quote:Op maandag 28 april 2014 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar daarom krijgen ze ook wajong
Ik vind het een legitieme reden om een uitkering aan te vragenquote:Op maandag 28 april 2014 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
-Waarom heb je wajong?
-Ik kan niet met autoriteit omgaan en ik heb een piemel van 17 cm....![]()
![]()
-Ah gossie, jochie toch.... zullen we eens uitzoeken of je dan geen recht hebt op hoertoeslag?
Takes one to.....quote:
Dat is natuurlijk onzin, het nieuwe huis gaat niet 300,- per maand meer kosten. TS moet uiteraard een huis uitzoeken wat binnen het budget past, niet een waarvoor spaargeld maandelijks moet worden aangesproken. Dan zal er na de verhuizing niet meer zoveel gespaard kunnen worden, maar het al gespaarde geld kan prima voor de verhuizing gebruikt worden.quote:Op maandag 28 april 2014 17:41 schreef Teslynd het volgende:
Dat geld zal hij nodig hebben voor de hogere woonkosten. Hij wil thuis kunnen leven, dansen is maar een voorbeeld.
Ja, dat is waarop jongeren zich verrekenen. Je hebt de hogere huur èn je hebt meer leefkosten. Dat gaat vanzelf in een ruimer huis. Meer kamers, dus meer warmte- en lichtverbruik. Behoorlijke badkamer, dus meer waterverbruik. Eigen keuken, dus evt. meer kokkerellen. Meer ruimte voor hobby's en meer ruimte om familie & vrienden te ontvangen, dus extra uitgaven. Inboedelverzekering tenzij het niets waard is, glasverzekering, mijn huisbaas bood zelfs een collectieve rioolverzekering aan en er was opeens een servicepakket voor dingen die eerst gewoon in de huur inbegrepen waren. Dat is vast niet gelijk 300 piek bij elkaar, maar je weet dat de huren nu procentueel sterker stijgen, dat blijf je voelen en er is nog steeds dat bezuinigen, dus mogelijk netto-achteruitgang. Het wordt dan niet meer zoveel sparen als nu, maar sparen voor vervanging van koelkast en wasmachine en computer en het vakantiegeld besteden aan de kleine luxe.quote:Op maandag 28 april 2014 21:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, het nieuwe huis gaat niet 300,- per maand meer kosten. TS moet uiteraard een huis uitzoeken wat binnen het budget past, niet een waarvoor spaargeld maandelijks moet worden aangesproken. Dan zal er na de verhuizing niet meer zoveel gespaard kunnen worden, maar het al gespaarde geld kan prima voor de verhuizing gebruikt worden.
Dat is deels onzin, en deels geen probleem, en heeft sowieso niets te maken met verhuisvergoedingen.quote:Op maandag 28 april 2014 21:48 schreef Teslynd het volgende:
Ja, dat is waarop jongeren zich verrekenen. Je hebt de hogere huur èn je hebt meer leefkosten. Dat gaat vanzelf in een ruimer huis. Meer kamers, dus meer warmte- en lichtverbruik. Behoorlijke badkamer, dus meer waterverbruik. Eigen keuken, dus evt. meer kokkerellen. Meer ruimte voor hobby's en meer ruimte om familie & vrienden te ontvangen, dus extra uitgaven. Inboedelverzekering tenzij het niets waard is, glasverzekering, mijn huisbaas bood zelfs een collectieve rioolverzekering aan en er was opeens een servicepakket voor dingen die eerst gewoon in de huur inbegrepen waren. Dat is vast niet gelijk 300 piek bij elkaar, maar je weet dat de huren nu procentueel sterker stijgen, dat blijf je voelen en er is nog steeds dat bezuinigen, dus mogelijk netto-achteruitgang. Het wordt dan niet meer zoveel sparen als nu, maar sparen voor vervanging van koelkast en wasmachine en computer en het vakantiegeld besteden aan de kleine luxe.
Het heeft inderdaad niet te maken met de verhuiskostenbijdrage, maar met zijn maandelijkse spaargeld.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is deels onzin, en deels geen probleem, en heeft sowieso niets te maken met verhuisvergoedingen.
Als je 300,- per maand kunt sparen heb je in een half jaartje genoeg gespaard om geen geld van de gemeente te hoeven vragen om te kunnen verhuizen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:44 schreef Teslynd het volgende:
Het heeft inderdaad niet te maken met de verhuiskostenbijdrage, maar met zijn maandelijkse spaargeld.
Ik ook niet, laat staan dat laatstequote:Op maandag 28 april 2014 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik haal geen 5000 binnen en heb geen piemel van 30 cm. *kras*
Ik heb serieus moeten rennen om de plee nog te halenquote:Op maandag 28 april 2014 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
-Waarom heb je wajong?
-Ik kan niet met autoriteit omgaan en ik heb een piemel van 17 cm....![]()
![]()
-Ah gossie, jochie toch.... zullen we eens uitzoeken of je dan geen recht hebt op hoertoeslag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |