SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door blup op 20-04-2014 00:06:50 ]Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
Nou zeg hey poe leuke OP zeg
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
Dat doet een mod maar. Ik ben daar echt veel te fucking lui voor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:53 schreef Ireyon het volgende:
Fuck de stationsborden zijn uitgerekt![]()
Doe ff [img=610,40] van maken alsjeblieftVoorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
Hehehe, en als ik het niet doe is de kans dat de oude OP terugkomt groter en aangezien mijn autistische ik dat fijner vind....Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
Nog een achievement:
Pointless: Maak een rondreis per trein van 0 tariefeenhedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
OP in de Fok!wiki al aangepast?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:53 schreef Ireyon het volgende:
Fuck de stationsborden zijn uitgerekt![]()
Doe ff [img=610,40] van maken alsjeblieftdag![]()
NEE. Eerst kijken of we dit wel zo'n succes vindenquote:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
wordt het meest gebruikt voor reeks-OPsen juist..quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hoeveel mensen maken daar nog gebruik van?dag![]()
Normaal als je sluit en een nieuw deel opent paktie die toch van het vorige deel?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:22 schreef Peter het volgende:
[..]
wordt het meest gebruikt voor reeks-OPsen juist..En niet van de wiki?
Precies. Vandaar ook mijn vraagquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal als je sluit en een nieuw deel opent paktie die toch van het vorige deel?En niet van de wiki?
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
D'r staat gewoon hetzelfde in als eerst maar dan fatsoenlijk geschreven en geupdatequote:Op zaterdag 19 april 2014 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEE. Eerst kijken of we dit wel zo'n succes vinden. In de oude OP stond nog de disclaimer dat er veel afkortingen voorbij komen, bijv. dat stuk mocht weleens een makeover.
Zelfs nog een mooie foto van jou in de header rotatie gezet![]()
![]()
klopt. Maar ergens een OP bewaren is wel nuttig..quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal als je sluit en een nieuw deel opent paktie die toch van het vorige deel?En niet van de wiki?
dag![]()
Ik mis toch wel de vaste gasten in de OPwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Precies, en daarom moet je nog even wachten met deze in de wiki zetten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:37 schreef Peter het volgende:
[..]
klopt. Maar ergens een OP bewaren is wel nuttig..Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Nee dat heeft ELKE andere OP al. Dat is kut. Dat is kliekjesvormend namelijk. En dat willen we niet. Jij misschien welquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:38 schreef _serial_ het volgende:
Ik mis toch wel de vaste gasten in de OP
Als een lieve mod of lieve DeaDLocK2K onderstaande zou kunnen copy-pasten is hopelijk iedereen weer een beetje meer tevredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JA ZEG KOMT IE NU MEEquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat heeft ELKE andere OP al. Dat is kut. Dat is kliekjesvormend namelijk. En dat willen we niet. Jij misschien wel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: