quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:50 schreef DO2 het volgende:
1 Block Rockin' Beats
-
2 Leave Home
3 Hey Boy, Hey Girl
4 Chemical Beats ( wipeout! )
5 Setting Sun
En die ene staat er vooral om nostalgische redenen in, anders had Galvanize er zomaar ook bij kunnen staan,quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:55 schreef ranja het volgende:
Eigenlijk zou ik alle albums nog een keer moeten draaien, maar hou het even op de bekendere nummers
1. Chemical Beats
2. Block Rockin' Beats
3. Leave Home
4. Hey Boy Hey Girl
5. Setting Sun
Vette versie MadMasterquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:58 schreef MadMaster het volgende:
Met deze versie ben ik menig uurtje draaien begonnen.
Stond nog niet op YouTube, dus maar even toegevoegd...
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef DO2 het volgende:
Als je jouw nr 1 verplaatst naar nr 4 ( of mijn nr 4 verplaatst naar nr 1 ) dan hebben we exact hetzelfde lijstje.
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef DO2 het volgende:
Als je jouw nr 1 verplaatst naar nr 4 ( of mijn nr 4 verplaatst naar nr 1 ) dan hebben we exact hetzelfde lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:28 schreef ranja het volgende:
[..]Ja, of Galvanize. Mag allebei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |