft wat extra's. En dat wat Frank postte is sowieso een klassieker!
Hehe, ik heb ook wat meer met de Sex Pistols en de hele UK scene, al was het alleen al vanwege de OI die daar vandaan komt.quote:Op zondag 20 april 2014 00:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, maar eigenlijk alle Amerikaanse punk-gerelateerde muziek kan ik niet zo waarderen.
Doe mij maar Crass!quote:Op zondag 20 april 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
Hehe, ik heb ook wat meer met de Sex Pistols en de hele UK scene, al was het alleen al vanwege de OI die daar vandaan komt.
Dat ben ik zeer zeker met je eens. Op de films van mijn username na, ben ik helemaal niet zo weg van Amerikaanse komedies.quote:Op zondag 20 april 2014 00:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Britse slapstickhumor vind ik eigenlijk mooier dan Amerikaanse lachbandhumor. Ook de Britse satirische tv-quizzen (I Got Some News For You, QI, Never Mind The Buzzcocks) zijn gigantisch geinig.
Beter dan onze varianten Dit Was Het Nieuws en Doemaar Normaal.
Mwoah nouja. Soms niet altijd mis hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 00:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, maar eigenlijk alle Amerikaanse punk-gerelateerde muziek kan ik niet zo waarderen.
quote:Op zondag 20 april 2014 00:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mwoah nouja. Soms niet altijd mis hoor.
Buiten punk ga ik vaak hard op van die Radio10Gold classics zoals deze
Nou moet ik 25:46 minuten later naar bedquote:
Ach, er zijn langere nummers, kan ze wel even opzoeken, momentquote:Op zondag 20 april 2014 00:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou moet ik 25:46 minuten later naar bed.
Genesis, goede band.quote:Op zondag 20 april 2014 00:37 schreef LompeHork het volgende:
Mwah, das maar ietsje langer, valt tegen.
Alleen dat hele Phil Collins/Peter Gabriel gehuil ben ik meer dan zat, complete discussies over Genesis zijn er door ontregeld. Beide gasten zijn gewoon prima te doen. Trouwens respect naar Phil, met z'n gedrum er nog naastquote:
Ik snap, naast de gezelligheid, inmiddels de bbq wel. Prima muziek draait de Hork.quote:Op zondag 20 april 2014 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alleen dat hele Phil Collins/Peter Gabriel gehuil ben ik meer dan zat, complete discussies over Genesis zijn er door ontregeld. Beide gasten zijn gewoon prima te doen. Trouwens respect naar Phil, met z'n gedrum er nog naast
Ik zal voornamelijk hedendaagse muziek draaien op de bbq, zal wel iets van een mooi Spotify playlistje worden met wat verschillende bende, pas later op de avond komen de klassiekers losquote:Op zondag 20 april 2014 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik snap, naast de gezelligheid, inmiddels de bbq wel. Prima muziek draait de Hork.
Mooi. Gezelligheidsdieren.quote:Op zondag 20 april 2014 00:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal voornamelijk hedendaagse muziek draaien op de bbq, zal wel iets van een mooi Spotify playlistje worden met wat verschillende bende, pas later op de avond komen de klassiekers loszoals dat hoort op een goede avond.
Ik zal hem queuen voor deze klassieker!quote:
Dan toch liever onze plaatsgenoot:quote:Op zondag 20 april 2014 00:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal hem queuen voor deze klassieker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |