HAHAHAquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Neh, lig wakker. Ik voel dat het een "mooie muziek nacht" is. Heb ook de singeltjes maar van het stof ontdaan en ben maar wat gaan draaien.
En morgenochtend om 11.00 naar de IKEA godverdomme. Nieuwe bank, maar vooral nieuw sfeerlicht
quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:28 schreef Zaktabak het volgende:
En morgenochtend om 11.00 naar de IKEA godverdomme. Nieuwe bank, maar vooral nieuw sfeerlicht
Ach ja, lang verhaal. Had een relatie, was in 3 dagen spontaan over.quote:
Voederbietel, ik en zeker andere hebben nog wel prima muziek hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Neh, lig wakker. Ik voel dat het een "mooie muziek nacht" is. Heb ook de singeltjes maar van het stof ontdaan en ben maar wat gaan draaien.
quote:
Shut up. We gaan alleen eten en artikelen afhalen die ik van te voren al op internet besteld heb. Ik weiger namelijk om de showroom door te waggelen met mijn hippiekop op mijn paaszaterdagquote:
Je moet sowieso die hele graf winkel doorlopen als je wilt etenquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Shut up. We gaan alleen eten en artikelen afhalen die ik op internet besteld heb. Ik weiger namelijk om de showroom door te waggelen met mijn hippiekop op mijn paaszaterdag
Gezellig, doe haar de groeten!quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Shut up. We gaan alleen eten en artikelen afhalen die ik op internet besteld heb. Ik weiger namelijk om de showroom door te waggelen met mijn hippiekop op mijn paaszaterdag
Iets zegt me dat het langer gaat duren dan je van plan was.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Shut up. We gaan alleen eten en artikelen afhalen die ik van te voren al op internet besteld heb. Ik weiger namelijk om de showroom door te waggelen met mijn hippiekop op mijn paaszaterdag
Ikea is een klerewinkel om door heen te lopen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet sowieso die hele graf winkel doorlopen als je wilt eten.Ikea
Intratuin
Zelf meubels maken geen optie?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ikea is een klerewinkel om door heen te lopen.
Alleen ik heb graag een schoon, clean en netjes gedesigned huis met leuke meubels endergelijke. Eentje die wel decoratief en vrolijk is. Ik ben dan van binnen wel een hippie, maar ik houd het niet uit in zo'n kraakpand.
Maargoed, dan kom je snel uit op IKEA. Alleen ik haat de Showroom
Zal ik doenquote:
te duur, gewoon neuzen in zo'n tweedehandswinkel, vind er altijd wel ietsquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:41 schreef voederbietel het volgende:
http://www.heelphil.com/
Dat is een brute winkel.
Als iets heel speciaal is of op maat moet gebeuren, wil ik zelf wel eens een meubel in elkaar timmeren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zelf meubels maken geen optie?
Ik let bij het klussen meer op dat ik niet op m'n vinger sla met een hamer maar je das moet ook goed zitten inderdaad.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als iets heel speciaal is of op maat moet gebeuren, wil ik zelf wel eens een meubel in elkaar timmeren.
Maar ik ben echt zo'n "kleren maken de man"-man. In hele oude kluskleren zie ik er uit als de eerste de beste klassieke autist van een dagbesteding boerderij.
Met hippe nieuwe kleren die lekker zitten, zie ik er uit als een ware gentleman.
Dus ik klus niet vaak nee![]()
Laat je vriendin dat lekker doen terwijl je een hotdog naar binnen werkt danquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ikea is een klerewinkel om door heen te lopen.
Alleen ik heb graag een schoon, clean en netjes gedesigned huis met leuke meubels endergelijke. Eentje die wel decoratief en vrolijk is. Ik ben dan van binnen wel een hippie, maar ik houd het niet uit in zo'n kraakpand.
Maargoed, dan kom je snel uit op IKEA. Alleen ik haat de Showroom
Punt is meer; voel me gewoon een lelijke mbo-1 autist als ik moet klussenquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik let bij het klussen meer op dat ik niet op m'n vinger sla met een hamer maar je das moet ook goed zitten inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |