Dit doet mij verlangen naar een vrouw om te beminnen om de een of andere redequote:Op zaterdag 19 april 2014 01:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien stemt je dit vrolijker.
[youtube[/youtube]
Volgens mij vind jij die wel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit doet mij verlangen naar een vrouw om te beminnen om de een of andere rede.
Vast, ze moeten alleen wel bij me willen blijven.quote:
alleen als je 25+ cm hebtquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vast, ze moeten alleen wel bij me willen blijven.
Ken je dit ook?
Ik vind het zeker niet slecht, allerminst. Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vast, ze moeten alleen wel bij me willen blijven.
Ken je dit ook?
Super goede muziek is dat jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet slecht, allerminst. Ik heb er nog nooit van gehoord.
Maar ik zou het wel opzetten.
Mag ik je meenemen naar de jaren 40?
Prachtig
dit soort muziek kan ik wel waarderen, maar punt is dat je er niet echt mee wordt geconfronteerd dus ook de muziek niet leert kennen, het komt niet op de radio, tv etc als je begrijpt wat ik bedoelquote:
pffquote:
Veronica draait the Doors wel eens. Maar alleen de populaire nummers.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
dit soort muziek kan ik wel waarderen, maar punt is dat je er niet echt mee wordt geconfronteerd dus ook de muziek niet leert kennen, het komt niet op de radio, tv etc als je begrijpt wat ik bedoel
Liefhebberquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Super goede muziek is dat jaIdeale muziek om lange afstanden met de auto af te leggen.
Peyroux ken ik welquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:12 schreef voederbietel het volgende:
Dit is ook wel tof Frank, lekker nostalgisch.
Zulke muziek maakt me eigenlijk altijd zo melancholisch, terwijl ik heel die tijd niet meegemaakt hebquote:
Je hebt toch internet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
dit soort muziek kan ik wel waarderen, maar punt is dat je er niet echt mee wordt geconfronteerd dus ook de muziek niet leert kennen, het komt niet op de radio, tv etc als je begrijpt wat ik bedoel
waar ga ik op zoeken weetje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |