Die is tegenwoordig gecovered geloof ik.quote:
Ah mèn, als ik gedronken had zou ik weemoedig door de kamer dansen. Nu doe ik het maar nuchter en herinner ik het me morgen nogquote:
Gezellige muziek, echt sfeer. Dat mist muziek tegenwoordig, het is zo ongezellig. Deze muziek straalt echt sfeer en gezelligheid uit.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ah mèn, als ik gedronken had zou ik weemoedig door de kamer dansen. Nu doe ik het maar nuchter en herinner ik het me morgen nog.
Die was ik eerlijk gezegd min of meer vergeten, mooi.quote:
The Detroit Cobra's hebben 'em gecovered. Zijn sowieso een aanrader wat mij betreft!quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die was ik eerlijk gezegd min of meer vergeten, mooi.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:22 schreef Zaktabak het volgende:
![]()
(Bekendere versie is die van 4hero, maar het origineel is ook mooi.)
Avicii (Zweedse dance producer) heeft de samples gebruikt voor zijn megahit "Levels" uit 2011. In diezelfde periode heeft rapper/danceproducer Flo Rida dezelfde samples gebruikt..quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig gecovered geloof ik.
Liedje van mijn meisje en ik, dus eigenlijk al een zekere voorliefde voor het plaatjequote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Liedje van mijn meisje en ik, dus eigenlijk al een zekere voorliefde voor het plaatje
Ah, Ondanks Steven toch niet gaan slapen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Avicii (Zweedse dance producer) heeft de samples gebruikt voor zijn megahit "Levels" uit 2011. In diezelfde periode heeft rapper/danceproducer Flo Rida dezelfde samples gebruikt..
Neh, lig wakker. Ik voel dat het een "mooie muziek nacht" is. Heb ook de singeltjes maar van het stof ontdaan en ben maar wat gaan draaien.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, Ondanks Steven toch niet gaan slapen.
Was?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |