quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Die kijk ik ook al jaren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 07:52 schreef hornage het volgende:
Ik volg al een aantal jaar trouw de beste anime ooit ->
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:26 schreef Iwanius het volgende:
Morgen allemaal. Weer is echt omgeslagen....
Mijn zusje kijkt dat ook.quote:Op zaterdag 19 april 2014 07:52 schreef hornage het volgende:
Ik volg al een aantal jaar trouw de beste anime ooit ->
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is hij alleen in de bioscoop, op zo groot mogelijk scherm, indrukwekkend. Al was de eerste keer (in 2D) voor mij ook beter dan de tweede keer (in full IMAX 3D), hij wordt snel oud.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:58 schreef Robby87 het volgende:
Wat is Gravity toch een vervelende film, had hem eerder aangezet maar gisteren af gezien
Ik vond er ook vrij weinig aan. Snap ook al die oscar hype om die film heen nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:58 schreef Robby87 het volgende:
Wat is Gravity toch een vervelende film, had hem eerder aangezet maar gisteren af gezien
Nog niet de HD versie.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, ik zag net Son of Batman op spotnet staan
Nee klopt... Fijn. Hij staat wel op NZBindex, maar dan of password protected... of in het Duits...quote:
Je kan het ook gewoon kopenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik snap niet waarom altijd alles password protected geüpload moet worden... belachelijke spam
Zou kunnen, maar dat doe ik al met genoeg (ja, ik rechtvaardig daar mijn illegale downloads mee)quote:
Ik viel bij het middenstuk even in slaap, maar heb toch afgekekenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond er ook vrij weinig aan. Snap ook al die oscar hype om die film heen niet
Prachtig geschoten, die cameraman (inmiddels overleden) heeft o.a. ook American Beauty gedraaid. Ook hele mooie muziekquote:
Het komt er vast nog wel een keer vanquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Prachtig geschoten, die cameraman (inmiddels overleden) heeft o.a. ook American Beauty gedraaid. Ook hele mooie muziek
Als het AL 4 maanden oud is, waarom kom je er dan nog mee. Of anders gezegd...kom es met wat anders, dan alleen maar linken naar pagina's... kom ook es normaal langs om mee te praten..quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Artikel is bijna 4 maanden oud!
Why Comic Book Geeks Must Be Stopped (Before It's Too Late!)
Comic-book geeks have invaded Hollywood and turned mainstream movies into an endless parade of overblown, juvenile drivel. Kevin Maher says: they must be stopped before it's too late.
------
cinema for grown-ups, such as, say, 1999’s Fight Club
WTF had de schrijver gedronken?
Dat dus. WAAR?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:26 schreef Iwanius het volgende:
Morgen allemaal. Weer is echt omgeslagen....
B.t.w: waar staat die fraaie waterval voor in de OP?
Alleen Robby kan ons verlossen van deze mysterie...quote:
Jaja, dat snappen we.quote:Op zondag 20 april 2014 00:38 schreef Robby87 het volgende:
Dat is een subliminaal commando bedoeld voor de vrouwtjes, die de OP en al die nattigheid aan mij moeten gaan koppelen.
de wereld van CGIquote:Op zondag 20 april 2014 00:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jaja, dat snappen we.
Maar welke waterval is het?
De natste.quote:Op zondag 20 april 2014 00:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jaja, dat snappen we.
Maar welke waterval is het?
Dat denk ik ook wel jaquote:
Ik ben blij dat ik je ermee heb kunnen helpen...quote:Op zondag 20 april 2014 20:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Son of Batman was een vermakelijke film.
Oh graag gedaan meneer dyonquote:Op zondag 20 april 2014 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je ermee heb kunnen helpen...
Graag gedaan? Ik heb jou geholpen... niet jij mij..quote:
Door mij te helpen heb je weer een goede daad kunnen doen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Graag gedaan? Ik heb jou geholpen... niet jij mij..
Dat is allemaal niet zo boeiend van Sands hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Robby87 het volgende:
Sands, het Louis v Gaal gehalte mag wel wat minder, jezus.
Zeg ons wie je bent, wat zijn jouw driften?! Wat denk jij nou als je de Party openslaat?
Deel eens wat joh!! Het is niet alleen maar komen halen en halen...
Met afgrijzen gekekenquote:
Morgen moet ik lang werkenquote:Op maandag 21 april 2014 15:49 schreef Lemans24 het volgende:
Pasen, mensen kunnen niet in de baas z'n tijd fokken nu. Morgen weer!
Achja ze worden wel landskampioen enzoquote:Op maandag 21 april 2014 16:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met afgrijzen gekeken
PEC Zwolle dik en dik verdiend gewonnen.
Van de armoede jaquote:
Ze kunnen dat voetbal beter afschaffen ja.quote:Op maandag 21 april 2014 16:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van de armoede ja
Ik ben dit jaar meerdere keren in slaap gevallen tijdens een wedstrijd van Ajax
ben je er zo één?quote:Op maandag 21 april 2014 16:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze kunnen dat voetbal beter afschaffen ja.
Huh jij kijkt dat toch altijd?quote:
Staat er inmiddelsquote:Op maandag 21 april 2014 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
BTW... FF je was net online en reageerde hier... maar dan stel je niet een nieuwe vraag die je wel hoort te stellen?
Zelfs Sands heeft een leven gekregen...quote:
Nee ik moest om 7 uur beginnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zelfs Sands heeft een leven gekregen...
Nee, nee... Niet liegen! Je bent er nog maar zo weinig... stiekem heb je een levenquote:
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, nee... Niet liegen! Je bent er nog maar zo weinig... stiekem heb je een leven
Hoezo? We hebben het over Sands, niet over jouquote:
quote:
Is mijn vraag zo onmogelijk?quote:
The Constant Gardener is een must seequote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb hem denk ik niet gezien, dus voor mij wordt het lastig
Ja van 07:00 tot 19:00 mogen werkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, nee... Niet liegen! Je bent er nog maar zo weinig... stiekem heb je een leven
Jij niet dan?quote:
Daar kan ik niks over zeggen, dat is nog geheim.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat ben je op dit moment aan het doen dan?
Kom nou, wie is het? Spielberg, Nolan of Michael Bay?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar kan ik niks over zeggen, dat is nog geheim.
Oh ok, niks dus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar kan ik niks over zeggen, dat is nog geheim.
Net zo goed al Enders Game?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
The Constant Gardener is een must see
Bloed? Dat is niet echt normaal, tenzij diegene echt heel veel heeft gebraakt waardoor er ergens een wondje is ontstaan. Of hij heeft zijn gezicht bezeerd ofzo. Ik zou hem er wel op aanspreken..quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:32 schreef Robby87 het volgende:
De kraan van de wastafel op onze wc is besmeurd met bloed en wat braaksel.
Moet ik de desbetreffende persoon vragen wat er met diegene is, of wijst dit in de richting van overmatig alcoholgebruik?
Serieuze reacties zijn welkom.
Oké, het gaat om m'n pa. Zal het hem zo eens vragen, tnx.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bloed? Dat is niet echt normaal, tenzij diegene echt heel veel heeft gebraakt waardoor er ergens een wondje is ontstaan. Of hij heeft zijn gezicht bezeerd ofzo. Ik zou hem er wel op aanspreken..
Wow, heftigquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oké, het gaat om m'n pa. Zal het hem zo eens vragen, tnx.
Ai, kwam net de badkamer in en zag dat de vuilnismand (zo'n emmer hebben wij) openstond. Daar lagen drie handdoeken bebloed in... hij ligt nu te slapen in de kamer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow, heftighoop dat het niks ernstigs is.
Dat is echt niet goed. Hoe voelt en gedraagt hij zich? Is het bloed van het overgeven?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ai, kwam net de badkamer in en zag dat de vuilnismand (zo'n emmer hebben wij) openstond. Daar lagen drie handdoeken bebloed in... hij ligt nu te slapen in de kamer.
Ik heb geen idee Njos, hij ligt nu te slapen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is echt niet goed. Hoe voelt en gedraagt hij zich? Is het bloed van het overgeven?
Ik zou hem wel wakker maken ja, misschien is er wel iets ergs aan de hand.. Bel anders je zus erover, zij is toch arts?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Njos, hij ligt nu te slapen.
Toen hij thuis kwam vond ik wel dat ie wat raar deed, maar ik kon niet aflezen of hij dronken was. Wel heel erg vol met adrenaline misschien? Heel onrustig.
Daarna zag ik hem in z'n pyjama ineens in de woonkamer iets eten (normaal trekt hij pas heel laat z'n pyjama aan). En daarna ineens naar de badkamer waar hij lang was. Blijkbaar kon z'n maag dat niet hebben? Hij hoest wel altijd heel erg veel, en schraapt ook hard zijn keel, daar moest ik ook gelijk aan denken.
Ik ben toen een film gaan kijken en hij ligt nu al een tijdje te slapen op een stoel. Moet ik hem wakker maken en vragen hoe het gaat?
Goed, denk ik... al is dat moeilijk te peilen omdat hij alles bagatelliseert en er nogal eens een potje van maaktquote:
Zijn knie. Hij was gevallen van een stalen trappenhuis... en dan pakt 'ie drie handdoeken uit de badkamer om het ermee te deppenquote:
Beter iets dan niets hè. Het zijn maar handdoeken. Maar externe oorzaak dus, gelukkig.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zijn knie. Hij was gevallen van een stalen trappenhuis... en dan pakt 'ie drie handdoeken uit de badkamer om het ermee te deppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |