quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Die kijk ik ook al jaren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 07:52 schreef hornage het volgende:
Ik volg al een aantal jaar trouw de beste anime ooit ->
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:26 schreef Iwanius het volgende:
Morgen allemaal. Weer is echt omgeslagen....
Mijn zusje kijkt dat ook.quote:Op zaterdag 19 april 2014 07:52 schreef hornage het volgende:
Ik volg al een aantal jaar trouw de beste anime ooit ->
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is hij alleen in de bioscoop, op zo groot mogelijk scherm, indrukwekkend. Al was de eerste keer (in 2D) voor mij ook beter dan de tweede keer (in full IMAX 3D), hij wordt snel oud.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:58 schreef Robby87 het volgende:
Wat is Gravity toch een vervelende film, had hem eerder aangezet maar gisteren af gezien
Ik vond er ook vrij weinig aan. Snap ook al die oscar hype om die film heen nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:58 schreef Robby87 het volgende:
Wat is Gravity toch een vervelende film, had hem eerder aangezet maar gisteren af gezien
Nog niet de HD versie.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, ik zag net Son of Batman op spotnet staan
Nee klopt... Fijn. Hij staat wel op NZBindex, maar dan of password protected... of in het Duits...quote:
Je kan het ook gewoon kopenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik snap niet waarom altijd alles password protected geüpload moet worden... belachelijke spam
Zou kunnen, maar dat doe ik al met genoeg (ja, ik rechtvaardig daar mijn illegale downloads mee)quote:
Ik viel bij het middenstuk even in slaap, maar heb toch afgekekenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond er ook vrij weinig aan. Snap ook al die oscar hype om die film heen niet
Prachtig geschoten, die cameraman (inmiddels overleden) heeft o.a. ook American Beauty gedraaid. Ook hele mooie muziekquote:
Het komt er vast nog wel een keer vanquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Prachtig geschoten, die cameraman (inmiddels overleden) heeft o.a. ook American Beauty gedraaid. Ook hele mooie muziek
Als het AL 4 maanden oud is, waarom kom je er dan nog mee. Of anders gezegd...kom es met wat anders, dan alleen maar linken naar pagina's... kom ook es normaal langs om mee te praten..quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Artikel is bijna 4 maanden oud!
Why Comic Book Geeks Must Be Stopped (Before It's Too Late!)
Comic-book geeks have invaded Hollywood and turned mainstream movies into an endless parade of overblown, juvenile drivel. Kevin Maher says: they must be stopped before it's too late.
------
cinema for grown-ups, such as, say, 1999’s Fight Club
WTF had de schrijver gedronken?
Dat dus. WAAR?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:26 schreef Iwanius het volgende:
Morgen allemaal. Weer is echt omgeslagen....
B.t.w: waar staat die fraaie waterval voor in de OP?
Alleen Robby kan ons verlossen van deze mysterie...quote:
Jaja, dat snappen we.quote:Op zondag 20 april 2014 00:38 schreef Robby87 het volgende:
Dat is een subliminaal commando bedoeld voor de vrouwtjes, die de OP en al die nattigheid aan mij moeten gaan koppelen.
de wereld van CGIquote:Op zondag 20 april 2014 00:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jaja, dat snappen we.
Maar welke waterval is het?
De natste.quote:Op zondag 20 april 2014 00:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jaja, dat snappen we.
Maar welke waterval is het?
Dat denk ik ook wel jaquote:
Ik ben blij dat ik je ermee heb kunnen helpen...quote:Op zondag 20 april 2014 20:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Son of Batman was een vermakelijke film.
Oh graag gedaan meneer dyonquote:Op zondag 20 april 2014 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je ermee heb kunnen helpen...
Graag gedaan? Ik heb jou geholpen... niet jij mij..quote:
Door mij te helpen heb je weer een goede daad kunnen doen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Graag gedaan? Ik heb jou geholpen... niet jij mij..
Dat is allemaal niet zo boeiend van Sands hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Robby87 het volgende:
Sands, het Louis v Gaal gehalte mag wel wat minder, jezus.
Zeg ons wie je bent, wat zijn jouw driften?! Wat denk jij nou als je de Party openslaat?
Deel eens wat joh!! Het is niet alleen maar komen halen en halen...
Met afgrijzen gekekenquote:
Morgen moet ik lang werkenquote:Op maandag 21 april 2014 15:49 schreef Lemans24 het volgende:
Pasen, mensen kunnen niet in de baas z'n tijd fokken nu. Morgen weer!
Achja ze worden wel landskampioen enzoquote:Op maandag 21 april 2014 16:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met afgrijzen gekeken
PEC Zwolle dik en dik verdiend gewonnen.
Van de armoede jaquote:
Ze kunnen dat voetbal beter afschaffen ja.quote:Op maandag 21 april 2014 16:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van de armoede ja
Ik ben dit jaar meerdere keren in slaap gevallen tijdens een wedstrijd van Ajax
ben je er zo één?quote:Op maandag 21 april 2014 16:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze kunnen dat voetbal beter afschaffen ja.
Huh jij kijkt dat toch altijd?quote:
Staat er inmiddelsquote:Op maandag 21 april 2014 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
BTW... FF je was net online en reageerde hier... maar dan stel je niet een nieuwe vraag die je wel hoort te stellen?
Zelfs Sands heeft een leven gekregen...quote:
Nee ik moest om 7 uur beginnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zelfs Sands heeft een leven gekregen...
Nee, nee... Niet liegen! Je bent er nog maar zo weinig... stiekem heb je een levenquote:
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, nee... Niet liegen! Je bent er nog maar zo weinig... stiekem heb je een leven
Hoezo? We hebben het over Sands, niet over jouquote:
quote:
Is mijn vraag zo onmogelijk?quote:
The Constant Gardener is een must seequote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb hem denk ik niet gezien, dus voor mij wordt het lastig
Ja van 07:00 tot 19:00 mogen werkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, nee... Niet liegen! Je bent er nog maar zo weinig... stiekem heb je een leven
Jij niet dan?quote:
Daar kan ik niks over zeggen, dat is nog geheim.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat ben je op dit moment aan het doen dan?
Kom nou, wie is het? Spielberg, Nolan of Michael Bay?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar kan ik niks over zeggen, dat is nog geheim.
Oh ok, niks dus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar kan ik niks over zeggen, dat is nog geheim.
Net zo goed al Enders Game?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
The Constant Gardener is een must see
Bloed? Dat is niet echt normaal, tenzij diegene echt heel veel heeft gebraakt waardoor er ergens een wondje is ontstaan. Of hij heeft zijn gezicht bezeerd ofzo. Ik zou hem er wel op aanspreken..quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:32 schreef Robby87 het volgende:
De kraan van de wastafel op onze wc is besmeurd met bloed en wat braaksel.
Moet ik de desbetreffende persoon vragen wat er met diegene is, of wijst dit in de richting van overmatig alcoholgebruik?
Serieuze reacties zijn welkom.
Oké, het gaat om m'n pa. Zal het hem zo eens vragen, tnx.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bloed? Dat is niet echt normaal, tenzij diegene echt heel veel heeft gebraakt waardoor er ergens een wondje is ontstaan. Of hij heeft zijn gezicht bezeerd ofzo. Ik zou hem er wel op aanspreken..
Wow, heftigquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oké, het gaat om m'n pa. Zal het hem zo eens vragen, tnx.
Ai, kwam net de badkamer in en zag dat de vuilnismand (zo'n emmer hebben wij) openstond. Daar lagen drie handdoeken bebloed in... hij ligt nu te slapen in de kamer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow, heftighoop dat het niks ernstigs is.
Dat is echt niet goed. Hoe voelt en gedraagt hij zich? Is het bloed van het overgeven?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ai, kwam net de badkamer in en zag dat de vuilnismand (zo'n emmer hebben wij) openstond. Daar lagen drie handdoeken bebloed in... hij ligt nu te slapen in de kamer.
Ik heb geen idee Njos, hij ligt nu te slapen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is echt niet goed. Hoe voelt en gedraagt hij zich? Is het bloed van het overgeven?
Ik zou hem wel wakker maken ja, misschien is er wel iets ergs aan de hand.. Bel anders je zus erover, zij is toch arts?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Njos, hij ligt nu te slapen.
Toen hij thuis kwam vond ik wel dat ie wat raar deed, maar ik kon niet aflezen of hij dronken was. Wel heel erg vol met adrenaline misschien? Heel onrustig.
Daarna zag ik hem in z'n pyjama ineens in de woonkamer iets eten (normaal trekt hij pas heel laat z'n pyjama aan). En daarna ineens naar de badkamer waar hij lang was. Blijkbaar kon z'n maag dat niet hebben? Hij hoest wel altijd heel erg veel, en schraapt ook hard zijn keel, daar moest ik ook gelijk aan denken.
Ik ben toen een film gaan kijken en hij ligt nu al een tijdje te slapen op een stoel. Moet ik hem wakker maken en vragen hoe het gaat?
Goed, denk ik... al is dat moeilijk te peilen omdat hij alles bagatelliseert en er nogal eens een potje van maaktquote:
Zijn knie. Hij was gevallen van een stalen trappenhuis... en dan pakt 'ie drie handdoeken uit de badkamer om het ermee te deppenquote:
Beter iets dan niets hè. Het zijn maar handdoeken. Maar externe oorzaak dus, gelukkig.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zijn knie. Hij was gevallen van een stalen trappenhuis... en dan pakt 'ie drie handdoeken uit de badkamer om het ermee te deppen
Jij dacht ook dat hij iemand had vermoord?quote:
Ik zie dat het een rondtrekkende filmquiz is, maar de overige twee steden zijn nog niet bekend. Er zal er vast wel eentje dichterbij zijn (ik gok op Utrecht of Arnhem).quote:Op woensdag 23 april 2014 13:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom is het elke keer zover weg.. (ja ik weet het, voor jou is het verder)...
Omdat er meer mensen in Westen wonen dan in het Oostenquote:Op woensdag 23 april 2014 13:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom is het elke keer zover weg.. (ja ik weet het, voor jou is het verder)...
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat er meer mensen in Westen wonen dan in het Oosten
Onbekend, ik vind het ook wat aan de dure kant ja. Is denk ik zo hoog omdat de prijzen wel goed zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:05 schreef wyccie het volgende:
Krijg je voor het inschrijfgeld nog een drankje en wat snacks? Anders is het wel erg duur.
Ik had afgelopen zomer een maand gratis bios gewonnen. Dat was ook nicequote:
Wel andere organisator volgens mij ja. En of dit makkelijker is? We zullen het wel merkenquote:Op woensdag 23 april 2014 15:12 schreef wyccie het volgende:
Deze is van een andere organisator toch? Als ik de poster zie, zal het misschien wel meer mainstream en makkelijker zijn.
Ik volg hun redenering ook wel. Tis alleen gewoon wat duurder dan andere soortgelijke quizenquote:Op woensdag 23 april 2014 15:26 schreef Lemans24 het volgende:
Precies, 6,25 per persoon is toch niks...
Wat houdt je tegen om een concurrerende film trivia quiz te starten?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:09 schreef wyccie het volgende:
Ik kan je een filmquiz leveren met 100% liefde, kosteloos.
Eigenlijk wel een cool ideequote:Op woensdag 23 april 2014 16:17 schreef picodealion het volgende:
Dat lijkt me nog eens een leuk initiatief.
Ah! Sands heeft ook nog eens een bioscoopje. Ideaal.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:13 schreef hornage het volgende:
Er zijn vast en zeker wel mensen zonder een leven die je willen helpen
Als je langs komt fietsen moet je even zwaaienquote:Op woensdag 23 april 2014 16:38 schreef wyccie het volgende:
Ik ga nog maar eens naar buiten om wat zonnestralen op te vangen en om een halve liter bloed te laten aftappen.
Mijn goede daad van vandaag.
Normaal fiets ik er niet langs, maar ik lette niet goed op en kwam er toevallig wel langs. Heb nog naar binnen gekeken, maar ik zag niet veel.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Als je langs komt fietsen moet je even zwaaien
Mijn kennis is helaas te beperkt. Ik heb dan sowieso 2 extra zwaargewichten nodig.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:25 schreef hornage het volgende:
Mmmm, wat betreft de Cineville quiz op 1 juni in Amsterdam... komt me minder gelegen uit....
15 juni ook... Zeilseizoen, dus dan ben ik op het water
Maar mensen, gaat vooral erheen! Wie gaat de kar trekken? Ik help wel
Ik hoor Robby al zeggen 'Neem wyccie mee!'.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb dan sowieso 2 extra zwaargewichten nodig.
Mee eensquote:Op woensdag 23 april 2014 20:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoor Robby al zeggen 'Neem wyccie mee!'.
Jij komt toch nooit (behalve die ene nachtquote:Op woensdag 23 april 2014 20:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoor Robby al zeggen 'Neem wyccie mee!'.
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij komt toch nooit (behalve die ene nacht [ afbeelding ])
Ik wilde eigenlijk Marco Borsato erneer zetten. De meesre dromen zijn bedrog...quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Marco Borsato erneer zetten. De meesre dromen zijn bedrog...
Wat heerlijk om die quote er telkens bij te kunnen pakken.quote:
Best triest dat je die bij Je favorieten hebt staan...quote:Op woensdag 23 april 2014 21:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
[..]
Wat heerlijk om die quote er telkens bij te kunnen pakken.
Ik heb geen favoriete quotes lieve schat.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Best triest dat je die bij Je favorieten hebt staan...
Ik had het over je bookmarks..quote:Op woensdag 23 april 2014 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb geen favoriete quotes lieve schat.
Ik dacht, die Robby heeft voor al "zijn" schatjes een speciale map... valt me tegen van jequote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:44 schreef drakin het volgende:
Dyon hou op met Robby zo te pesten, jij hebt nu een vriendinnetje.
Robby heeft een quote, laat hem toch.
Die quote is zijn strohalm. Best romantisch.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:44 schreef drakin het volgende:
Dyon hou op met Robby zo te pesten, jij hebt nu een vriendinnetje.
Robby heeft een quote, laat hem toch.
Lach je nou jezelf uit?quote:
Dat is vervelend. Hoe is het afgelopen?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Mag ik weer een keer rijden... krijg ik panne...
Goed, de ANWB weet gelukkig wat ze doenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Hoe is het afgelopen?
Stel dan de volgende keer gewoon een makkelijke vraag ofzo, want zo leg je het topic stil.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:03 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Jawel, maar ik was druk bezig met Netflix
Het is niet alsof het topic sowieso al stormlooptquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stel dan de volgende keer gewoon een makkelijke vraag ofzo, want zo leg je het topic stil.
Ik heb thuis wel betere dingen te doenquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:02 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het zo apart dat sommigen voornamelijk Fokken tijdens het werk.
Dat andere iets doen wil niet zeggen dat jij het ook moet doen... Tuurlijk heb je gelijk, het ligt redelijk op zijn gat... maar he, er springen mensen voor de trein, doe jij het ook?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het is niet alsof het topic sowieso al stormloopt
En mijn vragen zijn altijd makkelijk
Nee, ik ben meestal diegene die dat spelletje wintquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat andere iets doen wil niet zeggen dat jij het ook moet doen... Tuurlijk heb je gelijk, het ligt redelijk op zijn gat... maar he, er springen mensen voor de trein, doe jij het ook?
Gelukkig maar, anders moeten we helemaal zo lang wachten op je vragen en zo...quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nee, ik ben meestal diegene die dat spelletje wint
Ik heb aflevering 1 & 2 gedownload, maar nog geen tijd gevonden om het te kijken...quote:
Haha, jij downloadt echt meer dan je aankunt hè?quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb aflevering 1 & 2 gedownload, maar nog geen tijd gevonden om het te kijken...
Jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, jij downloadt echt meer dan je aankunt hè?
Ik merk het bij mezelf ook. Ik download niet echt veel, en denk steeds kijk eerst nou maar wat je hebt en ga dan weer downloaden...quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jaik heb een downloadverslaving...
Om die reden kijk ik altijd wat het langste op mijn schijf staatquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik merk het bij mezelf ook. Ik download niet echt veel, en denk steeds kijk eerst nou maar wat je hebt en ga dan weer downloaden...
Met films gaat dat redelijk bij mij. Bij series totaal niet...quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik merk het bij mezelf ook. Ik download niet echt veel, en denk steeds kijk eerst nou maar wat je hebt en ga dan weer downloaden...
Ik heb geen Netflix. En VOD doe ik ook niet aan...quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:12 schreef Dopekoe het volgende:
Ik download eigenlijk nooit
Ik kijk veel via netflix
en daarnaast via video on demand
Maar downloaden is illegaalquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb geen Netflix. En VOD doe ik ook niet aan...
Wat ik bij series eigenlijk best belachelijk vind, maar dat rechtvaardigt het niet nee..quote:
Op netflix heb ik nog een flink aantal series te kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ik bij series eigenlijk best belachelijk vind, maar dat rechtvaardigt het niet nee..
Waar haal je tijd vandaan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Op netflix heb ik nog een flink aantal series te kijken
Ben net klaar met Doctor Who en nu bezig met Stargate atlantis en Fringe
In de avond werk ik niet, dus heb dan zat tijd en in het weekendquote:
Nee.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij, Drakin, DragonFodder...
LEG HET ME UIT!
Ik snap em niet... wat heeft een koe aan drugs met draken te maken?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij, Drakin, DragonFodder...
LEG HET ME UIT!
En je hebt een ondertitel met een draak.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:44 schreef Dopekoe het volgende:
Mijn User Icon is niet van een draak
Dat is een scene uit Jurassic Park en een oog van een raptor
Er staat helaas te weinig op netflix.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:12 schreef Dopekoe het volgende:
Ik download eigenlijk nooit
Ik kijk veel via netflix
en daarnaast via video on demand
Goed puntquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En je hebt een ondertitel met een draak.
Mijn lijst bestaat inmiddels uit zo'n 400 uur nog te kijken, dus voor mij is er zatquote:
Of ze lopen achter met seizoenenquote:
Daar heb ik nog geen last van gehadquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Of ze lopen achter met seizoenenDaarom download ik toch liever series
![]()
Er staan eigenlijk geen oude films op en dat is jammer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Mijn lijst bestaat inmiddels uit zo'n 400 uur nog te kijken, dus voor mij is er zat
Ligt er ook een beetje aan wat je zoekt om te kijken
Ligt er natuurlijk ook aan hoe oud je bedoelt, maar inderdaad films van voor 1990 zijn er vrij weinigquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Er staan eigenlijk geen oude films op en dat is jammer.
Weinig animo voor in Nederland, te bekrompen filmland.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:04 schreef Dopekoe
het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoe oud je bedoelt, maar inderdaad films van voor 1990 zijn er vrij weinig
Schieten en tieten in films geeft geheid kassucces hierquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Weinig animo voor in Nederland, te bekrompen filmland.
Andersom dan weer niet... Geweren en schieten in porno's verhogen nou niet echt het succes van zo'n film...quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Schieten en tieten in films geeft geheid kassucces hier
Geen idee, zit diegene in de Fok groep?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Wie heeft er als bijnaam op ICM 3rdrock?
Yep, en ik heb em al echt lang als vriend toegevoegd staan, maar zou niet weten wie het isquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geen idee, zit diegene in de Fok groep?
Have fun... dat is een film die ik nooit van mijn leven meer ga kijken...quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:40 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zin om The Godfather te kijken. Heerlijk onder de dekens zometeen, of over een paar uurtjes. Met een biertje en een knabbeltje, en de donder op de achtergrond.
Het wordt toch Amelie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Have fun... dat is een film die ik nooit van mijn leven meer ga kijken...
Allemaal achter elkaar aan... vannacht....quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:34 schreef picodealion het volgende:
Ik kijk Harry Potter 2 (en daarna de rest)
Interessant dat je dit aansnijdt, ik wilde onlangs hier een vraag over stellen, Jagten dan hè.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:21 schreef Sands het volgende:
The Children's Hour (1961) - IMDb gekeken, aanrader voor de mensen die Jagten goed vonden.
Nee niet echtquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Interessant dat je dit aansnijdt, ik wilde onlangs hier een vraag over stellen, Jagten dan hè.
Ik heb de film nog niet helemaal gezien, maar heb hem afgezet. De film wordt ongelooflijk goed beoordeeld zover ik het kan overzien, maar ik vond het (tot nu toe) erg rommelig overkomen in hoe het verhaal verteld wordt.
Hadden anderen dat ook?
Anal Angels 22quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:21 schreef Sands het volgende:
Kan iemand mij een film aanraden die ik nog niet gezien heb?
Ja maar jij had het over Angelsquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:47 schreef Lemans24 het volgende:
Yep, ... Addicts 22
En Young and ... 22
Nee. Doei.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:21 schreef Sands het volgende:
Ender's Gamequote:Op zaterdag 26 april 2014 22:21 schreef Sands het volgende:
Het was best een sterke film en mooi ook hoe ze het verhaal ook duidelijker maken met de kleur blauw, alleen de sexscene's waren te langquote:Op zondag 27 april 2014 11:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]![]()
Wat goed lieve Sandsje!
En wat vond je ervan?
Ergens vond ik dat ook wel, maar daardoor krijg je wel meer dat intense gevoel dat zij ook heeft.quote:Op zondag 27 april 2014 12:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Het was best een sterke film en mooi ook hoe ze het verhaal ook duidelijker maken met de kleur blauw, alleen de sexscene's waren te lang
Waar heb je hem gevonden?quote:
Was ook leuk om in de bios te zien waar ik in het oor vanquote:Op zondag 27 april 2014 12:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Het was best een sterke film en mooi ook hoe ze het verhaal ook duidelijker maken met de kleur blauw, alleen de sexscene's waren te lang
Voor sommigen zelfs een lang weekend 4&5 meiquote:Op maandag 28 april 2014 11:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat er een weekend aan vastgeplakt zit
Wat een belachelijke opmerking weer...quote:Op maandag 28 april 2014 11:16 schreef drakin het volgende:
Dat is alleen voor de werklozen een lang weekend. Of de gelukkigen die bij een organisatie zitten die dicht gaan die dag.
quote:Op maandag 28 april 2014 12:01 schreef drakin het volgende:
Sorry net rotnieuws gehoord, kan iemand anders een vraag stellen?
Wat was er zo goed aan deze morgen?quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 11:16 schreef drakin het volgende:
Of de gelukkigen die bij een organisatie zitten die dicht gaan die dag.
Werk jij....quote:
Verschil moet er zijnquote:
Tja, moet wat doen voor de centjes. Heb net weer een bak met geld richting mijn ex gestuurd. Doet altijd pijn.quote:
Ik heb "the secret life of Walter Mitty" op staan. Die is tot nu toe erg vermakelijk. Misschien moet je die eens gaan kijkenquote:Op maandag 28 april 2014 20:58 schreef Robby87 het volgende:
Blegh... Boogie Nights viel een beetje tegen
Hou eens op, dat deed ik altijd al... Maar nu fulltime ZZP'er en slechts sporadisch nog een beurs.quote:
Zolang ze er de kinderen goed mee verzorgdquote:Op maandag 28 april 2014 20:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, moet wat doen voor de centjes. Heb net weer een bak met geld richting mijn ex gestuurd. Doet altijd pijn.
Rollergirl!quote:Op maandag 28 april 2014 20:58 schreef Robby87 het volgende:
Blegh... Boogie Nights viel een beetje tegen
Oei, da's een oude filmquote:Op maandag 28 april 2014 21:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb "the secret life of Walter Mitty" op staan. Die is tot nu toe erg vermakelijk. Misschien moet je die eens gaan kijken
Niks van mee gekregen en ik zie je ook niet minder hier. Elke keer als ik er ben, ben jij er ookquote:Op maandag 28 april 2014 21:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hou eens op, dat deed ik altijd al... Maar nu fulltime ZZP'er en slechts sporadisch nog een beurs.
Vandaar dat ik iets minder actief ben op FOK tegenwoordig.
Er zat een halve dag tussen twee posts. is wel eens anders geweest.quote:Op maandag 28 april 2014 21:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niks van mee gekregen en ik zie je ook niet minder hier. Elke keer als ik er ben, ben jij er ook
Kijk je alleen oude films dan?quote:
Dat doet ze gelukkig.quote:Op maandag 28 april 2014 21:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zolang ze er de kinderen goed mee verzorgd
Tja... volgens mij heb ik gister ook niks gepost. En verder ga ik niet teruglezen om te kijken wanneer iemand voor het laatst gepost heeftquote:Op maandag 28 april 2014 21:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Er zat een halve dag tussen twee posts. is wel eens anders geweest.
Dan snap ik je niet. Walter Mitty is nog van dit jaar toch...quote:Op maandag 28 april 2014 21:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nou, liever niet, of het moet een klassieker zijn.
FMT is sowieso een beetje dood de laatste tijdquote:Op maandag 28 april 2014 21:05 schreef Lemans24 het volgende:
Tussen 14:00 en 21:00 niet hier in het topic gepost, best een redelijke werkdag.
Toen was het zondag, heb ik ook niet veel gepost nee.quote:Op maandag 28 april 2014 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja... volgens mij heb ik gister ook niks gepost. En verder ga ik niet teruglezen om te kijken wanneer iemand voor het laatst gepost heeft
Oh, dan had ik net de verkeerde versie voor m'n neusquote:Op maandag 28 april 2014 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan snap ik je niet. Walter Mitty is nog van dit jaar toch...
Is het een remake dan? Dat wist ik niet....quote:Op maandag 28 april 2014 21:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, dan had ik net de verkeerde versie voor m'n neus. Ik begreep je al niet...
Zag net een versie uit '47.quote:Op maandag 28 april 2014 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is het een remake dan? Dat wist ik niet....
O...nou, die wil ik dan ook wel zienquote:
Welke?quote:Op maandag 28 april 2014 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat was toch 1 van de betere films die ik de afgelopen tijd gezien heb
Het geheime leven van Walter Mittyquote:
Wat is er maf aan?quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Robby87 het volgende:
Haha, ik voel me een beetje maf.
Ik heb net een poster van Amélie besteld![]()
![]()
![]()
!
Nee, daar hangt een luxaflex.quote:
Ik dacht dat je van de week zei dat je em af had gezet omdat hij slecht was?quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:10 schreef Robby87 het volgende:
Damn, Jagten is toch wel een erg goede film hoor.
Kijk eens goed.quote:
Klopt, en ik kom er nu op terug. Ik denk dat het ligt omdat ik toen een slechte versie had en belabberde ondertiteling. Had nu echt een topkwaliteit rip, en dat maakte echt verschil. Dat rommelige had ik helemaal niet meer, en ik werd gewoon meegetrokken in de film... echt heel goed!quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van de week zei dat je em af had gezet omdat hij slecht was?
Die poster heb ik niet besteld. Ik heb een poster waar ze een lepeltje vasthoudt, zonder tekst of wat ook. Voor die poster van jou krijg je 1 punt voor de redhead-factor, de rest is kut.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kijk eens goed.
[ afbeelding ]
Dat is smaak noch cult.
Bestel dan als je toch een binnenkomer wilt hebben onderstaand.
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik een normalere smaak dan...quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kijk eens goed.
[ afbeelding ]
Dat is noch smaak noch cult.
[ afbeelding ]
Ik heb de poster van Barbarella. Niet boven mijn bed trouwens.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:37 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Idd, Hero is een prachtige filmquote:Op woensdag 30 april 2014 08:00 schreef kawa4 het volgende:
in Hero idd, door heul veul pijlen
1 van de mooiste films ooit![]()
zo zijn er idd weinig gemaakt,quote:
Twee films die allebei in mijn top 100 staan.quote:Op woensdag 30 april 2014 08:14 schreef kawa4 het volgende:
[..]
zo zijn er idd weinig gemaakt,
met de 2 beste scene's
het gevecht met heel die bladeren, en op het water
House of the flying daggers komt enigzins nog wel in de buurt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |