Gewoon een stadsfiets van Batavus. Foto's houd je tegoed.quote:
Ik luister momenteel naar een Poolse metalband. Tot nu toe geef ik het album een ruime voldoende.quote:
Laat eerst maar eens zien dat ik jou moet opstellen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stuur eerst maar eens een open sollicitatie.
Doe maar half 6, want Sterre en Bikkel moeten niet al te laat naar bed!quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:33 schreef Saind het volgende:
Godverdomme morgen familie over de vloer die komt eten. En kleine kinderen dus zul je zien dat ze om zes uur willen eten
Ze kunnen me allemaal de vliegende vinkentering krijgen
Zet gewoon de Lion King aan om half 6 voor die kinderen, dan willen ze niet om 6 uur eten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:33 schreef Saind het volgende:
Godverdomme morgen familie over de vloer die komt eten. En kleine kinderen dus zul je zien dat ze om zes uur willen eten
Ze kunnen me allemaal de vliegende vinkentering krijgen
Je keuken is echt een teringzooi.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:35 schreef Saind het volgende:
Ik maak supergoeie lasagne trouwens
[ afbeelding ]
Was het voor herhaling vatbaar ja?quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:35 schreef Saind het volgende:
Ik maak supergoeie lasagne trouwens
[ afbeelding ]
Je bent zelf een teringzooi.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je keuken is echt een teringzooi.
Was verrassend lekkerquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was het voor herhaling vatbaar ja?![]()
Je moeder heeft gister schoongemaaktquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je keuken is echt een teringzooi.
Waar woon je ook alweer?quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik ben nog best dichtbij hoor.
Nou nou nou nou nouquote:
Volgens mij heb jij de FOK! reglementen niet gelezen toen je benoemd werd als moderator.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:47 schreef Typisch het volgende:
ik bedenk mij net
dat ik de aids van tong nu kan noten
wat een mooie FOK!dag is dit
Gewoon pleiten voor een Tongs bagger/nieuwsdump topic.,quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:47 schreef Typisch het volgende:
ik bedenk mij net
dat ik de aids van tong nu kan noten
wat een mooie FOK!dag is dit
Dat doet geen enkele FOK! moderator.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de FOK! reglementen niet gelezen toen je benoemd werd als moderator.
dat kloptquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de FOK! reglementen niet gelezen toen je benoemd werd als moderator.
Ja die regels zijn er niet voor niks!! Wat denk je dat er zal gebeuren als er geen regels waren!!!1!quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat doet geen enkele FOK! moderator.
Dan ben je slecht ingewerkt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat klopt
kreeg wel een berg aan linkjes, maar ik heb het niet gelezen
ggmm is hier niet blij mee
Welke series kijk jij dan allemaal?quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
dit is het ideale weekend om series te kijken.
Zonder 'de 10 woorden' waren we nergens.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die regels zijn er niet voor niks!! Wat denk je dat er zal gebeuren als er geen regels waren!!!1!
Ik ben lekker bezig met House of Cards. Zat gisteren nog bij s01e09, nu ben ik alweer toe aan s02e04quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je slecht ingewerkt.
[..]
Welke series kijk jij dan allemaal?
Heb jij ook in de klas de 10 gouden regels?quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder 'de 10 woorden' waren we nergens.
Als je eenmaal verslaafd bent aan een serie kijk je er zo een paar achter elkaarquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben lekker bezig met House of Cards. Zat gisteren nog bij s01e09, nu ben ik alweer toe aan s02e04
Ik heb geen 10 gouden regels.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij ook in de klas de 10 gouden regels?![]()
Wel fijn dat dankzij die regels er geen puinhoop meer is
House of Cards is er zo eentje. Ik vind het op de een of andere manier toch wat prettiger 'achter elkaar' kijken dan Game of Thrones.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je eenmaal verslaafd bent aan een serie kijk je er zo een paar achter elkaar![]()
Ik ga vanavond maar aan een serie beginnen.
Je hebt één regel en daar kan je je al niet aan houden?quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen 10 gouden regels.
Ik leef volgens 1 regel: doe normaal.
http://badumtish.comquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je hebt één regel en daar kan je je al niet aan houden?
Dan vraag ik me af wat jij onder normaal schaart.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen 10 gouden regels.
Ik leef volgens 1 regel: doe normaal.
Met Game of Thrones keek ik ook gewoon 4 episodes achter elkaar hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
House of Cards is er zo eentje. Ik vind het op de een of andere manier toch wat prettiger 'achter elkaar' kijken dan Game of Thrones.
Game of Thrones is toch wat meer verhalen in een. House of Cards heeft er heel weinig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat jij onder normaal schaart.
[..]
Met Game of Thrones keek ik ook gewoon 4 episodes achter elkaar hoor.
Dat is wel waar. Beide zijn natuurlijk geweldige series.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Game of Thrones is toch wat meer verhalen in een. House of Cards heeft er heel weinig.
Ik weet het nog niet. Ik denk dat ik aan The Walking Dead ga beginnen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Beide zijn natuurlijk geweldige series.
Weet je al wat je gaat kijken na HoC?
Vikings.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Ik denk dat ik aan The Walking Dead ga beginnen.
Doe dan Breaking Bad. Is een stuk beter.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Ik denk dat ik aan The Walking Dead ga beginnen.
kijk vooral tijdens naar het werk rijden en als ik alleen pauzes heb en soms in bedquote:
pics van jou in bedquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kijk vooral tijdens naar het werk rijden en als ik alleen pauzes heb en soms in bed
Is toch helemaal niet chill om te kijken als je auto rijdtquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kijk vooral tijdens naar het werk rijden en als ik alleen pauzes heb en soms in bed
rij automaatquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch helemaal niet chill om te kijken als je auto rijdt
ja dat wel maar kan luisteren hequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je nog steeds wel letten op het verkeer om je heen.
Dan kan je toch niet optimaal genieten van je serie.quote:
heb ik nooit zin inquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je toch niet optimaal genieten van je serie.
Gewoon op je tv en dan op de bank liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |