http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20140502_01089299quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:39 schreef De_Ilias het volgende:
Waarom heeft IF Homs verlaten? Sorry ik volg het nieuws al tijdje niet meer.
Omdat God hen verlaten heeft daar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:39 schreef De_Ilias het volgende:
Fotoserie:quote:Homs: rebellen weg, stad is rune
donderdag 8 mei 2014, 19:18 (Update: 08-05-14, 19:34)
Syrische militairen hebben weer de controle over Homs
De laatste opstandelingen hebben de Syrische stad Homs verlaten. Daarmee is de stad voor het eerst in meer dan twee jaar weer in handen van de regering. Journalisten in de stad troffen gisteren en vandaag een rune aan. Homs ligt in puin.
Gisteren en vandaag hebben 1200 strijders en burgers Homs met bussen verlaten. Ze zijn - volgens een overeenkomst tussen de rebellen en troepen van president Assad - overgebracht naar gebied dat nog in handen is van de opstandelingen.
Gezuiverd
"De oude stad Homs is volledig gezuiverd van terroristen", luidde de boodschap vanmiddag op de Syrische staatstelevisie. De komende dagen zal het leger vermoedelijk de stad intrekken, om explosieven onschadelijk te maken.
Homs was in 2011 de eerste grote stad waar protesten ontstonden tegen president Assad en kreeg daarom de bijnaam 'hoofdstad van de Syrische revolutie'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door UpsideDown op 08-05-2014 20:11:28 ]Say what?
honger? door de kogels heen? viel weinig te winnen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:39 schreef De_Ilias het volgende:
Omdat ze niet dood willen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:39 schreef De_Ilias het volgende:
flauwquote:
Dit ziet er gewoon grappig uitquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:19 schreef Slayage het volgende:
isis going for the hearts and minds![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:06 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Fotoserie:NOSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:19 schreef Slayage het volgende:
isis going for the hearts and minds![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
betere kijk hoekquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:11 schreef UpsideDown het volgende:
De tunnelexplosie onder het Carlton Hotel in Allepo:
Heb je goed begrepen en jij krijgt je 72 geiten niet omdat je niet naar Syri bent gegaan om voor mij te sterven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:20 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
En jij spreekt natuurlijk voor God in Zijn plaats? انت ملحد
Wat een verrader, hij wil ook de Golanhoogten niet meer terugquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.thedailybeast.(...)new-ally-israel.html
En maar zeiken op Assad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat een verrader, hij wil ook de Golanhoogten niet meer terug![]()
http://www.timesofisrael.(...)srael-removes-assad/
Lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:49 schreef Aloulou het volgende:
De verovering van Homs door Assad's leger is wel een grote tegenslag voor de rebellen. Ben benieuwd hoe dit conflict afloopt. Volgens mij schijnen ze in het Zuiden het wel redelijk te doen, en als ik het goed heb is dat ook de fractie die door Amerika & Jordanie gesteund worden.
quote:Despite the narrative, Syria’s rebels may be gaining ground
Almost everywhere in Syria – with the exception of the human tragedy that is Homs – the rebels are making surprisingly steady progress. On Monday, armed groups in Idlib bombed a key checkpoint, an action that paves the way for anti-Assad forces to push through Wadi al Dhaif, one of the regime’s largest military bases in the north of the country. Regime-controlled areas in Aleppo, Idlib, Deraa, Rif Dimashq have also come under pressure.
These gains arrive as the political opposition reached a landmark, with the US recognising its offices in Washington as a foreign mission, an upgrade that confers a sense of legitimacy to the National Coalition. The recognition was announced during the opposition chief Ahmed Al Jarba’s week-long visit to Washington, which he made shortly after a trip to Riyadh. These developments highlight an increased attention to the rebel cause by the two countries that matter most for the opposition.
Ik vind het niet zo heel vreemd eigenlijk dat hij zoiets zegt, gezien Assad heel wat meer ellende voor Syri heeft opgeleverd dan Isral. Eieren voor je geld kiezen heet dat.quote:
Hassan Hassan is een prima journalist.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als bron het staatskrantje van Abu Dhabi
Tuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:23 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Hassan Hassan is een prima journalist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |