Yep, zijn mensen bij ons al voor ontslagen dat soort geintjes. Zelfde met folders steeds laten bezorgen door kids of partner. Die folders horen ook gewoon bij het werk en die hoor je net zo goed gewoon keurig te bezorgen zoals afgesproken. Sommigen nemen dat toch net wat minder serieusquote:Op donderdag 24 april 2014 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies. Dan fiets je maar een keer vaker.
Dit dus. Wij hebben er vorig jaar ook iemand uit gebonjourd omdat zij de hah niet liep. Je krijgt er gewoon voor betaald dus moet je het ook wegbrengen.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:21 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Yep, zijn mensen bij ons al voor ontslagen dat soort geintjes. Zelfde met folders steeds laten bezorgen door kids of partner. Die folders horen ook gewoon bij het werk en die hoor je net zo goed gewoon keurig te bezorgen zoals afgesproken. Sommigen nemen dat toch net wat minder serieus
hah is heilig bij de post, en zeker de 2 grootste klanten(Intergamma en appie)quote:Op donderdag 24 april 2014 17:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit dus. Wij hebben er vorig jaar ook iemand uit gebonjourd omdat zij de hah niet liep. Je krijgt er gewoon voor betaald dus moet je het ook wegbrengen.
Nou ik was boven de 40 toen ik aangenomen werd, dus dat lijkt me geen probleem.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:09 schreef bamibij het volgende:
Even een vraagje; worden er gewoon mensen van 19 aangenomen over het algemeen of zijn deze te duur om nog in tewerken?
Ah, mooi;p stelde de vraag omdat ze dat in bv supermarkten vaak al als 'te oud' kwalificeren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:17 schreef posje het volgende:
[..]
Nou ik was boven de 40 toen ik aangenomen werd, dus dat lijkt me geen probleem.
post neemt alle leeftijden aanquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:25 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ah, mooi;p stelde de vraag omdat ze dat in bv supermarkten vaak al als 'te oud' kwalificeren.
Die 'genaaide' collega van jou is dan ook wel een enorme miet zonder ruggengraat, als ie echt die folders gaat bezorgen terwijl iemand anders het zou moeten doen. Evenals die TC, die gewoon die falende collega uit huis moet trekken om dat rondje folders te lopen en anders eruit wordt geflikkerd.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:50 schreef V__L_N het volgende:
Zelfde collega. Mens is een wandelende ramp. Als ik haar wijk loop wordt ik ook belaagd door mensen die hun klachten kwijt willen.
Maar folders ziet ze echt als een ding voor erbij. Dus regelmatig loopt ze een deel op woensdag of vrijdag. Ben benieuwd wat ze morgen doet als ze ziet dat er van morgen ook folders staan. Dan moet ze dus en post en 2x folders doen...
Precies dat gene waarbij ze de week daarvoor onze collega mee genaaid heeft.
hoe jonger des te beter(is goedkoper)quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:25 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ah, mooi;p stelde de vraag omdat ze dat in bv supermarkten vaak al als 'te oud' kwalificeren.
Ik denk niet dat zoiets, bij welk postbedrijf ook, te voorkomen is, zolang een teamcoach bovenop eventuele klachten zit tenminste. Wederom: jammer voor degenen die het wel goed en integer doen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:08 schreef ophaling10 het volgende:
Bij de fraudezaak waren ook figuren van Postnl betrokken
http://www.opgelicht.nl/nieuws/detail/7285/10/browse/1/
Ja snap ik , maar 19 is al niet meer 'jong' bij veel andere bedrijven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:31 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
hoe jonger des te beter(is goedkoper)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |