SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door blup op 20-04-2014 00:06:50 ]Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
Nou zeg hey poe leuke OP zeg
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
Dat doet een mod maar. Ik ben daar echt veel te fucking lui voor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:53 schreef Ireyon het volgende:
Fuck de stationsborden zijn uitgerekt![]()
Doe ff [img=610,40] van maken alsjeblieftVoorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
Hehehe, en als ik het niet doe is de kans dat de oude OP terugkomt groter en aangezien mijn autistische ik dat fijner vind....Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.![]()
Nog een achievement:
Pointless: Maak een rondreis per trein van 0 tariefeenhedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
OP in de Fok!wiki al aangepast?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:53 schreef Ireyon het volgende:
Fuck de stationsborden zijn uitgerekt![]()
Doe ff [img=610,40] van maken alsjeblieftdag![]()
NEE. Eerst kijken of we dit wel zo'n succes vindenquote:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
wordt het meest gebruikt voor reeks-OPsen juist..quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hoeveel mensen maken daar nog gebruik van?dag![]()
Normaal als je sluit en een nieuw deel opent paktie die toch van het vorige deel?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:22 schreef Peter het volgende:
[..]
wordt het meest gebruikt voor reeks-OPsen juist..En niet van de wiki?
Precies. Vandaar ook mijn vraagquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal als je sluit en een nieuw deel opent paktie die toch van het vorige deel?En niet van de wiki?
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
D'r staat gewoon hetzelfde in als eerst maar dan fatsoenlijk geschreven en geupdatequote:Op zaterdag 19 april 2014 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEE. Eerst kijken of we dit wel zo'n succes vinden. In de oude OP stond nog de disclaimer dat er veel afkortingen voorbij komen, bijv. dat stuk mocht weleens een makeover.
Zelfs nog een mooie foto van jou in de header rotatie gezet![]()
![]()
klopt. Maar ergens een OP bewaren is wel nuttig..quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal als je sluit en een nieuw deel opent paktie die toch van het vorige deel?En niet van de wiki?
dag![]()
Ik mis toch wel de vaste gasten in de OPwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Precies, en daarom moet je nog even wachten met deze in de wiki zetten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:37 schreef Peter het volgende:
[..]
klopt. Maar ergens een OP bewaren is wel nuttig..Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Nee dat heeft ELKE andere OP al. Dat is kut. Dat is kliekjesvormend namelijk. En dat willen we niet. Jij misschien welquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:38 schreef _serial_ het volgende:
Ik mis toch wel de vaste gasten in de OP
Als een lieve mod of lieve DeaDLocK2K onderstaande zou kunnen copy-pasten is hopelijk iedereen weer een beetje meer tevredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JA ZEG KOMT IE NU MEEquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat heeft ELKE andere OP al. Dat is kut. Dat is kliekjesvormend namelijk. En dat willen we niet. Jij misschien wel![]()
Nee daarom stond het er eerst niet in. Maar toen kwamen mensen zeggen dat het er wel weer in moest dus toen zette ik het er weer terug in. Maar toen kwam jij zeggen dat het weg mag blijven en nu weet ik het niet meer en straks komt er weer iemand die blabla aaarghhquote:![]()
![]()
Schatje zet ff in de OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:03 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee daarom stond het er eerst niet in. Maar toen kwamen mensen zeggen dat het er wel weer in moest dus toen zette ik het er weer terug in. Maar toen kwam jij zeggen dat het weg mag blijven en nu weet ik het niet meer en straks komt er weer iemand die blabla aaarghh
Ze zijn in Utrecht begonnen met de aanleg van de perrons van de sporen 20/21. Eind dit jaar moet perronspoor 21 in gebruik worden genomen. Spoor 20 volgt op een later tijdstip
http://www.skyscrapercity(...)98573&postcount=3232Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Hoe ver gaan ze door? Komen er rolpaden a la Schiphol in de hal?
Meer ruimte is er niet, dus het valt mee. Na 20/21 heb je nog het busstation West. Dat is nog verder lopenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe ver gaan ze door? Komen er rolpaden a la Schiphol in de hal?Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Je zal maar aankomen op spoor 21b en met bus 12 moeten. Overstap van 10 minutenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Meer ruimte is er niet, dus het valt mee. Na 20/21 heb je nog het busstation West. Dat is nog verder lopen![]()
Gelukkig kom ik altijd aan op spoor 7![]()
Daarvoor heb je straks Vaartsche Rijnquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zal maar aankomen op spoor 21b en met bus 12 moeten. Overstap van 10 minuten![]()
Gelukkig kom ik altijd aan op spoor 7Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Kan beter een S-Bahn net gaan aanleggen wat de uithoeken van Utrecht Centraal met elkaar verbindt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
En een tram in plaats van een busquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarvoor heb je straks Vaartsche Rijn![]()
![]()
Dan ben ik alweer klaar met studerenquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:23 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
En een tram in plaats van een bus![]()
![]()
Krijgt dit perron ook een aansluiting op de midden- en noordertunnel?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
Ze zijn in Utrecht begonnen met de aanleg van de perrons van de sporen 20/21. Eind dit jaar moet perronspoor 21 in gebruik worden genomen. Spoor 20 volgt op een later tijdstip
http://www.skyscrapercity(...)98573&postcount=3232PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven![]()
Volgens een snelle Google zoekopdracht wordt de middentunnel verlengd tot deze sporen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
Krijgt dit perron ook een aansluiting op de midden- en noordertunnel?![]()
De noordertunnel iig niet. Volgens mij verliest ook 18/19 de aansluiting op de noordertunnelquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
Krijgt dit perron ook een aansluiting op de midden- en noordertunnel?Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Die header die als footer staat nu, die kan wel weg denk ik
Ik mis bij de Achievements nog wie hem al behaald heeft.
Voor mij zijn dat:
• Onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk
• Van alle markten thuis
• Wereldreiziger
Telt bij de Men at Work ook de Betuweroute mee (drie tunnels)? Daar kun je als normale sterveling namelijk nooit doorheen reizen...PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven![]()
Shadow achievementquote:Op zondag 20 april 2014 00:26 schreef dennistd het volgende:
Ik mis bij de Achievements nog wie hem al behaald heeft.
Voor mij zijn dat:
• Onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk
• Van alle markten thuis
• Wereldreiziger
Telt bij de Men at Work ook de Betuweroute mee (drie tunnels)? Daar kun je als normale sterveling namelijk nooit doorheen reizen...![]()
Maar die Achievements moeten we inderdaad even goed voor gaan zitten. Die eerste categorie vind ik eigenlijk alle drie onzin. Veel dingen kunnen wmb ook beter een tijdsbegrenzing krijgen, zoals binnen een dag / maand / jaar iets bereiken.
Verder ben ik wel voor schaalbare achievements, bijvoorbeeld bij dat bliepen:
Blieper: minstens 10 keer bliepen op 1 dag
BliepMaster: minstens 20 keer bliepen op 1 dag
BliepKoning: minstens 30 keer bliepen op 1 dag
BliepGod: minstens 40 keer bliepen op 1 dag.
Mijn PR is 34 trouwens
quote:Op zondag 20 april 2014 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Shadow achievement![]()
Maar die Achievements moeten we inderdaad even goed voor gaan zitten. Die eerste categorie vind ik eigenlijk alle drie onzin.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: