quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
Theo Bakker: "En hier hebben we Boris Becker. Ik moet er nog steeds aan wennen, aan dat hoofd van hem."
quote:
Ik zou tanken of opgeven als ik hem was.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:27 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic lijkt toch wel last te hebben van zijn pols.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:33 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik zou tanken of opgeven als ik hem was.
Mee eens.quote:
Ja, maar ik verwacht nu weinig tegenstand meer.quote:
Goed gespot.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ik verwacht nu weinig tegenstand meer.
Bedankt.quote:
Tsja, een blessure doet daar natuurlijk niets aan af.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Ik vind dit vooral bij Djokovic erg. Honderden anderen maken toch weinig kan sop het winnen van grote titels dus die missen toch niet erg veel als ze niet kunnen spelen. Maar gister nog dacht ik dat hij het tennis misschien wel compleet kon gaan domineren nu hij Nadals nummer weer heeft.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:50 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tsja, een blessure doet daar natuurlijk niets aan af.
Dat is zo. Hoop alleen dat het niet zo'n slepende, Del Potroachtige blessure wordt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:54 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat hij het tennis weer kan gaan domineren als hij van z'n blessure af is.
Hij heeft nog een hele kluif aan Wawrinka.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik weet dat je er niets aan kan doen wie je speelt, maar als Federer nu Monte Carlo wint zonder Nadal te verslaan en van een Djokovic in twijfelachtige fysieke staat (hoewel Federer goed speelt)...![]()
Maakt het wel minder glansrijk ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik weet dat je er niets aan kan doen wie je speelt, maar als Federer nu Monte Carlo wint zonder Nadal te verslaan en van een Djokovic in twijfelachtige fysieke staat (hoewel Federer goed speelt)...![]()
Ik ook. Ben benieuwd of er nog nieuws over is in de komende dagen.quote:Hoop dat Djokovic een beetje kan herstellen in de komende twee weken.
Dat denk ik ook. Hoop wel dat Federer wint. Denk dat hij het minder erg vindt om van Djokovic te verliezen dan om van Wawrinka te verliezen, omdat hij denk ik vindt dat hij gewoon beter is dan Wawrinka.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:17 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hij heeft nog een hele kluif aan Wawrinka.
Naar mijn weten heeft Fed Shanghai ook nog niet gewonnen, correct me if i'm wrong.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:10 schreef 1239758715981 het volgende:
Als Federer morgen wint komt hij met Djokovic gelijk mbt 8 van de 9 Masters gewonnen. Djokovic moet Cincinatti nog, Federer nog Rome.
Shanghai ook nog niet inderdaad, Djoko won daar 2x, Murray 2x en Davydenko 1x.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:05 schreef Pantelic. het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft Fed Shanghai ook nog niet gewonnen, correct me if i'm wrong.
Wawa was gewoon goed, veel winners. Ferrer kwam er bij vlagen niet echt aan te pas.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:04 schreef Gruisman het volgende:
Was Ferrer gewoon erg matig of Wawa erg sterk? Vond Ferrer namelijk echt zeer goed tegen Nadal
Zou Ferrer echt zo veel beter zijn geweest tegen Nadal dan anders? Nadal was een stuk zwakker dan anders; dan komt Ferrers spel natuurlijk ook meer tot zijn recht?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:04 schreef Gruisman het volgende:
Was Ferrer gewoon erg matig of Wawa erg sterk? Vond Ferrer namelijk echt zeer goed tegen Nadal
quote:Djokovic neemt rustpauze
MONTE CARLO -
Tennisser Novak Djokovic komt voorlopig niet in actie. De 26-jarige Serviër wil de komende rustperiode gebruiken om volledig te herstellen van zijn blessure aan zijn rechterhand.
„Ik kan voor enige tijd geen tennis meer spelen”, liet de nummer 2 van de wereld zaterdag in Monte Carlo weten. „Hoe lang ik uit de roulatie zal zijn, weet ik nog niet. Dat ligt nu even niet meer aan mij. Pas als ik 100 procent genezen ben, keer ik terug op de baan.”
Titelverdediger Djokovic verloor zaterdag in Monaco in de halve finales in twee sets van de Zwitser Roger Federer (7-5 6-2). Vooral in de tweede set werd hij gehinderd door zijn blessure. Djokovic kon amper nog fatsoenlijk serveren en retourneren. Hij klaagde aan het begin van de tennisweek in Monte Carlo al over de pijn die hij in zijn rechterpols voelde tijdens het spel.
„Het goede nieuws is dat ik geen operatie hoef te ondergaan”, legde Djokovic uit. „Er is geen sprake van een breuk ofzo. Ik zal opnieuw enkele artsen bezoeken en weer een MRI-scan laten maken van mijn rechterhand. Dan kunnen we zien of er grote verschillen zijn ontstaan in vergelijking met de eerste scan een week geleden.”
Het tweede grandslamtoernooi van het jaar op Roland Garros in Parijs begint op 25 mei.
2006, toen het in Madrid werd gehoudenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:05 schreef Pantelic. het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft Fed Shanghai ook nog niet gewonnen, correct me if i'm wrong.
Toch kan ik me voorstellen dat je m wel in Shanghai wilt winnenquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:35 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
2006, toen het in Madrid werd gehouden
15.00 en vast wel.quote:Op zondag 20 april 2014 12:07 schreef TennispeRFect het volgende:
Hoe laat is de finale en is er een stream op streamhunter?
Mijn dank is groot!
dank (groot)!quote:
Dat hebben veel mensen (onder wie ikzelf) volgens mij vaak. Dat ze denken dat de underdog gaat winnen. Ik heb ook het gevoel dat dat in dit geval zo is, maar ik zit er meestal naast.quote:Op zondag 20 april 2014 12:27 schreef Norrage het volgende:
Nou op wie zetten we in? Stiekem denk en hoop ik dat Wawa hem pakt
"Ik kan voor enige tijd geen tennis meer spelen"? Goeie vertalers bij de Volkskrant.quote:Op zondag 20 april 2014 12:54 schreef TennispeRFect het volgende:
Geen RG voor Djoko?
Tennisser Novak Djokovic komt voorlopig niet in actie. De 26-jarige Serviër wil de komende rustperiode gebruiken om volledig te herstellen van zijn blessure aan zijn rechterhand. 'Ik kan voor enige tijd geen tennis meer spelen', liet de nummer 2 van de wereld zaterdag in Monte Carlo weten. 'Hoe lang ik uit de roulatie zal zijn, weet ik nog niet.'
Titelverdediger Djokovic verloor zaterdag in Monaco in de halve finales in twee sets van de Zwitser Roger Federer (7-5 6-2). Vooral in de tweede set werd hij gehinderd door zijn blessure. Djokovic kon amper nog fatsoenlijk serveren en retourneren. Hij klaagde aan het begin van de tennisweek in Monte Carlo al over de pijn die hij in zijn rechterpols voelde tijdens het spel.
'Het goede nieuws is dat ik geen operatie hoef te ondergaan', legde Djokovic uit. 'Er is geen sprake van een breuk ofzo. Ik zal opnieuw enkele artsen bezoeken en weer een MRI-scan laten maken van mijn rechterhand. Dan kunnen we zien of er grote verschillen zijn ontstaan in vergelijking met de eerste scan een week geleden.'
Het tweede grandslamtoernooi van het jaar op Roland Garros in Parijs begint op 25 mei.
http://www.volkskrant.nl/(...)-tennis-spelen.dhtml
2012quote:Op zondag 20 april 2014 13:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"Ik kan voor enige tijd geen tennis meer spelen"? Goeie vertalers bij de Volkskrant.![]()
Hoop dat hij RG speelt. Ik zou heel graag een keer een finale Nadal-Djokovic zien op RG. Apart dat dat nog nooit is gebeurd.
http://www.dailymotion.co(...)-highlights-hd_sportquote:Op zondag 20 april 2014 13:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"Ik kan voor enige tijd geen tennis meer spelen"? Goeie vertalers bij de Volkskrant.![]()
Hoop dat hij RG speelt. Ik zou heel graag een keer een finale Nadal-Djokovic zien op RG. Apart dat dat nog nooit is gebeurd.
Die wedstrijdquote:Op zondag 20 april 2014 13:47 schreef Gruisman het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)-highlights-hd_sport
Afgelopen jaar dan: Break voor in de 5e set, raakt ie het net aan. Enige keer dat ik echt diep medelijden heb gehad met iemand op het tennisveld.quote:Op zondag 20 april 2014 13:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die wedstrijdDjoko had Rafa helemaal tuk....met 8 games op rij...en toen regenbreak
Roddick Wimbledon 2009quote:Op zondag 20 april 2014 14:01 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar dan: Break voor in de 5e set, raakt ie het net aan. Enige keer dat ik echt diep medelijden heb gehad met iemand op het tennisveld.
Was dat ergere? Wat gebeurde er toen.quote:
6-5 voor in de tiebreak en had een open kans om de 2e set te winnen (zou dan dus 2-0 voorstaan in sets), mist echter. Fed overleefd 3 setpoints in totaal en pakt de set nog. Ik weet niet of het erger was maar ik baal nog steeds ontzettend van die wedstrijd. Ik gunde het Roddick echt ontzettendquote:Op zondag 20 april 2014 14:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Was dat ergere? Wat gebeurde er toen.
O, ik kon me alleen hun SF uit 2013 herinneren.quote:
Die gast vond ook die volley achterstevoren van Wawrinka een briljante bal..quote:Op zondag 20 april 2014 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
"Federer is niet helemaal van Zwitserse makelaardij," volgens de Fox-commentator.
Wat een niveau.quote:Op zondag 20 april 2014 15:48 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Die gast vond ook die volley achterstevoren van Wawrinka een briljante bal..
Was ook de echte finalequote:Op zondag 20 april 2014 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, ik kon me alleen hun SF uit 2013 herinneren.
'En wat ie dan hier doet, op zijn leeftijd'..quote:Op zondag 20 april 2014 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een niveau.En daar betalen we nog voor ook.
nicequote:Op zondag 20 april 2014 16:36 schreef TennispeRFect het volgende:
Fed wint in de tiebreak die je wist dat ging komen
Zeg dat wel.quote:Op zondag 20 april 2014 17:00 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Wat een sof in amper tien minuten tijd zeg!
Ja, wat een armoede dit zeg.quote:
Heel vaak. Maar al die spelers tegen Rafa nóg vaker.quote:Op zondag 20 april 2014 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
Weer zo'n slechtedropshot van Federer.
Als ik dit zo zie, vraag ik me af hoe vaak Wawrinka (en andere spelers) wel niet van Federer heeft verloren puur omdat hij om de belangrijke momenten niet geloofde dat hij kon winnen. En dat het verschil dus niet zit in tenniskwaliteiten maar in geloof.
quote:
Ja, vind het ook wel klasse - behalve die tatoeage dan.quote:Op zondag 20 april 2014 17:30 schreef Gruisman het volgende:
Het is wel echt een fenomeen hoor, zo heerlijk rustig en nuchter. Geen oerkreet of kapotscheuren van z'n shirtje maar gewoon vrolijk lachen naar zijn familie/coach terwijl die z'n eerste Master ooit wintje kan bijna geen hekel hebben aan deze man
Drama.quote:
Oei dat valt flink tegen, heeft wel goede slagen voor grasbanen. Kijken of hij op RG ook potten kan breken, mocht die blessure van Djoko echt ernstig zijn is hij gewoon als 2e geplaatstquote:
Hij heeft wel een lange voorbereiding van zijn slagen en dat lijkt me op gras een nadeel.quote:Op zondag 20 april 2014 17:38 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Oei dat valt flink tegen, heeft wel goede slagen voor grasbanen. Kijken of hij op RG ook potten kan breken, mocht die blessure van Djoko echt ernstig zijn is hij gewoon als 2e geplaatstblijft vreemd
Zekerquote:
Ja, opener dan de afgelopen negen jaar.quote:
Dat maakt het alleen maar opener. Maar waarom zou Fed niet meedoen, wegens zijn rug?quote:Op zondag 20 april 2014 17:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zekeren zul je net zien dat djoko eb fed niet meedoen
Vanwege de geboorte van zijn kind?quote:Op zondag 20 april 2014 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, opener dan de afgelopen negen jaar.
[..]
Dat maakt het alleen maar opener. Maar waarom zou Fed niet meedoen, wegens zijn rug?
Wat zou hij nou doen als zijn kind op de dag voor de finale wordt geboren; zou hij dan echt een walkover geven aan de tegenstander?quote:
Fognini minstens kwartfinale hopelijk.quote:Op zondag 20 april 2014 17:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zekeren zul je net zien dat djoko eb fed niet meedoen
quote:Op zondag 20 april 2014 22:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Fognini minstens kwartfinale hopelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |