quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
En we moeten aan de kinderen denken. Guus kijkt hier ook mee
Pharkus was ooit zo lief dat hij dat deedquote:
Je beseft dat er een wereld van verschil zit tussen verschillende rappers? De "rap cultuur" bestaat niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan van heel veel muziek genieten, maar die hele rap cultuur, die teksten, ik kan me er totaal niet mee identificeren.
Ik luister alleen naar de flowquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan van heel veel muziek genieten, maar die hele rap cultuur, die teksten, ik kan me er totaal niet mee identificeren.
Opvoeding voor hemquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom zou je genuanceerd doen? Matisyahu kan ik wel waarderen, die rapt ook, enigszins.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je beseft dat er een wereld van verschil zit tussen verschillende rappers? De "rap cultuur" bestaat niet.
Ik ben aan het oefenen om een klootzak te zijn. Als je deze SC echt wil opleuken moeten jullie wat smatjes hierheen halen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Pharkus was ooit zo lief dat hij dat deed
Jij hebt geen eigen mening? De intro lijkt een beetje op dat Varrock liedje. Ekte weten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:47 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Zeg maar in Lijpe zijn gezicht verbouwt hij je hele kop waar al je fashionista's bij staan.
Nee sorry, het is denk ik dat agressieve/opgefokte wat me niet aan staat.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:49 schreef Yiha het volgende:
Ik heb toestemming van chloro om hier te posten, niet biggie doen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben aan het oefenen om een klootzak te zijn. Als je deze SC echt wil opleuken moeten jullie wat smatjes hierheen halen.
Op zich wel goed idee. Je mag hier alleen posten als je een vrouw meeneemt
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach man, tyft toch een eind op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat je een blauw oog hebt, natuurlijk voor guusje
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Maak ik account voor vriendin aan. Moet je wel effe doorgeven dat het geen kloon van me is als het op hetzelfde IP staat hè?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben aan het oefenen om een klootzak te zijn. Als je deze SC echt wil opleuken moeten jullie wat smatjes hierheen halen.
Op zich wel goed idee. Je mag hier alleen posten als je een vrouw meeneemt
moet je beetje oldskool rap luisterenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee sorry, het is denk ik dat agressieve/opgefokte wat me niet aan staat.
Intro zuigt, maar na 25 secondes hoor je er niets meer van omdat zijn stem murdert op fruity loops beats.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jij hebt geen eigen menig? De intro lijkt een beetje op dat Varrock liedje. Ekte weten.
Links?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:52 schreef anti-loper het volgende:
[..]
moet je beetje oldskool rap luisteren
dat is meer funky
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
ff in me afspeellijst kijkenquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee sorry, het is denk ik dat agressieve/opgefokte wat me niet aan staat.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |