Ik heb vooral een bloedhekel aan modernistisch, dat vind ik minimalistisch en koud, ik snap niet hoe je in zo'n interieur kunt leven.quote:
Ik verf wat hier en daar. Muur in muziekkamer/hobbyzolder (waar ik een leuke cd en single collectie heb) heb ik bijvoorbeeld graffiti op de muur gezet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat knutsel je zoal bij elkaar?
Mensen die zichzelf kunstenaar noemen kunnen er over het algemeen weinig van.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee. Grafisch designer en hobbykunstenaar. Wel een rock en roll jeugd gehad. Inmiddels een beetje de burgerlijkheid ingegaan
Wel leuk, ik kan dat allemaal niet. Ik kan wel wat muziek maken maar grafisch kan ik niks.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik verf wat hier en daar. Muur in muziekkamer/hobbyzolder (waar ik een leuke cd en single collectie heb) heb ik bijvoorbeeld graffiti op de muur gezet.
Maar echt hobbykunstenaar. Vaker met de computer dan met de hand trouwens.
Iedereen is minimalistisch en koud, is normaal tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb vooral een bloedhekel aan modernistisch, dat vind ik minimalistisch en koud, ik snap niet hoe je in zo'n interieur kunt leven.
Het was meer een flauw grapje van me.
Nee ik dacht datje iets anders quotte van mij. Dus ik snap dat het een raar antwoord van mij kant was. Maar ik vond mijzelf een beetje dom dat ik niet op zat te letten waarop je antwoorddequote:
Dat zou eigenlijk moeten veranderen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:58 schreef Yiha het volgende:
[..]
Iedereen is minimalistisch en koud, is normaal tegenwoordig.
Liever niet, stel je voor, praten met mensen in de bus.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk moeten veranderen.
voordat de bom valtquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk moeten veranderen.
Creatief ben ik naar eigen mening wel (logo's en vormgeving maken, maar ook creatief denken enzo). Kunstenaar met de hand, vind ik leuk, maar ik heb er vaak het geduld niet voor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf kunstenaar noemen kunnen er over het algemeen weinig van.
Portfolio zegt meer dan woorden xddddquote:Op zaterdag 19 april 2014 02:00 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Creatief ben ik naar eigen mening wel (logo's en vormgeving maken, maar ook creatief denken enzo). Kunstenaar met de hand, vind ik leuk, maar ik heb er vaak het geduld niet voor.
Hobby is ook iets wat je leuk vind maar niet zo heel goed kan. Daarom is het ook een hobby. Anders is het een passie
Dat klopt, dat wordt ook een beetje eng.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Liever niet, stel je voor, praten met mensen in de bus.
[ afbeelding ]
Daarom ga ik in het OV altijd naast oude mensen zitten, die kunnen dat wel waarderen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Liever niet, stel je voor, praten met mensen in de bus.
[ afbeelding ]
Ja klopt, maar doe ik niet. Valt op te zoeken/Image googlen. Ga ik niet doen, ben zuinig op mijn privacy.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Portfolio zegt meer dan woorden xdddd
Mits geile dondersteen is, dan ben ik ineens heel interessant.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt, dat wordt ook een beetje eng.
Aka dikke tering rotzooi?quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja klopt, maar doe ik niet. Valt op te zoeken/Image googlen. Ga ik niet doen, ben zuinig op mijn privacy.
Misschien moet je eens naast een docent Nederlands gaan zitten?quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mits geile dondersteen is, dan ben ik ineens heel interessant.
Uh wat?quote:
Zei de docent dat altijd tegen je? Kom na school langs me zitten, terwijl hij zijn hand in je broek liet verdwijnen? Trauma's yo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naast een docent Nederlands gaan zitten?
Nee die zei dat nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zei de docent dat altijd tegen je? Kom na school langs me zitten, terwijl hij zijn hand in je broek liet verdwijnen? Trauma's yo.
Snap ik, lelijk kk kind.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee die zei dat nooit eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |