Ja precies. Volgens mij is het plan dat er nog 2 boeken uitkomen. Dus dan zal je wel al heel veel gebeurtenissen uit die boeken gaan missen. Ik hoop dat ze dat nog gaan herzien als de laatste boeken uit zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een goede serie stopt op tijd.Al is 3 wel weinig idd, gezien het aantal boeken dat nog komt/moet komen.
Die komen sowieso niet voor het einde van de serie uit.quote:Op zondag 20 april 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dus dan zal je wel al heel veel gebeurtenissen uit die boeken gaan missen. Ik hoop dat ze dat nog gaan herzien als de laatste boeken uit zijn.
Hoever is die Wiener gozer ermee dan? Zou moeten kunnen toch in zo'n 3 jaar nog twee boeken schrijven.quote:Op zondag 20 april 2014 01:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komen sowieso niet voor het einde van de serie uit.
Doorhalen als je hooked bent. En voor de rest heb je jaren om al die series te gaan kijken.quote:Op zondag 20 april 2014 01:20 schreef Heeinz het volgende:
Hoe hebben jullie tijd om al die series te bekijken?
quote:Op zondag 20 april 2014 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoever is die Wiener gozer ermee dan? Zou moeten kunnen toch in zo'n 3 jaar nog twee boeken schrijven.
quote:Op zondag 20 april 2014 01:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het eerste boek, wat het eerste seizoen van GOT werd, werd uitgegeven in 1996, om je een idee te geven.
ik begrijp de charme wel, lekkere kijkduur en kijken toch wat makkelijker weg dan een film en verder kan je met zo veel speelduur genoeg verhaal uitwerkenquote:Op zondag 20 april 2014 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel.
Game of Thrones of The Wire is de beste serie ooit, ik twijfel nog.
Breaking Bad is nummer 3.
Tegenwoordig komen er steeds meer series uit. Ik vind dit fijn.
misschien dat de kinderen doorgaan, net als met tolkien is gebeurdquote:Op zondag 20 april 2014 01:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het eerste boek, wat het eerste seizoen van GOT werd, werd uitgegeven in 1996, om je een idee te geven.
Ik ben het iig met je eensquote:Op zondag 20 april 2014 01:08 schreef GGMM het volgende:
Prison Break is een beetje het slachtoffer geworden van zijn eigen succes. Eigenlijk zouden er maar 12 afleveringen zijn waarna de serie zou stoppen, maar omdat het zo'n succes werd is het zo dermate uitgemolken dat het na 24 afleveringen eigenlijk al snel bergafwaarts ging.
Typisch is het hier volledig mee eens.
quote:Op zondag 20 april 2014 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de serie zijn ze nu rond boek 4 toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 april 2014 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
MOET je verderkijken, geniale seriequote:Op zondag 20 april 2014 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
The Wire ooit 1 episode van gezien, maar nooit meer verder gekeken.
Ja dat hoor ik van iedereen. Maar was lastig in te komenquote:Op zondag 20 april 2014 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MOET je verderkijken, geniale serie
quote:Op zondag 20 april 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen die chicks even met elkaar gingen zoenen dacht ik wel van
Ik vind die chick die Cecile speelde trouwens de lekkerste, die zwartharigequote:Op zondag 20 april 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij ooit gezoend met een meisje/vrouw?
Ik vond die valse bitch het lekkerstquote:Op zondag 20 april 2014 02:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind die chick die Cecile speelde trouwens de lekkerste, die zwartharige
Buffy dusquote:Op zondag 20 april 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond die valse bitch het lekkerst. Beetje nymfomaan en stout
. Lekker koppie ook.
Die Cecile vond ik echt dom.
Ik zou haar ook keihard doen hoorquote:Op zondag 20 april 2014 02:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Buffy dus
Cecile was juist geil door dat onwetende gedoe van d'r
jaquote:Op zondag 20 april 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij ooit gezoend met een meisje/vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |