Kom jij aan, VeerEli stalkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 02:03 schreef Yiha het volgende:
maar wel een grote bek op internet opzetten
loooosers
Dat laatste wil jij maar al te graag.quote:
Niet nodig, die stalkt mij meestal.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat laatste wil jij maar al te graag.
Trusten frank.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is alweer 2 uur
Trusten mensen
Wat voor muziek luister je?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik verf wat hier en daar. Muur in muziekkamer/hobbyzolder (waar ik een leuke cd en single collectie heb) heb ik bijvoorbeeld graffiti op de muur gezet.
Maar echt hobbykunstenaar. Vaker met de computer dan met de hand trouwens.
Variereert heel erg. Van moderne hipstershit tot jaren '60 vinyl Woodstock-classics tot jaren '90 eurodance shit tot heftige Metal tot rustige reggae. En alles daartussen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat voor muziek luister je?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Variereert heel erg. Van moderne hipstershit tot jaren '60 vinyl Woodstock-classics tot jaren '90 eurodance shit tot heftige Metal tot rustige reggae. En alles daartussen.
Oké oké, nice. Luister zelf vooral metal/hardcore (punk) en ook wel wat hipstershit hier en daar.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Variereert heel erg. Van moderne hipstershit tot jaren '60 vinyl Woodstock-classics tot jaren '90 eurodance shit tot heftige Metal tot rustige reggae.
Radioheadquote:Op zaterdag 19 april 2014 02:13 schreef Gridlok het volgende:
Of deze cover van Pyramid Song, die cello snijd je ziel.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:12 schreef Gridlok het volgende:
Hier heb je lekker nummertje voor je playlist.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:12 schreef Gridlok het volgende:
Hier heb je lekker nummertje voor je playlist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |