dat had een reden, weet alleen niet meer waarom.quote:Op zondag 20 april 2014 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom heeft iedereen hier z'n onlinestatus verborgen?
Stalker?quote:Op zondag 20 april 2014 02:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat had een reden, weet alleen niet meer waarom.
Anders zien mensen dat ik om 3 uur 's nachts op Fok zit.quote:Op zondag 20 april 2014 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom heeft iedereen hier z'n onlinestatus verborgen?
Dat wordt morgen moe zijn in de kerk.quote:Op zondag 20 april 2014 02:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Anders zien mensen dat ik om 3 uur 's nachts op Fok zit.
oh wacht. dat zien ze nu ook.
Ik heb toch altijd het idee dat de mythe groter is dan de man. Ik vind hem het leukst als hij een ban heeftquote:Op zondag 20 april 2014 06:51 schreef Dven het volgende:
Maar zoals jullie wel zullen zien, ook al staat HMF niet in mijn sig, ik vind het toch wel een kloeke kerel.
quote:Op zondag 20 april 2014 07:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd het idee dat de mythe groter is dan de man. Ik vind hem het leukst als hij een ban heeft
Jou vol trots een ban aannaaien om een week later zijn ongenoegen te uiten dat je nog geen unban hebt.quote:Op zondag 20 april 2014 06:51 schreef Dven het volgende:
Maar zoals jullie wel zullen zien, ook al staat HMF niet in mijn sig, ik vind het toch wel een kloeke kerel.
Goddamn hippiequote:Op zondag 20 april 2014 10:03 schreef Mansjester het volgende:
Moggu
Zometeen eerste festival van het jaar
Overcompensatie voor de modtag. Enkel Karina en GGMM hebben vrede met zichzelf.quote:Op zondag 20 april 2014 10:01 schreef Buitendam het volgende:
Wat is dat voor notificatie als je post over LR en de piemel van die mof?
Carnaval Festival?quote:Op zondag 20 april 2014 10:03 schreef Mansjester het volgende:
Moggu
Zometeen eerste festival van het jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |