Je hebt zojuist 10¤ verspild, tenzij je niet van de huidige oplossing houdt.quote:Op zondag 20 april 2014 08:46 schreef Googolplexian het volgende:
Ok ... gisteren ook maar de F1 app gekocht en geen spijt! Voor die joet zit ik goed.
Welke huidige oplossing?quote:Op zondag 20 april 2014 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt zojuist 10¤ verspild, tenzij je niet van de huidige oplossing houdt.
Teamviewer, van mijn emulator met die app. Voor de meesten goed genoeg maar iets minder compleet dan zelf de app hebben.quote:
Heb zoiets geprobeerd ... kan me alleen niet voorstellen dat andere oplossingen completer zijn en gezien ik van de cijfertjes en grafiekjes hou' is dit op het lijf geschreven voor mequote:Op zondag 20 april 2014 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Teamviewer, van mijn emulator met die app. Voor de meesten goed genoeg maar iets minder compleet dan zelf de app hebben.
Dank voor het noemen, zal hem gelijk even opstarten; is ie al online?quote:Op zondag 20 april 2014 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Teamviewer, van mijn emulator met die app. Voor de meesten goed genoeg maar iets minder compleet dan zelf de app hebben.
Minuutjequote:Op zondag 20 april 2014 08:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dank voor het noemen, zal hem gelijk even opstarten; is ie al online?
Staat in de OP, ff op de link klikken en opstartenquote:Op zondag 20 april 2014 09:00 schreef Ermanon het volgende:
Hoe werkt dat teamviewer ding? Zou ik daar ook op kunnen kijken? Heb teamviewer.
zie linkje in OPquote:Op zondag 20 april 2014 09:00 schreef Ermanon het volgende:
Hoe werkt dat teamviewer ding? Zou ik daar ook op kunnen kijken? Heb teamviewer.
Daar is de motor normaal juist NIET goed genoeg voorquote:Op zondag 20 april 2014 09:02 schreef Googolplexian het volgende:
RIC en VET gaan vol in de aanval ... Eén van de twee zie ik nog wel P1 pakken bij de eerste bocht
Maar de mechanische grip en de downforce wel dus later remmenquote:Op zondag 20 april 2014 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is de motor normaal juist NIET goed genoeg voor
Hij hoopt dat ze een Schumachertje doenquote:Op zondag 20 april 2014 09:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat is die Hamilton aan het doenProbeert ie Ricciardo nu al op te jagen?
Als Hamilton een kutstart heeft dan kan hetquote:Op zondag 20 april 2014 09:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar de mechanische grip en de downforce wel dus later remmen
6 en in Nico-gevecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |