De lol is er na 40-45 keer wel af volgens mij.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had een geschiedenisleraar die elk onderwerp beëindigde met de legendarische zin "Uiteindelijk was het allemaal de schuld van de joden".
En hij heeft nooit klachten gehad?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had een geschiedenisleraar die elk onderwerp beëindigde met de legendarische zin "Uiteindelijk was het allemaal de schuld van de joden".
Dat zou ik mijzelf ook nog wel zien doenquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben in ieder geval onschuldigquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat niet volgens mij. Want dan had ik ook wel om de jouwe gevraagd. Maar Tyron heeft de mijne gezien dus kan het best verteld hebben. Want xcachet wist hem ook al
Gelijk heeft ie.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen idee, had hem maar een jaar.quote:
Niet dat het me boeit hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval onschuldig
Grieken en Romeinen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee, had hem maar een jaar.
Ook klassieke geschiedenis van hem gehad op gymnasium.
Wat was dat saai zeg vergeleken met normale geschiedenis.
Weet het niet meer precies maar al die diepgaande klassieke geschiedenis vond ik maar saai persoonlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grieken en Romeinen?
Dat is toch best interessant.
Tja ligt er maar net aan welke tijd je boeit natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet het niet meer precies maar al die diepgaande klassieke geschiedenis vond ik maar saai persoonlijk.
Stijn heeft zijn avondeten al twee uur achter de kiezen.quote:
Kan me niet voorstellen dat jij de eerste bent.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:19 schreef Typisch het volgende:
ik ga straks voor het eerst een koeskoes salade maken
Grieks en Latijn was ook saai.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tja ligt er maar net aan welke tijd je boeit natuurlijk![]()
Ik wilde je bijna verbeteren maar blijkbaar wordt het een salade bestaande uit kleine buideldieren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:19 schreef Typisch het volgende:
ik ga straks voor het eerst een koeskoes salade maken
quote:
uh,logischquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Gymnasium kan ik dus niet helemaal serieus nemen.
Normale mensen maken het met couscous.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij de eerste bent.
Blij dat ik dat nooit gehad heb.quote:
Mijn taalgevoel is sowieso slecht dus dat was een ramp.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, helpt wel bij andere talen
quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde je bijna verbeteren maar blijkbaar wordt het een salade bestaande uit kleine buideldieren.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde je bijna verbeteren maar blijkbaar wordt het een salade bestaande uit kleine buideldieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |