Oke Stijnquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga een film kijken niet vergelijken met FM13 spelen (want tegenwoordig doe ik weinig anders meer)
Gaan geruchten dat ze die Allegrie voor volgend seizoen willen, dan kan Eriksen beter vertrekken, sowieso eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die interim trainer had zo zijn lievelingetjes waardoor hij even op de bank kon houden. 'Gelukkig' kwam zelfs hij er al snel achter dat Eriksen de enige speler met potentie was
Geen FM14?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga een film kijken niet vergelijken met FM13 spelen (want tegenwoordig doe ik weinig anders meer)
Tja... als je als user in Boerrigter een sterkhouder van het team ziet dat is je mening toch al niet heel relevant.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is ook geblesseerd geweest maar dan ben je idd mislukt
sterkhouderquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... als je als user in Boerrigter een sterkhouder van je team ziet dat is je mening toch al niet heel relevant.
LitmanenAFCA Heatwave
Ik neem mijn opmerking van net terug. Je hebt nog best humor. En die 2 zijn echt idiotenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... als je als user in Boerrigter een sterkhouder van het team ziet dat is je mening toch al niet heel relevant.
LitmanenAFCA Heatwave
Ik pakte je wel hard aan he? Dat zal wel zweten geweest zijn vanachter je computerquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem mijn opmerking van net terug. Je hebt nog best humor. En die 2 zijn echt idioten
Ja je was bikkelhard.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pakte je wel hard aan he? Dat zal wel zweten geweest zijn vanachter je computer
Dat kunnen we allemaal morgen niet zienquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:42 schreef Heeinz het volgende:
Wel jammer dat ik morgen Liverpool - Chelsea niet kan zien..
Oh die is pas volgende weekquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kunnen we allemaal morgen niet zien
Ooh is het volgende week tegelijkertijd met Ajax? Hmm dan maar twee streams tegelijkertijd aanzettenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh die is pas volgende week
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(kan ik ook niet zien want Ajax)
Ajax om 14:30 en Liverpool om 15:05 inderdaadquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh is het volgende week tegelijkertijd met Ajax? Hmm dan maar twee streams tegelijkertijd aanzetten
Wat een aidsquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ajax om 14:30 en Liverpool om 15:05 inderdaad
quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een aidsOok omdat Ajax dan kampioen wordt en al die uitreikingen enzo
Niet juichen voor de beer geschoten is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een aidsOok omdat Ajax dan kampioen wordt en al die uitreikingen enzo
Je bent zelf een beer.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet juichen voor de beer geschoten is.
quote:
Neh, ik hou het nog ff bij 13quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |