Sommige daarvan vallen wel mee.quote:
Geef hem nou geen ideeenquote:
meen je dat?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sommige daarvan vallen wel mee.
[..]
Geef hem nou geen ideeen
-----
Maar om in het rijtje mindfuck films te blijven komt alleen The Cell als noemenswaardig naar boven hier.
Die sucker punch wordt steeds meer pulp
Die tijn noemde niet neequote:Op zaterdag 19 april 2014 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
meen je dat?ik vind dat wel "leuke" films, maar niet goed of mindfucks
Ja dat heb ik de laatste tijd ook.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:04 schreef Fascination het volgende:
Vind films eigenlijk niet zoveel meer aan. Liever series.
ik zit ook in die periodequote:Op zaterdag 19 april 2014 21:04 schreef Fascination het volgende:
Vind films eigenlijk niet zoveel meer aan. Liever series.
Oh goeie films even kijkenquote:
Ja dat ook. Al ga ik wel naar de bios om te kijken, zonde van m'n Pathé-card andersquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind de laatste tijd ook gewoon weinig echt toppers uitkomen.
Oculus binnenkortquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat ook. Al ga ik wel naar de bios om te kijken, zonde van m'n Pathé-card anders
Ook een mindfuckfilmquote:
Andere spelers toch, lijkt me sowieso faal dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:16 schreef Royco1 het volgende:
Ik twijfel of ik naar de nieuwe spiderman zal gaan.
Ik vind ze niet zo tof als de andere, maar het blijft natuurlijk wel spiderman.
quote:
Plz no.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
Pic? Aangezien ze haar haar al 903458039458093865x veranderd heeft?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
Pic? Aangezien ze haar haar al 903458039458093865x veranderd heeft?
Vond haar vroeger wel aardig er uit zien, toen ze bij Fox Kids werkte.quote:
Ze wijkt te veel af van Huppel?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
Wordt er niet warm van, echt totaal niet mijn type zou dat zijn.
Ja, misschien dat ze in het echt wel zo tegen valt dat hij niet meer omhoog komt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tenminste, gebaseerd op deze foto.
Ik weet niet. Ze lijkt de X-Factor te missen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tenminste, gebaseerd op deze foto.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze wijkt te veel af van Huppel?
Jij bent ongetwijfeld een stuk kritischer dan ik.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ze lijkt de X-Factor te missen.
Wat is voor jou de X-factor Kaneel?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ze lijkt de X-Factor te missen.
Ze lijkt op Dione van het sportjournaalquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind haar hoofd (op deze foto) niks
niks mis meequote:
Is het?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent ongetwijfeld een stuk kritischer dan ik.
Dat weet ik dus niet, Roy.quote:
Dat ken ik niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze lijkt op Dione van het sportjournaal
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
Beetje jammer dat het op deze manier weer naar voren gehaald moet worden.
*achterquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nodig.
Kansloze opmerkingen over de rug om van iemand.
Nou ja, bij rode jurkjes/lippenstift ben ik altijd gelijk minder kritisch weet je nog die leuke restaurantdamequote:Op zaterdag 19 april 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het?
Er is in ieder geval 1 vrouw waar we hetzelfde over denken, geloof ik.
[..]
Ik weet er verder niks van schatje, maar als ik even eerlijk mag zijn...quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nodig.
Kansloze opmerkingen over de rug om van iemand.
Ja, dat bedoel ik dus, verder niets persoonlijks.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet er verder niks van schatje, maar als ik even eerlijk mag zijn...
Als iemand zoals Kim Lian een fokster zou zijn, zou iedereen nu aan het kwijlen zijn.
Alleen omdat ze een bn'er is gaat men haar afzeiken.
Ik zie namelijk foto's van fok!sters voorbij komen die er toch minder knap uitzien dan bijv. kim lian, dat hoeft niet deze foto te zijn, maar in het algemeen. Mensen gaan masaal dit posten;![]()
![]()
Waarom... Dat vind ik ook kansloos.
Rode jurkjes ben ik niet vies van. Maar lippenstift hoeft van mij niet. Het liefst geen make-up zelfs.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, bij rode jurkjes/lippenstift ben ik altijd gelijk minder kritisch weet je nog die leuke restaurantdame
Hm.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rode jurkjes ben ik niet vies van. Maar lippenstift hoeft van mij niet. Het liefst geen make-up zelfs.
Die restaurant dame was meer een meisje, toch? Dat was wat haar schattig maakte.
Ik niet in iedergeval want dan zou het nog steeds niet mijn type zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als iemand zoals Kim Lian een fokster zou zijn, zou iedereen nu aan het kwijlen zijn.
Ik zie namelijk foto's van fok!sters voorbij komen die er toch minder knap uitzien dan bijv. kim lian, dat hoeft niet deze foto te zijn, maar in het algemeen. Mensen gaan masaal dit posten;![]()
![]()
No offence Fas maar dan had je die opmerking niet gemaakt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus, verder niets persoonlijks.
het is gewoon een verwijzing naar dat jullie wat hebben gehad of wat dan ook. niet alles negatief interpreteren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik niet in iedergeval want dan zou het nog steeds niet mijn type zijn.
Dat andere zo wel doen, tja. Zegt meer over die fokkers
[..]
No offence Fas maar dan had je die opmerking niet gemaakt.
Zonde wel. Misschien hebben we haar weggejaagd met ons vervelende gedrag.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm.
Als vuile gluurder kan ik trouwens zeggen dat ze er niet meer lijkt te werken.
Omdat ze Kim-Liam niet kunnen krijgen en bij labiele, minder knappe vrouwtjes juist meer kans hebben dan bij de knappequote:Op zaterdag 19 april 2014 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
![]()
Toch blijft het me verbazen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Omdat ze Kim-Liam niet kunnen krijgen en bij labiele, minder knappe vrouwtjes juist meer kans hebben dan bij de knappeDat was toch al duidelijk zolang US bestaat
Ik denk dat je bij bekende mensen ook meer perfectie verwachtquote:
Er zijn afspraken om het gezellig te houden hier.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
het is gewoon een verwijzing naar dat jullie wat hebben gehad of wat dan ook. niet alles negatief interpreteren.
Omdat ze saai overkomt. Nee hoor, val gewoon niet op standaard.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
Sedan, waarom ziet zij eruit als een huisvrouw type. Wil je een junkie of zo? Wat is er mis met een huisvrouw?
Dat is dus echt grote onzin, en wat is prefectie.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij bekende mensen ook meer perfectie verwachtDus sowieso meer verwachtingen hebt dan bij een gemiddelde fokker. Als het daar dan niet aan voldoet dan is ze gelijk lelijk
![]()
Ja want de standaard vrouw ziet eruit als kimquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zijn afspraken om het gezellig te houden hier.
Dus hou voortaan je opmerkingen maar voor je t.o.v iemand (of dat nou jantje of pietje is)
[..]
Omdat ze saai overkomt. Nee hoor, val gewoon niet op standaard.
Jemig, ik leg nu pas de relatie tussen je username en je usericon!quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij bekende mensen ook meer perfectie verwachtDus sowieso meer verwachtingen hebt dan bij een gemiddelde fokker. Als het daar dan niet aan voldoet dan is ze gelijk lelijk
![]()
Ik zou dat denk ik ook niet graag teruglezen op Fok. Simpelweg omdat er altijd gezeik van komt als mensen er over gaan posten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
het is gewoon een verwijzing naar dat jullie wat hebben gehad of wat dan ook. niet alles negatief interpreteren.
Iedereen zegt wel eens dingen die eigenlijk niet zo netjes zijn. Fas doet niks erger of minder erg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou dat denk ik ook niet graag teruglezen op Fok. Simpelweg omdat er altijd gezeik van komt als mensen er over gaan posten.
Daarnaast zie je bekende mensen alleen op tv of foto, waardoor je natuurlijk niet alles van hun uitstraling en charme meekrijgt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
![]()
Oh das niet gek. Die relatie bestaat ook nog niet zo langquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jemig, ik leg nu pas de relatie tussen je username en je usericon!__3
Geen idee. Maar niet zoals Kim.quote:
Tja, ze zijn er zelf over begonnen, hè.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou dat denk ik ook niet graag teruglezen op Fok. Simpelweg omdat er altijd gezeik van komt als mensen er over gaan posten.
Dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja want de standaard vrouw ziet eruit als kimkom op man.
Dit was ook meer algemeen trouwensquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Iedereen zegt wel eens dingen die eigenlijk niet zo netjes zijn. Fas doet niks erger of minder erg.
in het echt ja, maar een foto van een fokster die je nog nooit hebt gezien of een foto van een model of BN'er die kun je prima vergelijken. Op uiterlijk dus.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarnaast zie je bekende mensen alleen op tv of foto, waardoor je natuurlijk niet alles van hun uitstraling en charme meekrijgt.
Een "gewone" vrouw kan daarom wel aantrekkelijker overkomen, ondanks dat ze minder knap is.
Precies. In mijn ogen bestaat er geen 'standaard' vrouw. Iedereen is verschillend.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee. Maar niet zoals Kim.
Overigens zijn er meer "lelijke" mensen op de wereld dan "knappe". Dus dat vind ik sowieso al kansloos.
Als je een gemiddelde neemt, is een vrouw sowieso niet blank.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee. Maar niet zoals Kim.
Overigens zijn er meer "lelijke" mensen op de wereld dan "knappe". Dus dat vind ik sowieso al kansloos.
Ja, dat is meestal niet slim neequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, ze zijn er zelf over begonnen, hè.
je zegt"ik val niet op standaard" en het ging over kim. Dus je zegt dat ze er standaard uit ziet. Dus deze vrouw ziet eruit als een standaard vrouw.quote:
Dat ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je een gemiddelde neemt, is een vrouw sowieso niet blank.
Preciesquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies. In mijn ogen bestaat er geen 'standaard' vrouw. Iedereen is verschillend.
/cliché
Perfectie bestaat natuurlijk niet, maar als je op tv kijkt, overal waar je kijkt, overal wordt geadverteerd en gepronkt met de mooiste vrouwen, die vaak nog gefotoshopt zijn ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is dus echt grote onzin, en wat is prefectie.
Ow, dat ja. Dat snap ik ook nooit zo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in het echt ja, maar een foto van een fokster die je nog nooit hebt gezien of een foto van een model of BN'er die kun je prima vergelijken. Op uiterlijk dus.
Zoals playboy kutjesquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Perfectie bestaat natuurlijk niet, maar als je op tv kijkt, overal waar je kijkt, overal wordt geadverteerd en gepronkt met de mooiste vrouwen, die vaak nog gefotoshopt zijn ook![]()
Niet gek dat dat voor sommigen een ideaal is.
Het schijnt trouwens dat ze in Cuba vrouwen die wat dikker zijn juist waarderen, omdat daar niet het ideaal van extreme catwalkslankheid is doorgebroken
preciesquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dat ja. Dat snap ik ook nooit zo.
Al dat ranzige geslijm altijd.
Omdat ze natuurlijk uit zijn op een afspraakjequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dat ja. Dat snap ik ook nooit zo.
Al dat ranzige geslijm altijd.
LoLa.quote:
Ik ben helaas niet zo goed met photoshopquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
Er zijn overigens ook foksters die hun eigen foto's photoshoppen zodat ze er beter uitzien
Er is geen programma ter wereld die mij er goed uit kan laten zien.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
Er zijn overigens ook foksters die hun eigen foto's photoshoppen zodat ze er beter uitzien
Dan zal dat wel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je zegt"ik val niet op standaard" en het ging over kim. Dus je zegt dat ze er standaard uit ziet. Dus deze vrouw ziet eruit als een standaard vrouw.
Dus dat zeg je wel. En anders verwoord je het fout.
Filter er overheen gooien of wat bijknippen of een goede hoek kiezen snap ik wel, maar alles shoppen is wel een beetje sadquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
Niet zo negatief.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is geen programma ter wereld die mij er goed uit kan laten zien.
Komt omdat je van jezelf er al goed uitzietquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Militaire dienst heet dat.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt omdat je van jezelf er al goed uitziet
Het is niet iets voor mij, denk ik. De FOK!dames die ik heb ontmoet, vind ik allemaal in het echt stukken leuker dan op foto.quote:
Zouden ze allemaal zo kansloos zijn?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Omdat ze natuurlijk uit zijn op een afspraakjeHoe duidelijk is dat, kerel. En ja dan ben je wat positiever, want anders lukt het nooit denken ze.
En dan vergeten dat als mensen je gaan daten of meeten je door de mand valt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Filter er overheen gooien of wat bijknippen of een goede hoek kiezen snap ik wel, maar alles shoppen is wel een beetje sadDan wil je echt scoren via fok of zo
Ik ben ook niet zo'n fotogeniekquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet iets voor mij, denk ik. De FOK!dames die ik heb ontmoet, vind ik allemaal in het echt stukken leuker dan op foto.
[..]
Zouden ze allemaal zo kansloos zijn?
quote:
die verhalen die je dan wel eens leest zijn soms best vermakelijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan vergeten dat als mensen je gaan daten of meeten je door de mand valt.
Ach, als je er 5 dates mee binnenhaalt in plaats van 1, dan heb je toch wel meer kans hoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan vergeten dat als mensen je gaan daten of meeten je door de mand valt.
dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die verhalen die je dan wel eens leest zijn soms best vermakelijk
Dat laatste iddquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ach, als je er 5 dates mee binnenhaalt in plaats van 1, dan heb je toch wel meer kans hoor
Moet je niet overdrijven en 80 kg wegshoppen
Toch wat langer dan 21 jaar moeten dienen dan.quote:
True.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij vooral vrouwen die zich daar aan schuldig maken
photoshop disastersquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ach, als je er 5 dates mee binnenhaalt in plaats van 1, dan heb je toch wel meer kans hoor
Moet je niet overdrijven en 80 kg wegshoppen
Daarom is datingssitetopic wel aardig om mee te lezen. Vooral vanwege types als Silenusquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die verhalen die je dan wel eens leest zijn soms best vermakelijk
Amateursquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
photoshop disasters![]()
Prima figuur maar dan de deur krom zien staan, of de lamp
Dat laatste gebeurt echt zo vaakquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat laatste idd![]()
Of sommige mensen gebruiken een foto van 15 jaar geleden, toen ze nog "mooi" waren
dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarom is datingssitetopic wel aardig om mee te lezen. Vooral vanwege types als Silenus
Dat dus.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurt echt zo vaakDat begrijp ik niet
Wie houd je dan voor de gek.
Oh in dat datingssitetopic is het een overload aan faal-hazen. Heb er ooit wel wat in gelezen. Best vermakelijk overigens. Volgens mij posten daar ook al 300 delen dezelfde FOK!'ers. Misschien moeten ze elkaar datenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarom is datingssitetopic wel aardig om mee te lezen. Vooral vanwege types als Silenus
Ik ben lelijker dan op mijn foto's. Maar dat is vooral omdat alle foto's keioud zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:
Ik heb eens gehoord dat ik in het echt een stuk leuker was dan op foto's, maar of dat serieus was weet ik niet.
Dat vind iedereen welquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
Vind ik van mezelf ook. Ik heb eigenlijk een hekel aan foto's
Altijd leuk toch om er als een complete mongool op te staanquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vond je appetijtelijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:
Ik heb eens gehoord dat ik in het echt een stuk leuker was dan op foto's, maar of dat serieus was weet ik niet.
op foto's heb jij oranje haarquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh in dat datingssitetopic is het een overload aan faal-hazen. Heb er ooit wel wat in gelezen. Best vermakelijk overigens. Volgens mij posten daar ook al 300 delen dezelfde FOK!'ers. Misschien moeten ze elkaar daten.
Na je opmerking is het -10 punten hier.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:
Nou, als je sommige foto's moet geloven dan denken ze dat ze heel wat zijnquote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd leuk toch om er als een complete mongool op te staan
welquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nouhou, ik heb geen oranje haar *pruillipje doet*
Gelukkig valt het de laatste tijd wel meequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, als je sommige foto's moet geloven dan denken ze dat ze heel wat zijn
[..]
Ja precies
Namen willen we!!!quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, als je sommige foto's moet geloven dan denken ze dat ze heel wat zijn
[..]
Ja precies
Hier niet, steeds vaker juist.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig valt het de laatste tijd wel mee
Nou, neuken dan maar?quote:
Eigenlijk is het wel verdiend dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier niet, steeds vaker juist.
En dan blijk ik ook nog oranje haar te hebben!
klaar voor koningsdag Vinniiee?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier niet, steeds vaker juist.
En dan blijk ik ook nog oranje haar te hebben!
Omdat je wel eens wat voorbij ziet komen, maar niet van iedereen ga ik namen onthouden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe kan je er dan over oordelen?
Trap er niet in MaKo! Dat zei ze ook tegen mij en nu wil ze niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat je wel eens wat voorbij ziet komen, maar niet van iedereen ga ik namen onthouden.
Daar ben ik sowieso slecht in
Valt toch wel mee? Volgens mij best wat sympathieke lui daar.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh in dat datingssitetopic is het een overload aan faal-hazen. Heb er ooit wel wat in gelezen. Best vermakelijk overigens. Volgens mij posten daar ook al 300 delen dezelfde FOK!'ers. Misschien moeten ze elkaar daten.
Ohquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trap er niet in MaKo! Dat zei ze ook tegen mij en nu wil ze niet meer.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Volgens mij best wat sympathieke lui daar.
Dik geworden + smerig baardje + lange nagels + gatentrui?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben lelijker dan op mijn foto's. Maar dat is vooral omdat alle foto's keioud zijn.
Ben nog bezig met afvallen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trap er niet in MaKo! Dat zei ze ook tegen mij en nu wil ze niet meer.
Dat dus, andere secties van fok zitten ergere users.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Volgens mij best wat sympathieke lui daar.
ik met aankomen.quote:
En laat je me alleen met dit zooitje ongeregeld?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken![]()
Fijne avond allen
Trustenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond allen
quote:
Ken je ze?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]een uitzondering hier en daar misschien.
Terecht wel, dat je op haar aast.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ohlekker dan. ik aas al jaren op haar he. zonder succes
ik geef het op nu
Slechts dik geworden. Heb minder baard dan vroeger.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dik geworden + smerig baardje + lange nagels + gatentrui?
Owquote:
ik ben je moeder nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En laat je me alleen met dit zooitje ongeregeld?
Kom sprinten dan! Ik doe meequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht wel, dat je op haar aast.
Al ben ik wel enigszins bang om down under te gaan, met zulke dijen.
[..]
Slechts dik geworden. Heb minder baard dan vroeger.
[..]
Ow
wat is er mis met haar dijen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Truste.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond allen
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je gaat wel rond dezelfde tijd naar bed
Rennen kan ik niet man, met mijn knieënquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kom sprinten dan! Ik doe mee
Stalpootjesquote:
moeten?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, kinderen moeten er op tijd uit morgen
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rennen kan ik niet man, met mijn knieën
[..]
Stalpootjes
Wow.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:30 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga tukken. Om 0430 gaat de wekker weer.
ja daaag... ik ga geen eieren verstoppen. Wel eitjes schilderenquote:
Trustenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja daaag... ik ga geen eieren verstoppen. Wel eitjes schilderen![]()
@ bob, ik ga rustig mijn bed uit hoor niks moeten, tis zondag.
En nu echt naar bedje![]()
Dat ligt er aan of we in Foktermen denken of in BNer-termen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
Fas moet niet zeuren ze ziet er prima uit.
in mijn ogen ziet ze er goed uitquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of we in Foktermen denken of in BNer-termen.
Jeetje, handen, voeten en wenkbrauwen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:39 schreef Fascination het volgende:
Ik zat me laatst te bedenken: vrouwen die ik echt leuk vond, daarvan vond ik de voeten ook mooi.
Ik begin een beetje een freak te worden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, handen, voeten en wenkbrauwen.
Handen en wenkbrauwen snap ik wel. Wenkbrauwen kunnen echt heel lelijk zijnquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, handen, voeten en wenkbrauwen.
Huid dat afbladdert?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben in een flauwe bui vandaag
Wat zijn lelijke voeten? Onverzorgde nagels, scheve tenen enzulks?
ik kan mensen uitkiezen ja.quote:
Zie het al voor me, heb je een date, klaarliggend om te gaan neuken. Trapt ze je eruit omdat ze je voeten niet mooi vindt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk. "Hmm, jij hebt mooie voeten.... IK KIES JOU"
Voeten, niet mensenquote:
Ik kan mensen uitkiezen met normale/mooie voeten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zie het al voor me, heb je een date, klaarliggend om te neuken in bed. Trapt ze je eruit omdat ze je voeten niet mooi vindt.
[..]
Voeten, niet mensen
Megan Fox duimenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Handen en wenkbrauwen snap ik wel. Wenkbrauwen kunnen echt heel lelijk zijnEn worstenvingertjes
En die zie je altijd van te voren?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan mensen uitkiezen met normale/mooie voeten.
En dan jij: "HUUUUUUUUUH, ik doe wel sokken aan"quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zie het al voor me, heb je een date, klaarliggend om te gaan neuken. Trapt ze je eruit omdat ze je voeten niet mooi vindt.
Ja, ik vraag mensen altijd hun schoenen uit te doen, en sokken, als ik ze ontmoet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En die zie je altijd van te voren?
Ben je toen wel eens van je stokkie gegaan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik vraag mensen altijd hun schoenen uit te doen, en sokken, als ik ze ontmoet.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan jij: "HUUUUUUUUUH, ik doe wel sokken aan"
*fapfapfap*quote:
Waar je zin in hebt zeg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik vraag mensen altijd hun schoenen uit te doen, en sokken, als ik ze ontmoet.
Er staan trouwens nog veel ergere op YTquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nadeel als ze dat ook een afknapper vindt.
[..]
*fapfapfap*
[..]
Waar je zin in hebt zeg.
jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben je toen wel eens van je stokkie gegaan?
Wie doet er nu sokken aan in bedquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nadeel als ze dat ook een afknapper vindt.
[..]
*fapfapfap*
[..]
Waar je zin in hebt zeg.
Dit.quote:
Youtube pornoquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er staan trouwens nog veel ergere op YT![]()
Als je koude voeten hebt moet je toch wat. Of gewoon opwarmen aan je datequote:
Dat is moeilijk schoenen kopenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet een absolute turn on zijn
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet een absolute turn on zijn
Echt hequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit.sokken zijn verboden in bed.
precies, wrijf dan je voeten warm aan het matras of zoquote:
Als je koude voeten hebt, moet je zorgen dat je je romp warm genoeg houdtquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Youtube porno![]()
[..]
Als je koude voeten hebt moet je toch wat. Of gewoon opwarmen aan je date![]()
ik vind mijn vingers niet mooi, maar ook niet lelijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb lange tengere vingersWie une baas
Zeker ook van die lange knaktenen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb lange tengere vingersWie une baas
Zijn altijd wel koud. Of ik het nou warm heb of niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je koude voeten hebt, moet je zorgen dat je je romp warm genoeg houdt
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
precies, wrijf dan je voeten warm aan het matras of zo
pics.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind mijn vingers niet mooi, maar ook niet lelijk
Dat, zoiets vraag je eerst.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Vrouwen die denken grappig te zijn en hun koude voeten tegen je rug of buik duwen verdienen een nekschot btw
Gewoon zorgen dat je ze voor bentquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Vrouwen die denken grappig te zijn en hun koude voeten tegen je rug of buik duwen verdienen een nekschot btw
Knaktenen? Die van mij knakken niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeker ook van die lange knaktenen.
Dan eh, koop je zo'n ding:quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn altijd wel koud. Of ik het nou warm heb of niet.
Gewoon een kruik kan ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan eh, koop je zo'n ding:
[ afbeelding ]
Op de niet kuise manier bedoel je?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
Koude handen kan je ook zo mooi opwarmen![]()
Goh, bij jou misschien. Maar ik heb vaak genoeg gehad dat iemand lief zei; kom maar met die voeten ik warm ze wel op.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Standaard antwoord is nee; veels te koud
Dat jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op de niet kuise manier bedoel je?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee gewoon zeggen dat je 18 bent
Misschien vond ik ze niet lief genoeg daarvoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goh, bij jou misschien. Maar ik heb vaak genoeg gehad dat iemand lief zei; kom maar met die voeten ik warm ze wel op.
oki.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had elk willekeurige semivriendschappelijk koosnaampje kunnen staan
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien vond ik ze niet lief genoeg daarvoor
Nee want dat ligt niet lekkerquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op je handen gaan liggen. Dat is wel wat lastiger met voeten.
Ik bedoel foto's/video's uit die leeftijdsgroep?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee gewoon zeggen dat je 18 bent
neequote:Op zaterdag 19 april 2014 23:00 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Ik bedoel foto's/video's uit die leeftijdsgroep?
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:00 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Ik bedoel foto's/video's uit die leeftijdsgroep?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat denk je zelfHet is geen Keiharde Porno voor Stichting Martijn
_
Van mij hoeft iemand dat niet te vragen hoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goh, bij jou misschien. Maar ik heb vaak genoeg gehad dat iemand lief zei; kom maar met die voeten ik warm ze wel op.
niemand niet? Dus wel?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van mij hoeft iemand dat niet te vragen hoor
ik vraag het, ik laat mensen er niet graag mee schrikken. En als je bij iemand komt knuffelen en je raakt iemand aan met je koud voeten, is dat niet zo prettig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
iemand, diegene, date, vriendin, etc.
Moet toch een nieuwe plek vinden nu die stichting verboden is hè.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat denk je zelfHet is geen Keiharde Porno voor Stichting Martijn
_
bedenk er zelf één.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Moet toch een nieuwe plek vinden nu die stichting verboden is hè.
Hoort erbij vind ik. Uiteraard warm ik diegene wel weer op danquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vraag het, ik laat mensen er niet graag mee schrikken. En als je bij iemand komt knuffelen en je raakt iemand aan met je koud voeten, is dat niet zo prettig.
zonder haar schedel in te slaanquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoort erbij vind ik. Uiteraard warm ik diegene wel weer op dan
eens.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens vind ik koude voeten / benen tegen mijn benen / voeten niet zo erg, ontkom je niet aan als je wilt knuffelen.
Maar om je voeten tegen m'n rug te zetten, moet je in een verdomd rare houding liggen om te knuffelen
oke nu begin ik je eng te vinden.quote:
Hij is best knap, getuige zijn fobo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke nu begin ik je eng te vinden.
Even kijken dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij is best knap, getuige zijn fobo.
Nog meerquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke nu begin ik je eng te vinden.
Photoshop jonguh!quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij is best knap, getuige zijn fobo.
vastbinden is oke, maar de schedel inslaanquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog meer
Scheelt dat ze dan al vastgebonden is met opwarmen van handen
[..]
Photoshop jonguh!
Niet wekelijks je schedel laten inslaanquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vastbinden is oke, maar de schedel inslaanben blij dat ik daar niet lig.
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vastbinden is oke, maar de schedel inslaanben blij dat ik daar niet lig.
kweenie :$ :$ overtuig me.quote:
makkelijk hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zegt net dat je er niet van bent dus er valt weinig te overtuigen dan
Dankjequote:
Ik bepaal zelf wat ik schattig/lief vindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |