Neuquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:26 schreef alors het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die dit w'l leuk vindt
Chicken Fried Chicken galore.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:27 schreef zeebeschuit het volgende:
Zou ze ook friet met kip als ontbijt eten?
Veel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:28 schreef alors het volgende:
Maar ik ben serieus wel benieuwd hoeveel je moet eten om zo dik te worden.
Alles wat je eet voor altijd binnenhouden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:28 schreef alors het volgende:
Voedselvoorraad van heel Afrika moet je opeten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:28 schreef alors het volgende:
Ze heeft iets met haar stofwisseling.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:28 schreef alors het volgende:
Schildklierafwijking.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:28 schreef alors het volgende:
Ja dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ze heeft iets met haar stofwisseling.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ze heeft iets met haar stofwisseling.
in 3,2,1...quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:30 schreef zeebeschuit het volgende:
Tijd voor stukje Amerikaanse comedy nu!
Haten op Sjekquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:32 schreef NoCigar het volgende:
Liever de hele week gospel dan 1 x the Passion.
topshowquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:32 schreef NoCigar het volgende:
Liever de hele week gospel dan 1 x the Passion.
Vrij normaal in USA bij sommige maatschappijen. Ook vaak spelletjes bij de gate als je vliegtuig binnen gaat. Moet je een dier opnoemen met eerste letter van je achternaam en dat soort geintjesquote:
DWDD wil dat zelf ook zo graag kunnen maar ze zitten vast aan Dieuwke die er alleen maar met een natte wortel in d'r voeg naar kan kijken.quote:
Ik snap hem ook nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:36 schreef zeebeschuit het volgende:
Geen Nederlander boven de 40 die MUncma quchi snapt
Mijn ma snapte die eerste twee ook nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:36 schreef zeebeschuit het volgende:
Geen Nederlander boven de 40 die MUncma quchi snapt
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kan iemand mij die munchma cuchi uitleggen. Ik kan er niet echt iets uithalen
MunchMy Coochiequote:Op vrijdag 18 april 2014 19:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kan iemand mij die munchma cuchi uitleggen. Ik kan er niet echt iets uithalen
Sjekquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Denk niet wit, denk niet zwart.
Denk bruin.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maahwinhekleuvajehaart.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien is Shownieuws een beter passend programma voor hemquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat die hem nou nog niet snapt
Ondertussen heb ik mquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat die hem nou nog niet snapt
True!quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:42 schreef alors het volgende:
Jamai was de eindbaas van de show. Zoveel beter dan de rest.
De scene met Jamai & Jan, waar Judas Jezus verraadt was het hoogtepunt imoquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:42 schreef alors het volgende:
Jamai was de eindbaas van de show. Zoveel beter dan de rest.
Vies dik.quote:
Linkje?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
De scene met Jamai & Jan, waar Judas Jezus verraadt was het hoogtepunt imo
Hij is geen christengekkie maar gewoon een gepassioneerde regisseur.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Erg leuk ja zo'n snuivende christengekkie.
Is magicquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:49 schreef SuperFokker het volgende:
Dat was lekker lang.
Waar ging dat over over
Hoe gaat dat nu met die sinaasappel?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:52 schreef tong80 het volgende:
Theo van Gogh :
'Zat ooit in het theater bij het toneelstuk over Anne Frank. Het was zo slecht dat ik naar het podium riep toen de eerste Duitser verscheen 'Ze zit in het achterhuis !'
Was Freek de Jonge, rond 1986/7quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:52 schreef tong80 het volgende:
Theo van Gogh :
'Zat ooit in het theater bij het toneelstuk over Anne Frank. Het was zo slecht dat ik naar het podium riep toen de eerste Duitser verscheen 'Ze zit in het achterhuis !'
Nou..ik moest echt lachen omdat ik dit echte Theo van Gogh humor vind.quote:
Ik vind het ook echt grappig. Humor hoort een beetje donker te zijn. Dat je denkt " eigenlijk" kan dit niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou..ik moest echt lachen omdat ik dit echte Theo van Gogh humor vind.![]()
Daarbij moeten wij eens ophouden zo spastisch te worden als het over Anne Frank gaat.
Dat verhaal is nu zo langzamerhand wel uitgemolken en wordt iedere keer aangevoerd alsof er maar 1 voorbeeld was van 1 soort leed..................... toen.![]()
twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 19-04-2014 om 19:13:42Zit ik gewoon in de kleedkamer waar Pieter Derks ooit in een te wijde colbert een voorstelling speelde. http://t.co/tfIuit7igN reageer retweet
Idd. Richard Pryor en Eddy Murphie.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt grappig. Humor hoort een beetje donker te zijn. Dat je denkt " eigenlijk" kan dit niet.
Ik hoop dat ze de uitzending vol kunnen krijgen.quote:Compilatie wegens Pasen
Het beste uit DWDD van dit seizoen! Met de mooiste gesprekken, de grappigste TV Draait Door-fragmenten en de lekkerste muziek.
Gewoon een uurtje Pieter-Jan Derks.quote:Op maandag 21 april 2014 13:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de uitzending vol kunnen krijgen.
Ja, proberen om minstens 1000 x keer per uur fuck, cunt & ass te schreeuwen. Echte humor.quote:
Of hoogtepunten met een huilende Wennemars!quote:Op maandag 21 april 2014 18:15 schreef Karina het volgende:
Ik hoop op iets met Freek, de gekke professor en dat item met Mark Tuitert
Ik ben bang dat dat voor veel fragmenten geldt.quote:
Resident Evil met die hondquote:
Ojaquote:Op maandag 21 april 2014 19:04 schreef marcodej het volgende:
En toen Sylvana het ging proberen ging het beeld op zwart. Dat was ook best lachen.
quote:Op maandag 21 april 2014 19:05 schreef marcodej het volgende:
Als je een letter van Bach weghaalt krijg je Bah. Dat is niet voor niks.
quote:
Pieter Derks wil deze grap vrijdag gebruiken.quote:Op maandag 21 april 2014 19:05 schreef marcodej het volgende:
Als je een letter van Bach weghaalt krijg je Bah. Dat is niet voor niks.
En als je de d weghaalt is het een hel. Ook niet voor niks.quote:
Dooorrr! 2quote:Op maandag 21 april 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
Ow het is al begonnen. Was de tijd even vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |