Mijn band zijn zanger zat in The Voice of Poland als jurylidquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor Knut.
Dit luister ik omdat ik dit kreeg toen ik de band van LR ging opzoeken bij relevante dingen.
wtf g
was dat die gozer die de bijbel ging verschreuren oid?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn band zijn zanger zat in The Voice of Poland als jurylid![]()
Ja. En al 3x dood verklaard door zijn uitgezaaide kanker.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was dat die gozer die de bijbel ging verschreuren oid?
Aerts was toch die gozer van Willem II?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat was echt een prutser. We hebben ook nog Aerts gehad.
En nu krijgen jullie Hahnquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat was echt een prutser. We hebben ook nog Aerts gehad.
valt wel mee lrtjequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. En al 3x dood verklaard door zijn uitgezaaide kanker.
Wat een kutfoto overigens![]()
Maakte ooit zo'n blunder tegen Twente dat hij zich in de rust liet wisselen. Heeft daarna nooit meer gespeeld voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aerts was toch die gozer van Willem II?.
Hoezo? Chelsea hun laatste kans dus moeten aanvallen. Liverpool kan ze eruit counteren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel jammer voor de wedstrijd van volgende week.
Jammer wel dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maakte ooit zo'n blunder tegen Twente dat hij zich in de rust liet wisselen. Heeft daarna nooit meer gespeeld voor Feyenoord.
Uh, nee. Aerts was gewoon weinig spectaculair los van zijn cocane verslaving dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer wel dan.
Net zoals ik het jammer vind dat Atouba niet vaker heeft gespeeld voor Ajax. Leverde toch altijd net dat extra beetje spanning op
Eerst moet Liverpool morgen wel winnen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel jammer voor de wedstrijd van volgende week.
Ja, maar dat lukt ze wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerst moet Liverpool morgen wel winnen natuurlijk
Henderson en Sturridge doen niet mee toch?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat lukt ze wel natuurlijk.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |