Je moet wel gruwelijk mazzel hebben wil je een Gispen stoel oid voor zo'n prijs aantreffen.quote:
Maar wat boeit dat?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Punt is meer; voel me gewoon een lelijke mbo-1 autist als ik moet klussen
mensen kopen retro stuf nieuw, ik koop ze echt retroquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet wel gruwelijk mazzel hebben wil je een Gispen stoel oid voor zo'n prijs aantreffen.
Na een scheur in d'r linkertiet van een klauwhamer past ze wel op.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Laat je vriendin dat lekker doen terwijl je een hotdog naar binnen werkt dan
Ik weet het man. Ik heb van de zomer twee fabriekshal lampen van een meter doorsnee gekocht voor een appel en ei en ze zelf werkend en knap gemaakt, maar dat is zeldzaam tegenwoordig. Doorgaans weten tweedehands winkels wel wat ze verkopen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:47 schreef Yiha het volgende:
[..]
mensen kopen retro stuf nieuw, ik koop ze echt retro
Is dat gebruikelijk in de Ikea? Dat je aangevallen wordt?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Na een scheur in d'r linkertiet van een klauwhamer past ze wel op.
Koop je ook tweedehands zeep?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:47 schreef Yiha het volgende:
[..]
mensen kopen retro stuf nieuw, ik koop ze echt retro
mja, ik heb ook geluk gehad, prachtige design salontafel, en een kastjequote:Op zaterdag 19 april 2014 01:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet het man. Ik heb van de zomer twee fabriekshal lampen van een meter doorsnee gekocht voor een appel en ei en ze zelf werkend en knap gemaakt, maar dat is zeldzaam tegenwoordig. Doorgaans weten tweedehands winkels wel wat ze verkopen.
Op MP neuzen wil soms ook nog wel eens voor pareltjes zorgen. Maar je moet wel goed opletten, want het is zo weg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:50 schreef Yiha het volgende:
[..]
mja, ik heb ook geluk gehad, prachtige design solontafel, en een kastje
salontafel was iets van 100¤, kastje 50e, heb al veel complimentjes gehad over dat kastje, marmeren blad enzo
Die meubels uitzoeken in de Ikea bedoel ikquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Na een scheur in d'r linkertiet van een klauwhamer past ze wel op.
Hoewel die meubels niet gek zijn, zijn de muren mij te druk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoewel ik niet zo luxe leef, is dit meer mij stijl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het maar niet modern is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:50 schreef Yiha het volgende:
[..]
mja, ik heb ook geluk gehad, prachtige design salontafel, en een kastje
salontafel was iets van 100¤, kastje 50e, heb al veel complimentjes gehad over dat kastje, marmeren blad enzo
Nee. Grafisch designer en hobbykunstenaar. Wel een rock en roll jeugd gehad. Inmiddels een beetje de burgerlijkheid ingegaanquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:51 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Zaktabak is hippie? Ook inclusief lang haar etc.?
Oh. Uhh, OK. Uhh, ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Die meubels uitzoeken in de Ikea bedoel ik
Dit is hét natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoewel ik niet zo luxe leef, is dit meer mij stijl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat knutsel je zoal bij elkaar?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee. Grafisch designer en hobbykunstenaar. Wel een rock en roll jeugd gehad. Inmiddels een beetje de burgerlijkheid ingegaan
quote:
Dat is stijl. Statig en warm.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, maar ik vind het wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |