Darten is geen sport.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt me tegen van een bepaald persoon dat hij nog niets over darten heeft gezegd
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds je hebt toegegeven Nicki wel degelijk een mooie vrouw te vinden laat ik je wat meer met rust.
Ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het geval van Nicki Minaj vooral. Ik snap niet hoe een weldenkend mens haar geen mooi wijf kan vinden.
Een vrouw die door de plastische chirurgie geperfectioneerd is, haar gezicht met allerlei attributen dingen volpropt en alsnog een natuurlijke schoonheid blijft, pruiken.... Dat is toch alles om op te geilen
Haters zeg ik één ding. Jullie zijn Nep nep nep nep en eng eng eng eng eng
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het nu pas![]()
Goed bezig Stijn
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het nu pas![]()
Goed bezig Stijn
Hij is wel behoorlijk van mening veranderd.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het nu pas![]()
Goed bezig Stijn
quote:Op zondag 22 september 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Nicki Minaj, plastic mormel. Zo zie je tegenwoordig steeds vaker, life in plastic. Plastic is fantasic, onder dat motto leeft zo'n lelijke kut.
Morgen ben je allang weer vergeten dat die hoer bestaat, en dan kom je thuis en heeft die akelige Littlerabbit weer iets in petto m.b.t dat kreng.
Volwassenheid komt met de jaren hequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is wel behoorlijk van mening veranderd.
[..]
Kan weerleggenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Eng hoor Littlerabbit. Mijn posts veranderen.
Ik walg van je laffe acties. Tijd om te kotsen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volwassenheid komt met de jaren heIk ben in ieder geval blij dat hij door mensen gequote is zodat ik aantijgingen als
[..]
Kan weerleggen
Wel een redelijk harde post dit overigens... Het is dat ik toen nog geen moderator was.
Sorry. Je hebt mij al weggejaagd.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik walg van je laffe acties. Tijd om te kotsen.
Godsammequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is wel behoorlijk van mening veranderd.
[..]
Ik zoek nog naar het geile stiefzusje dat ik altijd heb gewild.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho is het kleine irritante broertje dat ik altijd heb gewild
Misschien Karina vragenquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zoek nog naar het geile stiefzusje dat ik altijd heb gewild.
vind jequote:Op zaterdag 19 april 2014 21:16 schreef Dven het volgende:
Godverdomme wat is wolf of Wall street een uiteindelijk saaie film. Wel een lekker wijf.
Ik vond het een leuke film hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:16 schreef Dven het volgende:
Godverdomme wat is wolf of Wall street een uiteindelijk saaie film. Wel een lekker wijf.
fapje gedaan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke film hoor.
En dat wijf was echt godgloeiende![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |