Jij zat toch in Miami? Daar moet de gemiddelde lengte van een vrouw lager zijn dan 1.68m want Nederlandse vrouwen zijn het langst met hun 1.68m. Ben zelf 1.73-1.76m en ben nog steeds groter dan de meeste vrouwen. Of lopen ze daar nu ook al te kloten met hun stamcellen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahaha nja er zijn niet zo heel veel meiden die kleiner zijn dan 170 dus meestal merk ik het verschil niet omdat wij dus ongeveer even groot zijn. Wel vind ik het natuurlijk leuk als ik een meisje leer kennen die dan 160 of zo is, dan voel ik me ineens super machtig als ik naast haar sta.
Ja kloptquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:49 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jij zat toch in Miami? Daar moet de gemiddelde lengte van een vrouw lager zijn dan 1.68m want Nederlandse vrouwen zijn het langst met hun 1.68m. Ben zelf 1.73-1.76m en ben nog steeds groter dan de meeste vrouwen. Of lopen ze daar nu ook al te kloten met hun stamcellen?
Ja bah, die Doutzen Kroes (kleine 1.80m, zonder hakken), bah. Ik zou d'r m'n bed uitschoppenquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 05:59 schreef Qi1 het volgende:
Ik denk overigens dat Nederlandse vrouwen van nu sowieso arrogante zeikwijven zijn die veels te veel eisen stellen aan kerels (andersom veel minder volgens mij). Niet dat ze maar met elke loser of nerd tevreden moet zijn, maar ik zie zelf normale gemiddelde kerels die verder gewoon goed gekleed en sociaal zijn lastig aan een vrouw komen en afgepoeierd worden met "je bent aardig, maar ik ben niet geïnteresseerd in je op die manier". En vervolgens gaan ze met z'n tienen oorlog voeren om die ene Arie Boomsma, die nauwelijks zin heeft in die wijven.
Het lijkt wel of die jonge vrouwen van nu extreem oppervlakkig zijn en bijna onmogelijke verwachtingen hebben.1.80 dan ben je al bijna een dwerg (en dat vindt dan een meisje van zelf 1.65)
Ja i know, dit klinkt nogal gefrustreerd. Maar het valt me echt op als ik in m'n omgeving kijk.. echt gasten waarvan ik denk: daar mag je als vrouw zeer tevreden mee zijn, maar die net iets te kort, net iets te vriendelijk etc. etc. bevonden worden overal. Zelfs door vrouwen die zelf ook niet direct bij Doutzen in de buurt komen qua schoonheid. Er zijn volgens mij dan ook heel veel vrijgezelle dames in NL. Wees gewoon eens tevreden met die goede kerel die toevallig 1.70 is of geen baan als skileraar heeft.
Vraag me af of vrouwen in het buitenland ook zo erg zijn.
1.60 is niet vrij klein, maar echt extreem klein voor een man. Ik ken geen enkele man van die lengte.quote:Op zondag 20 april 2014 06:18 schreef Murmeli het volgende:
Ok een man van 1.60 is vrij klein maar 1.75 toch niet?
quote:Ik geloof niet dat lichaamslengte een issue is bij mij.
Maar misschien ben ik zelf een dwerg met mijn 1.70.
Een man die ik makkelijk in elkaar zou kunnen slaan zou ik dan weer minder sexy vinden
Heeft niks met lengte te maken. Die mannen zijn gewoon saai en nietszeggend.quote:Op zondag 20 april 2014 05:59 schreef Qi1 het volgende:
Ik denk overigens dat Nederlandse vrouwen van nu sowieso arrogante zeikwijven zijn die veels te veel eisen stellen aan kerels (andersom veel minder volgens mij). Niet dat ze maar met elke loser of nerd tevreden moet zijn, maar ik zie zelf normale gemiddelde kerels die verder gewoon goed gekleed en sociaal zijn lastig aan een vrouw komen en afgepoeierd worden met "je bent aardig, maar ik ben niet geïnteresseerd in je op die manier". En vervolgens gaan ze met z'n tienen oorlog voeren om die ene Arie Boomsma, die nauwelijks zin heeft in die wijven.
Het lijkt wel of die jonge vrouwen van nu extreem oppervlakkig zijn en bijna onmogelijke verwachtingen hebben.1.80 dan ben je al bijna een dwerg (en dat vindt dan een meisje van zelf 1.65)
Ja i know, dit klinkt nogal gefrustreerd. Maar het valt me echt op als ik in m'n omgeving kijk.. echt gasten waarvan ik denk: daar mag je als vrouw zeer tevreden mee zijn, maar die net iets te kort, net iets te vriendelijk etc. etc. bevonden worden overal. Zelfs door vrouwen die zelf ook niet direct bij Doutzen in de buurt komen qua schoonheid. Er zijn volgens mij dan ook heel veel vrijgezelle dames in NL. Wees gewoon eens tevreden met die goede kerel die toevallig 1.70 is of geen baan als skileraar heeft.
Vraag me af of vrouwen in het buitenland ook zo erg zijn.
Door secondelijmquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou werken!? Als je kijkt naar spieren, pezen, aderen, etc...
quote:Op zondag 20 april 2014 09:45 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Al zijn korte mannen die het willen compenseren door te fitnessen wel triest
Beetje alsof je sport bumpers onder een renault twingo wil bouwen om hem er snel uit te laten zien
quote:Op zondag 20 april 2014 09:45 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Al zijn korte mannen die het willen compenseren door te fitnessen wel triest![]()
Beetje alsof je sport bumpers onder een renault twingo wil bouwen om hem er snel uit te laten zien
Volgens mijn paspoort ben ik bijna 10 cm langer dan dat ik daadwerkelijk ben.quote:
Hoezo? Het is toch niet vreemd om zwakkere punten te compenseren?quote:Op zondag 20 april 2014 09:45 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Al zijn korte mannen die het willen compenseren door te fitnessen wel triest![]()
Omdat het er niet uitzietquote:Op zondag 20 april 2014 09:53 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch niet vreemd om zwakkere punten te compenseren?
10cm verschil is wel veel.quote:Op zondag 20 april 2014 09:52 schreef Ludd het volgende:
[..]
Volgens mijn paspoort ben ik bijna 10 cm langer dan dat ik daadwerkelijk ben.Ik moest die lengte ooit opgeven toen ik 17 was ofzo. Blijkbaar wordt dan niet gecontroleerd.
quote:Op zondag 20 april 2014 09:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik bedoel dan niet gewoon fitnessen voor een mooi lichaam/spieren maar heel breed willen worden.
Je hebt een verschil tussen gespierd zijn dat bij je lichaam past of dat alles uit verhouding is omdat je dus wilt compenserenquote:
Dat kom ik nooit tegen eigenlijk. Waarschijnlijk verstaan wij iets anders onder té breed. Zo breed wordt je niet zomaar. Kan je eens een voorbeeld posten van wat je bedoelt, en wat je regelmatig ziet?quote:Op zondag 20 april 2014 10:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Je hebt een verschil tussen gespierd zijn dat bij je lichaam past of dat alles uit verhouding is omdat je dus wilt compenseren
Nee...want...moeitequote:Op zondag 20 april 2014 10:02 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat kom ik nooit tegen eigenlijk. Waarschijnlijk verstaan wij iets anders onder té breed. Zo breed wordt je niet zomaar. Kan je eens een voorbeeld posten van wat je bedoelt, en wat je regelmatig ziet?
Uit verhouding groei je niet zo snel. Alleen als je zwaar aan de roids zit en alleen doet curlen.quote:Op zondag 20 april 2014 10:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Je hebt een verschil tussen gespierd zijn dat bij je lichaam past of dat alles uit verhouding is omdat je dus wilt compenseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |