in het verleden wel eens gedaan. Krijg je bij de Appie gezeur omdat je te veel stickers gebruiktquote:Op woensdag 23 april 2014 22:43 schreef Yreal het volgende:
Ben ik trouwens de enige die alle AH-Jokers uit de HAH heeft getrokken die over was?
hele boodschappenwagen vol met 10% jokersquote:Op woensdag 23 april 2014 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in het verleden wel eens gedaan. Krijg je bij de Appie gezeur omdat je te veel stickers gebruikt
Heb uiteindelijk mijn korting wel gekregen
Het zou moeten kunnenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
hele boodschappenwagen vol met 10% jokers
Nu je naar de vijand bent overgelopen mag je hier niet meer posten. Heb je het reglement niet gelezen?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:10 schreef gridjuh het volgende:
Mmm....ik heb de plus magazine bij sandd...
puh, ik werk al ondertussen een maand voor de vijand.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nu je naar de vijand bent overgelopen mag je hier niet meer posten. Heb je het reglement niet gelezen?
Lijkt me niet bepaald iets waar wij blij om moeten zijn, hoe meer post we houden, hoe gunstiger het is natuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:31 schreef gridjuh het volgende:
[..]
puh, ik werk al ondertussen een maand voor de vijand.
daarbij wees blij, ik heb voor ieder huurhuis een brief van de belastingdienst. Gewicht voor morgen is 44,3 kg...
Klopt, en ik had laatst vitaminen van Flindal besteld en die kwamen ook met Sand. Hadden wij ook eerder. En een maandblad "Onze Taal", ook met Sand sinds ong. een jaar dacht ik. En zo wordt het voor ons steeds minder.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:10 schreef gridjuh het volgende:
Mmm....ik heb de plus magazine bij sandd...
Dezelfde collega als die dat pas ook flikte? (of was jij dat niet?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:34 schreef V__L_N het volgende:
Hier een normale hoeveelheid. Mijn collega had maar weer is de folders laten staan. Die doet ze morgen wel had ze tegen tc gezegd. Zeker vergeten dat we morgen ook folders hebben.
Tc wel gesproken en de aanvraag voor me vaste contact is vandaag de deur uit gegaan![]()
Grote vraag is nog wel of het 12,5 uur wordt of 12 uur. 12 uur is op dit moment normaal het maximum wat wordt gegeven.
je kan ook naar meerdere filialen gaanquote:Op woensdag 23 april 2014 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in het verleden wel eens gedaan. Krijg je bij de Appie gezeur omdat je te veel stickers gebruikt
Heb uiteindelijk mijn korting wel gekregen
je mag ze niet eens op andere dagen bezorgen, behalve als het extreem zwaar is(alleen na toestemming op deze andere dag)quote:Op donderdag 24 april 2014 16:50 schreef V__L_N het volgende:
Zelfde collega. Mens is een wandelende ramp. Als ik haar wijk loop wordt ik ook belaagd door mensen die hun klachten kwijt willen.
Maar folders ziet ze echt als een ding voor erbij. Dus regelmatig loopt ze een deel op woensdag of vrijdag. Ben benieuwd wat ze morgen doet als ze ziet dat er van morgen ook folders staan. Dan moet ze dus en post en 2x folders doen...
Precies dat gene waarbij ze de week daarvoor onze collega mee genaaid heeft.
ging even te snelquote:Op donderdag 24 april 2014 17:12 schreef ophaling10 het volgende:
Sandd staat weer lekker in de kijker :
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-van-3-5-ton.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)elastingdienst.dhtml
(met dito reacties)
btw in het Ad zelf stond een ingezonden brief, degene had het ook over geld(meer loon)(ik moest haar gelijk geven)
precies. Dan fiets je maar een keer vaker.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:13 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
je mag ze niet eens op andere dagen bezorgen, behalve als het extreem zwaar is(alleen na toestemming op deze andere dag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |