Niet weten dat hij uit zijn eigen bed ging zodat zijn dochter bij haar moeder kon slapenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:39 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit denken.
Tegenbewijs:
[ afbeelding ]
Jij bent gewoon een zwakke onstijlvolle man en bovendien bespeur ik een beetje jaloezie bij jou.
Kan jij niet weer gewoon oprotten naar dat gat waar je vandaan komt?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moeder. Kan je niet gewoon weer op 4chan gaan posten?
De hele punk beweging kwam pas op gang nadat dat zootje opgepakt was op die boot. Toen kreeg het aandacht en inspireerde het de Engelse jeugd.quote:
Heb er meerdere. De ouderwetse wel te verstaan, niet die rare hippe dingetjes. Draag ze niet gek vaak, want je wordt zo snel een karikatuur.quote:
Niks.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:40 schreef deadprez het volgende:
Als punk niet zou bestaan zonder een of ander samengeraapt boy bandje, wat is punk dan waard?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:39 schreef voederbietel het volgende:
Overigens ben ik iets op het spoor. Je zult al dan niet weten dat ik iedere dag de Houtribdijk over cross en sinds twee weken verschijnt er iedere dag een met pis (mag ik aannemen aan de kleur) gevuld cola flesje op de vluchtstrook. Hoewel de exacte positie steeds wat varieert is er wel een duidelijke patroon zichtbaar.
Wie doet nou zo iets?Iedere dag in de auto een flesje vol pissen en die het raam uit gooien
.
nicequote:
Ja, sterk argument man.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:40 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Niet weten dat hij uit zijn eigen bed ging zodat zijn dochter bij haar moeder kon slapen
Ik probeer steeds foto's te maken maar dat komt de veiligheid niet ten goede. Tot nu toe was het niet zo rustig dat ik kon stoppenquote:
Wel als je daaronder een my little pony shirt draagt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb er meerdere. De ouderwetse wel te verstaan, niet die rare hippe dingetjes. Draag ze niet gek vaak, want je wordt zo snel een karikatuur.
Jij komt ook maar met één persoon aan dus echt sterke argumentatie houd je er niet op na.quote:
Nee, dat doe ik dan weet niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel als je daaronder een my little pony shirt draagt.
't Beste!quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:43 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga denk ik slapen. De groeten en bedankt voor een zalige avond
Niet zonder een Steven Seagal.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:43 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga denk ik slapen. De groeten en bedankt voor een zalige avond
shoot me bbyquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet zonder een Steven Seagal.
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |