SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Arsenal stond 7 punten op ze voor. Wat hebben ze weer gefaaldquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie had dat gedacht aan het begin van het seizoen. Dat Liverpool kampioen zou worden
Ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
ManCity kan toch nog wel kampioen worden?
Arsenal had meer last van blessures. Kijk maar naar Liverpool, bijna iedereen was fit het hele jaar. Anders had Liverpool het ook niet volgehouden met die smalle selectie. En een topspeler die ze erdoorheen sleept.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:52 schreef alors het volgende:
[..]
Arsenal stond 7 punten op ze voor. Wat hebben ze weer gefaald
Liverpool hoeft maar één keer te verliezen en City kan er boven komen op doelsaldo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zelfs Everton kan mathematisch gezien nog kampioen wordenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nee klopt. Arsenal heeft wel veel pech gehad met het uitvallen van hun beste spelers. Maar dat is elk jaar zo, dus lijkt eerder op een structurele fout binnen de clubquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal had meer last van blessures. Kijk maar naar Liverpool, bijna iedereen was fit het hele jaar. Anders had Liverpool het ook niet volgehouden met die smalle selectie. En een topspeler die ze erdoorheen sleept.
Dit dus, komt nog bij dat Liverpool 0 Europese wedstrijden heeft gespeeld en er ook in beide bekers vrij vroeg uit lagquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal had meer last van blessures. Kijk maar naar Liverpool, bijna iedereen was fit het hele jaar. Anders had Liverpool het ook niet volgehouden met die smalle selectie. En een topspeler die ze erdoorheen sleept.
Arsenal mist ook gewoon op bepaalde plekken kwaliteit.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Nee klopt. Arsenal heeft wel veel pech gehad met het uitvallen van hun beste spelers. Maar dat is elk jaar zo, dus lijkt eerder op een structurele fout binnen de club
Precies. Ze zullen deze zomer wel flink wat spelers moeten halen om weer zo goed te presteren in de Premier League. Met CL erbij zal dat stuk zwaarder worden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:58 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Dit dus, komt nog bij dat Liverpool 0 Europese wedstrijden heeft gespeeld en er ook in beide bekers vrij vroeg uit lag
12 spelers waren geblesseerd/geschorst...quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit veel tegelijk. Nooit lang geblesseerd.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
12 spelers waren geblesseerd/geschorst...
Sturridge, Gerrard, Aspas, Sakho en Lucas tegenlijk...quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit veel tegelijk. Nooit lang geblesseerd.
Aspas en Lucas zijn geen basisspelers.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Sturridge, Gerrard, Aspas, Sakho en Lucas tegenlijk...
Lucas wel op dat moment.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aspas en Lucas zijn geen basisspelers.
Maar die Aspas is een miskoop.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Lucas wel op dat moment.
Dat kan ik ook niet zeggen, maar Liverpool heeft ook gewoon veel blessures gehad.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die Aspas is een miskoop.
En je kan toch niet zeggen dat Liverpool een hele brede selectie heeft
Leiva en Allen spelen voor Sturridge en de geschorste Henderson.quote:Op zondag 20 april 2014 13:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heb even niet opgelet, wie speelt er voor Sturrigde?
Dank, heerlijk goaltje hoor!quote:Op zondag 20 april 2014 13:04 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Leiva en Allen spelen voor Sturridge en de geschorste henderson.
KOOOOOOOL
quote:Op zondag 20 april 2014 13:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik gun het Liverpool zo.
Wat een jaar als Atleti en Liverpool allebei kampioen worden
Dat zou echt een stunt zijnquote:Op zondag 20 april 2014 13:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik gun het Liverpool zo.
City had na 15 wedstrijden 106 x gescoord ofzo dus op dat moment was het logisch. Sinds Aguerro geblesseerd is laten die echter zo veel punten liggen.quote:Op zondag 20 april 2014 13:08 schreef Bosscielny het volgende:
Wel grappig dat iedereen een jaar lang zegt dat City 150% zeker kampioen wordt en dat Liverpool het nu wordt dan.
Dan zou behoorlijk koekoek zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 13:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik gun het Liverpool zo.
Jij zal het wel wetenquote:Op zondag 20 april 2014 13:12 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
altijd voor de wedstrijd gaan blijkt maar weer.
Championsquote:Op zondag 20 april 2014 13:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat zou Rodgers opschrijven? Als je 2-0 voor staat na 11 minuten, haha.
Zou fantastisch zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 13:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik gun het Liverpool zo.
Liefdesbrief voor Luis...quote:Op zondag 20 april 2014 13:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Pondje kaas, paar eieren, koffiemelk.quote:Op zondag 20 april 2014 13:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
100 kratten bierquote:Op zondag 20 april 2014 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pondje kaas, paar eieren, koffiemelk.
Zo fer gaan we het niet schoppen.quote:Op zondag 20 april 2014 13:23 schreef Slobeend het volgende:
Fer maakt ons wereldkampioen, dat zie je zo.
... en dan ook nog eens geen enkele goal uit een penalty.quote:Op zondag 20 april 2014 13:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Suarez heeft nog 2 gols nodig voor het record.
Hij bezorgt ons in ieder geval niet de Fer-play awardquote:Op zondag 20 april 2014 13:23 schreef Slobeend het volgende:
Fer maakt ons wereldkampioen, dat zie je zo.
Alleen hij kan dat ferneukenquote:Op zondag 20 april 2014 13:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij bezorgt ons in ieder geval niet de Fer-play award
Omdat hij zwart is zekerquote:Op zondag 20 april 2014 13:32 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is Sakho toch slecht zeg. Die moet je echt nooit de bal geven.
Voetballen kan die niet, maar verdedigend is hij niet slecht.quote:Op zondag 20 april 2014 13:32 schreef TheGeneral het volgende:
Die tacklequote:
Ik heb Waldo gevonden.quote:Op zondag 20 april 2014 13:54 schreef Monopoly_Man het volgende:
Lower league football = best football.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op zondag 20 april 2014 14:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
M'n stream hapert
Inb4 GGMM opmerking
Vermeer?quote:Op zondag 20 april 2014 14:16 schreef metallica74 het volgende:
Een faalkeeper, maar soms heeft die wel reddingen waar je wow bij zegt.
Stream kijkenquote:Op zondag 20 april 2014 14:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
M'n stream hapert
Inb4 GGMM opmerking
Leuk toch, beetje wordfeuten.quote:Op zondag 20 april 2014 14:27 schreef portie het volgende:
Tablets meenemen naar een voetbalwedstrijdom fotos mee te nemen
![]()
Nee. 6 punten in mindering.quote:Op zondag 20 april 2014 14:39 schreef Pedroso het volgende:
Hey, Agger heeft blauw-zwarte mouwen. Mag dat ?
90 minuten -/- het getal wat bovenin staat.quote:
Ik denk niet dat Liverpool ermee wegkomt als een speler van hun het veld opensplijt. Dat vind de materiaalman van Norwich niet leuk.quote:Op zondag 20 april 2014 14:44 schreef Pedroso het volgende:
Mozes zou zo rond de Paasdagen toch wel wat extra kunnen lijkt me.
foxsports.nlquote:Op zondag 20 april 2014 14:47 schreef Fokker101 het volgende:
heeft iemand nog een hq stream voor dit soort wedstrijden
Doe eens lief tegen Luis.quote:Op zondag 20 april 2014 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Liverpool ermee wegkomt als een speler van hun het veld opensplijt. Dat vind de materiaalman van Norwich niet leuk.
quote:Op zondag 20 april 2014 14:51 schreef Yi-Long het volgende:
WAT een actie van Suarez. geweldig.
Jammer geen doelpunt, maar ZO onbaatzuichtig om die bal op dat moment af te leggen aan een medespeler. Ongelooflijk.
ik weet het, maar ik moet altijd lachen om de reactie als hij een bal afgeeft en zijn teamgenoot doet er niets goeds meequote:
Ik denk dat Liverpool zichzelf liever opheft als ze het alsnog weggeven.quote:Op zondag 20 april 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Iig officieel CL-voetbal voor Liverpool.
Tegen wie moeten ze volgende week?quote:Op zondag 20 april 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Liverpool zichzelf liever opheft als ze het alsnog weggeven.
(Wat overigens nog altijd best reëel is gezien de wedstrijd van volgende week)
Chelsea zal alles uit de kast halen om Suarez te frustreren.quote:Op zondag 20 april 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Liverpool zichzelf liever opheft als ze het alsnog weggeven.
(Wat overigens nog altijd best reëel is gezien de wedstrijd van volgende week)
Chelsea thuis. Hopelijk zijn ze tegen de druk bestand iets waar Chelsea toch wel een stuk meer ervaring mee heeft.quote:
Chelsea.quote:Op zondag 20 april 2014 14:56 schreef Fokker101 het volgende:
tegen wie moet liverpool volgende week eig
Is Chelsea volgende week al dan?quote:Op zondag 20 april 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chelsea zal alles uit de kast halen om Suarez te frustreren.
Zelfs dan kan City maximaal gelijk komen. Al heeft City wel een beter doelsaldo denk ik.quote:Op zondag 20 april 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chelsea thuis. Hopelijk zijn ze tegen de druk bestand iets waar Chelsea toch wel een stuk meer ervaring mee heeft.
City moet nog naar Everton. Die kunnen de rivaal even helpen.quote:Op zondag 20 april 2014 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zelfs dan kan City maximaal gelijk komen. Al heeft City wel een beter doelsaldo denk ik.
2 in het voordeel van Cityquote:Op zondag 20 april 2014 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zelfs dan kan City maximaal gelijk komen. Al heeft City wel een beter doelsaldo denk ik.
Ramires kan er toch geen kut van.quote:Op zondag 20 april 2014 14:57 schreef Yi-Long het volgende:
Ok thanks. Wow, spannend.
Chelsea waarschijnlijk wel zonder Ramires.
Ik ben ook geen supporter van Liverpool vind het een prachtige clubquote:Op zondag 20 april 2014 14:58 schreef Anoonumos het volgende:
Successupporters die het wedstrijdschema niet weten
Schurrle vind ik een van de beste Chelsea spelers ...quote:Op zondag 20 april 2014 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ramires kan er toch geen kut van.
ik weet toevallig het schema uit m'n hoofdquote:Op zondag 20 april 2014 14:58 schreef Anoonumos het volgende:
Successupporters die het wedstrijdschema niet weten
Laat ze maar alles op de CL zetten waar ze er uiteindelijk ook uitvliegenquote:Op zondag 20 april 2014 14:59 schreef Pedroso het volgende:
Chelsea zal waarschijnlijk alle spelers met pijntjes sparen tegen Liverpool.
Ik denk het niet. Mourinho wil gewoon winnen, zowel de CL alswel de PL.quote:Op zondag 20 april 2014 14:59 schreef Pedroso het volgende:
Chelsea zal waarschijnlijk alle spelers met pijntjes sparen tegen Liverpool.
Praatte ook gewoon Nederlands.quote:Op zondag 20 april 2014 15:00 schreef Fokker101 het volgende:
wat een goed engels ook he van Suarez ;p
Ja, ook zo gebrekkig hoe komt het trouwens dat al die voetballers uit Scandinavië perfect nederlands kunnen.quote:
Om het even momenteel, maar dat is dus met 2 wedstrijden minder gespeeld.quote:Op zondag 20 april 2014 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
3 nu dacht ik.quote:Op zondag 20 april 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om het even momenteel, maar dat is dus met 2 wedstrijden minder gespeeld.
Omdat master race/übermensch.quote:Op zondag 20 april 2014 15:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja, ook zo gebrekkig hoe komt het trouwens dat al die voetballers uit Scandinavië perfect nederlands kunnen.
Omdat Nederlands een waardeloze brakke lelijke onlogische schijttaal is om te leren, maar de Scandinavische talen lijken er al op, dus dan is het een stuk makkelijker.quote:Op zondag 20 april 2014 15:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja, ook zo gebrekkig hoe komt het trouwens dat al die voetballers uit Scandinavië perfect nederlands kunnen.
Alsof Arsenal het ooit laat zien wanneer het moet.quote:Op zondag 20 april 2014 15:03 schreef Fokker101 het volgende:
Arsenal moet ook maar ffe winnen hoor van Hull wel mooi als die ook in CL zitten
chinees is anders ook niet makkelijk hoor yilongquote:Op zondag 20 april 2014 15:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat Nederlands een waardeloze brakke lelijke onlogische schijttaal is om te leren, maar de Scandinavische talen lijken er al op, dus dan is het een stuk makkelijker.
Is ook een Germaanse taal. Beetje zoals Nederlands-Duits.quote:Op zondag 20 april 2014 15:01 schreef Fokker101 het volgende:
hoe komt het trouwens dat al die voetballers uit Scandinavië perfect nederlands kunnen
Zeker, moet wel lukken ookquote:Op zondag 20 april 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
3 nu dacht ik.
Moeten ze toch nog allemaal eventjes winnen.
Pfff, mo man tai...quote:Op zondag 20 april 2014 15:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
chinees is anders ook niet makkelijk hoor yilong
Toch mooi dat de trainer van Everton Liverpool's grootste rivaal heeft kapot gemaakt...quote:Op zondag 20 april 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker, moet wel lukken ook.
Ik ben wel benieuwd naar de supportersacties naar Man United indien het lukt na de jarenlange 'pesterijen'
Ach ja, die zijn standaard blind...quote:Op zondag 20 april 2014 15:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
![]()
Die grens kijkt niet eens om terwijl er allemaal borden langs vliegen
Die gek is sowieso de weg kwijt volgens mijquote:Op zondag 20 april 2014 17:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Beweeglijke jongens bij United: Rooney..."
Waarschijnlijk dacht hij dat er nog mee zou weg komen ookquote:
Het is gewoon basically hetzelfde als wat Suarez deed op het WK tegen Ghana.quote:Op zondag 20 april 2014 17:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht hij dat er nog mee zou weg komen ookmaar idd dit is gewoon opzettelijk die bal tegenhouden en scoringskans ontnemen.
Inderdaad maar ManU heeft de arbitrage nooit tegenquote:Op zondag 20 april 2014 17:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is gewoon basically hetzelfde als wat Suarez deed op het WK tegen Ghana.
quote:Op zondag 20 april 2014 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Wytse slaat een beetje door in zijn Moyeshaat
Jinxquote:Op zondag 20 april 2014 17:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zo meteen zappen naar Ajax-PEC.
Waarom is die wedstrijd niet later?
Hij is juist een goede passer. Het lijkt alleen zo slecht doordat hij zo raar passt.quote:Op zondag 20 april 2014 13:32 schreef TheGeneral het volgende:
Haha heb dat ploegje met Fifa 14 helemaal van Football league 2 naar de BPL gebrachtquote:Op zondag 20 april 2014 13:54 schreef Monopoly_Man het volgende:
Lower league football = best football.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt een dure grap voor die eigenaar.. paar jaarsalarissen als afkoopsom. Als je afgaat op wat United heeft laten zien dit seizoen snap ik echt niet waarom Ferguson hem perse als opvolger wilde.. wat voor bijzondere kwaliteiten heeft die man eigenlijk afgezien dat het een Schot is?quote:
CL missen is een duurdere grapquote:Op maandag 21 april 2014 15:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wordt een dure grap voor die eigenaar.. paar jaarsalarissen als afkoopsom. Als je afgaat op wat United heeft laten zien dit seizoen snap ik echt niet waarom Ferguson hem perse als opvolger wilde.. wat voor bijzondere kwaliteiten heeft die man eigenlijk afgezien dat het een Schot is?
twitter:DTguardian twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:22:16United's reasons will be that he has missed, by some distance, every reasonable target. #MUFC reageer retweet
Opdat wij niet vergeten, zijn mooie erelijst bij Unitedtwitter:henrywinter twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:19:53End of the road for Moyes at #mufc: if you lose the dressing-room, you either sell the players or sack the manager. Cheaper to sack manager reageer retweet
quote:United are guaranteed to finish the season with their lowest ever Premier League points tally
United fail to qualify for the Champions League for the first time since 1995
United's worst home league form for over a decade
Suffered three defeats in a row for the first time since 2001 this season
Eliminated in the FA Cup third round for only the second time since Slur Alex took charge
First ever home defeat to Swansea this term
First home defeat to Newcastle since 1972
First home defeat to West Brom since 1978
First league defeat to Stoke since 1984
First time United conceded a first-minute goal in the Premier League
First time Man City & Liverpool have beaten United home & away since Premier League's inception
First time Everton have beaten United home and away since 1969-70
First time Everton & Liverpool have ever done a league double over United in the same season
Ja, dus dan wordt het nu CL missen + afkoopsom Moyes en dat is een enorm dure grap.. of bedoel je de CL van volgend seizoen?quote:Op maandag 21 april 2014 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
CL missen is een duurdere grap
En de Schot-factor speelde zwaar mee ja
twitter:TSBible twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:55:01David Moyes would be the first manager that Manchester United have sacked since 1986... One final record. reageer retweet
hihitwitter:ShamoonHafez twitterde op maandag 21-04-2014 om 15:46:43"I think that everybody knows we are on track to make changes" Moyes said after the #EFC defeat yesterday.Looks like he got something right reageer retweet
twitter:MailSport twitterde op maandag 21-04-2014 om 16:15:05The Grim Reaper clearly wasn't messing about http://t.co/8eYSpeaLMd
reageer retweet
Stiekem staat Grifte daar ergens tussen.quote:
Die was naar Bournemouth en Portsmouth.quote:Op maandag 21 april 2014 18:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Stiekem staat Grifte daar ergens tussen.
Aha, jammer alleen dat Bournemouth 2 goals tegenkreeg en 2-4 verloor tegen 10 manquote:Op maandag 21 april 2014 18:38 schreef alors het volgende:
[..]
Die was naar Bournemouth en Portsmouth.
Ginger Mourinhotwitter:BurnleyOfficial twitterde op maandag 21-04-2014 om 18:35:54The players hoist up their manager Sean Dyche to a chorus of 'Ginger Mourinho'. http://t.co/hgKagvIred reageer retweet
twitter:rioferdy5 twitterde op maandag 21-04-2014 om 20:31:29Reggae vibes here & now....Rumours - Gregory Isaacs http://t.co/psnrEgm1LP reageer retweet
2-1, is weer ''spannend''..quote:Op maandag 21 april 2014 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
De eerste inhaalwedstrijd is na 10 minuten al wel binnen voor City.
Kleine ploegen bieden de topteams wel een hoop weerstand dit seizoenquote:Op maandag 21 april 2014 21:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
2-1, is weer ''spannend''..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |