Daarom moet je films ook gewoon op Bluray kijken. Zelf op pauze zetten wanneer je wilt zolang je wilt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen reclame is ook kut.
Heb een keer lotr op de Belg gekeken zonder reclame, als je dan rookt/pist/bier haalt is dat toch kut
Misschien heeft LR dat wel gedaanquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef Mansjester het volgende:
De toevoeging van Drizzt in de topicpointer
De 3e LotR film heb ik wel in de bios gezien. Is best uit te houden hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had de films nooit in de bioscoop gezien, dus ik wilde het toch nog een keer meemaken.
Het was inderdaad iets van 12 uur met pauzes er bij, ik heb zo af en toe wel wat mensen weg zien dommelen, inclusief een gozer naast mij.
Ik was nooit zo'n bioscoop type, bovendien was ik 10 jaar ofzo met die LOTR films. Ik ging altijd alleen naar Harry Potter of misschien James Bond, maar dat was het wel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De 3e LotR film heb ik wel in de bios gezien. Is best uit te houden hoor.
The Hobbit heb ik ook gezien in de bios zonder pauze, totaal geen moeite met een lange film als het boeiend is.
Harry Potter films heb ik ook allemaal in de bios gezien. James Bond nooit in de bios.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was nooit zo'n bioscoop type, bovendien was ik 10 jaar ofzo met die LOTR films. Ik ging altijd alleen naar Harry Potter of misschien James Bond, maar dat was het wel.
Je bent zelf een assist.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Eriksen heeft alweer 2 assists achter zijn naam vandaag
Totaal mislukt daar.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
(En een strafschop tegen, maar dat mag de pret niet drukken_
Dit wist ik al, maar ik was duidelijk de enige die naar die wedstrijd keek.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
(En een strafschop tegen, maar dat mag de pret niet drukken_
Watquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal mislukt daar.
LitmanenAFCA Heatwave
Je bent gekquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had de films nooit in de bioscoop gezien, dus ik wilde het toch nog een keer meemaken.
Het was inderdaad iets van 12 uur met pauzes er bij, ik heb zo af en toe wel wat mensen weg zien dommelen, inclusief een gozer naast mij.
Dan noem je ook wel twee usersquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal mislukt daar.
LitmanenAFCA Heatwave
Die gaan vol voor Kroos.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie Eriksen nog wel vertrekken naar Manchester United deze zomer.
Ja want die gaan wel CL spelenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie Eriksen nog wel vertrekken naar Manchester United deze zomer.
Enige speler van de Spurs die een bovengemiddeld niveau haalt...quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
LitmanenAFCA en Heatwave zeiden dat hij mislukt was daar, toen hij 2 keer op de bank zat.
12u achter mekaar (ok, met korte pauzes) is mij ook veel te gekquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je bent gekIk zou daar echt totaal niet tegen kunnen. Hoe laat begon dat dan?
Kwart over 12 in de middag.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je bent gekIk zou daar echt totaal niet tegen kunnen. Hoe laat begon dat dan?
Die interim trainer had zo zijn lievelingetjes waardoor hij even op de bank kon houden. 'Gelukkig' kwam zelfs hij er al snel achter dat Eriksen de enige speler met potentie wasquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Enige speler van de Spurs die een bovengemiddeld niveau haalt...
Maar wel 12 uur of langer achter elkaar kunnen gamenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
12u achter mekaar (ok, met korte pauzes) is mij ook veel te gek
Hij is ook geblesseerd geweest maar dan ben je idd misluktquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die interim trainer had zo zijn lievelingetjes waardoor hij even op de bank kon houden. 'Gelukkig' kwam zelfs hij er al snel achter dat Eriksen de enige speler met potentie was
Ik ga een film kijken niet vergelijken met FM13 spelen (want tegenwoordig doe ik weinig anders meer)quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar wel 12 uur of langer achter elkaar kunnen gamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |