zou vanavond optreden met mvg bij ZDF. Gaat nu niet doorquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:39 schreef hafcfan het volgende:
Barney ligt in het ziekenhuis. Flauwgevallen.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat lukt ze wel natuurlijk.
[ afbeelding ]
Gun het enkel Gerrard echt. Zou echt een prachtige bekroning op zijn carrière zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Henderson en Sturridge doen niet mee toch?
Ja, en Suarez.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Gun het enkel Gerrard echt. Zou echt een prachtige bekroning op zijn carrière zijn.
Volgens mij eet hij niet genoeg dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:39 schreef hafcfan het volgende:
Ik gun het Suarez ook. Nooit kampioen geworden in zijn carrière volgens mij.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Gun het enkel Gerrard echt. Zou echt een prachtige bekroning op zijn carrière zijn.
ZDF?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zou vanavond optreden met mvg bij ZDF. Gaat nu niet door. Nu komt Jyhan Artut hem vervangen
En maakte sex filmpjes op de wc.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn zoon sloeg iedereen in elkaar met zijn knuppel.
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:59 schreef heywoodu het volgende:
Van Barneveld en MvG zouden vanavond te gast zijn in SportStudio op ZDF, maar dat gaat niet helemaal door omdat Barney onwel is geworden op het vliegveld in Berlijn. Iets met zijn diabetes.
MvG komt nog wel, net als Jyhan Artut en Russ Bray, dus wie er zin in heeft kan straks ZDF kijken
Wat word ik ineens hierheen gequotequote:
o.d. frikandellen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:39 schreef hafcfan het volgende:
Dat zie je toch?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat word ik ineens hierheen gequote
Hoe weet jij dat?quote:
We willen je dat moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat word ik ineens hierheen gequote
Godverdommequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We willen je dat moge duidelijk zijn.
De foto's die van je rondgaan
Dat komt nog wel, iedere keer als het woord darten valt komt hij wel even met zijn opmerking.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt me tegen van een bepaald persoon dat hij nog niets over darten heeft gezegd
Sinds je hebt toegegeven Nicki wel degelijk een mooie vrouw te vinden laat ik je wat meer met rust.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt me tegen van een bepaald persoon dat hij nog niets over darten heeft gezegd
Heb ik dat gezegd, ja?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds je hebt toegegeven Nicki wel degelijk een mooie vrouw te vinden laat ik je wat meer met rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |