quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jazeker. Als ik in Rotterdam woon lijkt het me leuk als we samen een nieuwe club zoeken.
ZWOLLEquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wij doen niks speciaals met Pasen. Morgen lekker bekerfinale kijken.
Mooi man. Lekker balletje trappen op zondag en daarna bier met voetbal op de teevee. Al heb je wel kans dat ze in jouw regio niet jouw wedstrijd gaan kijken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zou nog echt leuk zijn ook. Ik mis het voetbal wel eigenlijk.
Gewoon FC FOK! oprichten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zou nog echt leuk zijn ook. Ik mis het voetbal wel eigenlijk.
Je onderschat mij. Ik hop sneller van club dan ik momenteel buitenadem ben na een sprint.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi man. Lekker balletje trappen op zondag en daarna bier met voetbal op de teevee. Al heb je wel kans dat ze in jouw regio niet jouw wedstrijd gaan kijken.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je onderschat mij. Ik hop sneller van club dan ik momenteel buitenadem ben na een sprint.
Ik heb wel een nieuwe tweedehands fiets van mijn ouders gekregen voor mijn verjaardag. Vannacht weer eens met de fiets in plaats van de trein. Het is al een begin.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik neem je onder mijn hoede en breng je a la Rocky in no time terug op niveau.
Ik hoop maar dat je fiets niet weer stukgaat als je lam bent. Dat je weer 20 km moet lopenquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuwe tweedehands fiets van mijn ouders gekregen voor mijn verjaardag. Vannacht weer eens met de fiets in plaats van de trein. Het is al een begin.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je fiets niet weer stukgaat als je lam bent. Dat je weer 20 km moet lopen
wat aardigquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuwe tweedehands fiets van mijn ouders gekregen voor mijn verjaardag. Vannacht weer eens met de fiets in plaats van de trein. Het is al een begin.
We dragen allemaal een blauwe trui met ITALIA erop.quote:
Ik loop liever niet met kleding van het Pieter Baan Centrum rond.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
We dragen allemaal een blauwe trui met ITALIA erop.
Dit wordt het trainingsvest:
[ afbeelding ]
Denken dat jij mee mag doenquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik loop liever niet met kleding van het Pieter Baan Centrum rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |